Урок - узагальнення по темі :"Африка"

Про матеріал
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за вивченою темою; удосконалити вміння та навички працювати з картами, виконувати завдання різних типів; розвивати вміння самостійно контролювати час
Перегляд файлу

 

Міністерство освіти та науки України

Відділ освіти, молоді та спорту

Корецької районної державної адміністрації

Корецький районний методичний кабінет

 

 

 

Картинки по запросу АФРИКА

            

 

 

                                                                                                     Підготував :

                                                                                        Вчитель географії

                                                                                           Іванівської ЗШ І-ІІ ст.

                                                                                                     Синюк Микола

 

 

 

 

 

 

 

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за вивченою темою; удосконалити вміння та навички працювати з картами, виконувати завдання різних типів; розвивати вміння самостійно контролювати час.

Тип уроку:  урок перевірки знань учнів.

Обладнання: контурні карти; індивідуальні картки.   

Варіант І

1.Позначити на контурній карті об’єкти (атласами користуватися не можна):

Мис Голковий, гори Атлас, річки Ніл та Лімпопо,озера Чад і Ньяса.

2. Установіть відповідність між представниками органічного світу Африки та природними зонами:

а) сейби, ліани, мавпи, леопарди;

б) вельвічії, молочаї, верблюди, скорпіони;

в) акації, баобаби, жирафи, зебри;

г) вічнозелені дуби, сосни, маслини, берберський олень, кабан.

1) напівпустелі і пустелі;

2) вологі екваторіальні ліси;

3) тайга;

4) твердолисті вічнозелені ліси та чагарники;

5) савани і рідколісся.

 

3.За даною кліматодіаграмою  визначити тип клімату.

Урок узагальнення та систематизації знань за темою «Африка». (Географічна гра)

4. Запишіть країни Африки з Півночі на Південь:Єгипет,Намібія,Кенія,Нігерія

 

 

5. Порівняйте природні зони Африки:Зона пустель і напівпустель та савани і рідколісся.

 

 

6.Запишіть географічні об’єкти Африки з префіксом НАЙ

 

 

 

Варіант ІІ

.

Мис Альмаді, гори Капські, річки Конго та Нігер,озера Вікторія і Тана.

2. Установіть відповідність між прізвищами дослідників Африки та їх відкриттями:

а) Бартоломеу Діаш;

б) М. Вавилов;

в) Д. Лівінґстон;

г) В. Юнкер.

1) вивчав Ніл, природу Центральної та Східної Африки;

2) на шляху до Індії дістався східних берегів Африки;

3) збирав зразки культурних рослин, вивчав природу Північно-Східної Африки;

4) здійснив плавання вздовж західних берегів Африки до мису Доброї Надії;

5) досліджував Південну і ЦентральнуАфрику, здійснив плавання річкою Замбезі, відкрив водоспад Вікторія, перетнув пустелю Калахарі.

 

3.За даною кліматодіаграмою  визначити тип клімату.

Урок узагальнення та систематизації знань за темою «Африка». (Географічна гра)

4.Запишіть країни Африки з Півдня на Північ :АлжирЕфіопія,Замбезія,Нігер.

 

5. Порівняйте природні зони Африки:Зона пустель і напівпустель та Вологі екваторіальні ліси.

 

6.Запишіть географічні об’єкти Африки з префіксом НАЙ

 

 

docx
Додано
3 листопада
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку