Урок-тренінг в 3-А класі з основ здоров’я
Тема: Соціальна складова здоров’я.
Уміння взаємодіяти. Дружний клас
Мета:Формувати навички дружніх стосунків між учнями в класі,сприяти засвоєнню правил ввічливості, сприяти об’єднанню дитячого колективу, виховувати почуття взаємної поваги, довіри та безпеки, навчати учнів взаємодіяти з іншими людьми; сприяти згуртованості і дружбі у класі; обговорити казки, прислів’я, у яких ідеться про дружбу, взаємодопомогу, товариськість; виховувати культуру спілкування.
Хід уроку
1.Організаційний момент
Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям
І тоді обов’язково
День цей добрим буде
Висновок:
-- Ми живемо серед людей, і від того, як складаються взаємини з ними, залежить наше самопочуття і здоров’я. Робіть гарні справи для людей –і на серці буде весело. Робіть добрі справи, здійснюйте гарні вчинки, поводьтеся чемно - і люди віддячать вам тим самим.
11.Оголошення теми уроку
1. Повідомлення вчителя
— Ви щодня зустрічаєтеся з друзями, однолітками та іншими людьми. Ви разом граєтесь, навчаєтесь, спілкуєтесь, працюєте, тобто взаємодієте між собою. Уміння взаємодіяти є дуже цінним для колективу, в якому ви перебуваєте. Колектив — це група людей, у яких є спільна мета, загальні справи та інтереси. У школі колективом є клас, у якому ви навчаєтеся. Добре, коли в класі доброзичливі, щирі стосунки, учні не сваряться, не ображають одне одного, а поважають. Такий клас називають дружним. Девіз дружного класу: «Один — за всіх, і всі — за одного!». Навчаючись у колективі, виконуючи разом певну роботу, важливо вміти взаємодіяти з іншими людьми, тобто вміти домовитися, вислухати думку інших, поводитися чемно і головне — довести до кінця розпочату спільну справу.
1.Створення проблемної ситуації
- Яким треба бути, щоб мати друзів?
- Які прислів’я ви знаєте про дружбу?
2.Інтерактивна вправа « Асоціація»
3. Робота з підручником.
4. Повторення правил роботи в групах.
111.Практична робота. Робота в групах.
Створення груп інформаційного центру
« Преса», «Актори», «Музична», «Студія -Плюс-плюс».
Учні працюють в групах і презентують свої роботи.
IV. Підсумок.
Зараз ви всі школярі. Основна ваша праця – навчання. Воно вимагає вміння жити в колективі, довіряючи один одному, відповідальності за свої вчинки та слова. Вам ще довго доведеться крокувати пліч-о-пліч з класу в клас. Перед вами будуть виникати безліч проблем, але я хочу сподіватися, що ви пронесете в своїх серцях довіру до людей,вміння дорожити дружбою.
Гра « Місток дружби»
Учитель просить дітей за бажанням утворити пари, придумати і показати місток. Потім побудувати місток утрьох, учотирьох і т. д. Вправа закінчується тим, що всі беруться за руки, роблять коло і піднімають руки вгору, зображуючи «Місток дружби».
Релаксація. « Колір вашого настрою»
Вибрати стрічку, колір якої відповідає вашому настрою після уроку.
Висновок:
Усіх нас дещо об’єднує, але разом з тим кожна людина є унікальною і своєрідною. У нашому колективі повинна переважати дружба,взаєморозуміння, повага, підтримка.
Дякую вам за урок.
Додаток.
Народна мудрість, прислів'я та приказки
Людина без друзів - що дерево без коріння.
Друзі пізнаються в біді.
Старий друг краще нових двох.
Не той друг, хто медком маже, а той, хто правду в вічі скаже.
Нема друга - шукай, а знайшов - бережи.
Не май сто рублів, а май сто друзів.
Гора з горою не сходиться, а людина з людиною зійдеться.
Один за всіх і всі за одного.
Дружба - як скло, розіб'ється - не складеш.
Урок – тренінг
з основ здоров’я в 3 –А класі
Тема: Дружний клас
Вчитель: Теодорович Л.О.