Мета: створити комфортні , умови для розвитку звязного мовлення, довести до дітей необхідність виконання правил під час ігор.
Навчальне завдання:
Хід уроку
1.Вступна частина
Гра –привітання «Віршик-забавлянка» (для створення позитивного настрою і налаштування)
Наприкінці діти тиснуть один одному руки.
2Основна частина
Бесіда : «Чому потрібні правила ігри?»
Покладіть у центр кімнати м’яч і запропонуйте учням пограти з ним в ігри. Поспостерігайте за дітьми.
Хто отримав задоволення від цієї вправи???Тому і людина придумала правила,щоб отримувати гарний настрій.
Гра «Утвори слово»
Запропонуйте дітям виконати завдання. С першого слова «правда» взяти перший склад, з другого «новина» другий склад, з третього слова «купила» третій склад.
Чи всі діти знають значення цього слова?
Пропоную Вам скласти за допомогою лего свої правила до ігри в шашки.
Одне правило, одна цеглинка і в кожного вийде своя башня.
Діти , а чи можуть правила бути у кожного різні? Звичайно, так.
Пропоную Вам подивитися мультфільм «Шашки. Правило ігри»
Запропонувати пограти в шашки у групах, використовуючи свої правила.
Руханка
Весело нам (під музику) проектор
3.Заключна частина
Роздати учням фото (різні ситуаціі , де зображені наслідки не виконання правил під час ігор)
Робота в парах, бурхливе обговорення.
Прощання:
Що нового ви дізналися на уроці?
Які емоціі ви відчували під час виконання завдань?
Які правила ви б хотіли підібрати для сучасних ігор?
Який висновок для себе зробили?