"Взаємодія з іншими людьми.Дружній клас."

Про матеріал
Практична робота. Обговорення літературних джерел: української народної казки «Ріпка» і байки Л.Глібова «Лебідь, щука і рак» "
Перегляд файлу

Основи здоров’я 3 клас

Зайцева Л.П.

Урок  "Взаємодія з іншими людьми.Дружній клас. Практична робота. Обговорення літературних джерел: української народної казки «Ріпка» і байки Л.Глібова «Лебідь, щука і рак» "

Мета: навчати учнів  взаємодіяти з іншими людьми;сприяти згуртованості  і дружбі у класі;обговорити казки,прислів’я у яких йдеться про дружбу, взаємодопомогу товариськість;виховувати  культуру спілкування; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати; сприяти пізнанню себе.

Хід уроку

I.Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

  • Ми починаємо вивчати розділ «Серед людей». У ньому ви дізнаєтесь, що таке дружній клас, дружня родина, як стати толерантним, про правила спілкування, як залагодити конфлікт.

IІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Повідомлення вчителя
  • Ви щодня зустрічаєтесь з друзями, однолітками  та з іншими людьми. Ви разом граєтесь, навчаєтесь, спілкуєтесь, працюєте, тобто взаємодієте між собою.

Уміння взаємодіяти є дуже цінним для колективу, в якому ви перебуваєте. Колектив – це група людей, у яких є спільна мета, загальні справи та інтереси. У школі колектив є клас, в якому ви навчаєтесь. Добре, коли в класі доброзичливі, щирі стосунки, учні не сваряться, не ображають один одного, а поважають. Такий клас називають дружним.

Девіз дружного класу : «Один – за  всіх, а всі – за одного! » 

Кожен колектив складається з окремих особистостей – з нас. Давайте спробуємо визначити, чи хороші ми друзі.

 Вправа «мій портрет у променях сонця»

— На аркушах паперу намалюйте сонце. У центрі сонячного кола напишіть своє ім’я. Потім уздовж променів напишіть власні позитивні риси характеру (наприклад, скромність, турботливість, наполегливість, доброзичливість, відповідальність тощо).

Розмістіть своє сонечко на драбинці в залежності від того, на скільки ви вважаєте себе хорошим другом.

Читання байки Л.Глібова «Лебідь, щука і рак»

C:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\ada9a09acea936d776a6f55c82778c43_XL.jpgУ товаристві лад — усяк тому радіє;
Дурне безладдя лихо діє,
І діло, як на гріх,
Не діло — тільки сміх.

Колись-то Лебідь, Рак та Щука
Приставить хуру узялись.
От троє разом запряглись,
Смикнули — катма ходу…
Що за морока? Що робить?
А й не велика, бачся, штука,—
Так Лебідь рветься підлетіть,
Рак упирається, а Щука тягне в воду.
Хто винен з них, хто ні — судить не нам,
Та тільки хура й досі там.

-Які головні герої байки?

-Яке призначення цих істот у природі?

C:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\2150-article-wide-preview.jpgC:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\Rak-vzroslyiy-s-kleshnyami.jpgC:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\original.jpg

 

 

  Небо                    Берег       Вода

-Що їх усіх поєднує?

-Чого не було найголовнішого між ними?(спілкування)

Вправа «Драбина»

  Д- доброзичливість

Р- розуміння

У- уважність

Ж- життєрадісність

Н- надійність

І- інтерес

Й- ……….

 

К- краса

Л- людяність

А- активність

С- спілкування

 

C:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\ImageCache.pngВправа «Пазли»

 

 

 

 

 

 

 

Говорити, чути, бачити, змовчати, допомогти, підтримати.

Підсумок .

Драбинка з сонечками.

 

 

C:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\sun-outline-hi.pngC:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\sun-outline-hi.pngC:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\sun-outline-hi.pngC:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\sun-outline-hi.pngC:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\sun-outline-hi.png

 

 

 

C:\Documents and Settings\Лильця\Рабочий стол\sun-outline-hi.png

 

docx
Додав(-ла)
Зайцева Лілія
Додано
22 січня 2021
Переглядів
1053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку