Дата _________ Клас 7 Урок №____
Тема. Різноманітність ссавців.
Мета: формувати компетентносі :
ключові: вміння вчитися, самоорганізовуватися до навчальної діяльності у
взаємодії;
загальнокультурні: дотримуватися норм мовленнєвої культури;
здоров’язбережувальні: виховувати життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю;
предметні: поглибити знання учнів про різноманітність ссавців, з’ясувати їх значення в екосистемах та в житті людини; називати види ссавців, поширених в Україні та їхній місцевості.
Обладнання: підручник, зошит, дошка Jamboard, Padlet
Тип уроку: узагальнення знань, синхронний (дистанційне навчання).
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Вітання вчителя. Ми проживаємо в тривожні часи, тому дуже важливо підтримувати одне одного, говорити слова вдячності. Пропоную розпочати урок з побажань одне одному. Але зробимо ми це завдяки сервісу Mentimeter, де створимо онлайн хмаринку побажань https://www.mentimeter.com/
Як працювати з сервісом описано тут: https://naurok.com.ua/stvorennya-hmari-sliv-za-dopomogoyu-mentimeter-314560.html
(Учням через конференцію виводиться QR код сторінки сервісу або в чаті надається посилання. Учні, які не мають змоги приєднатися, побажання можуть проговорити або прописати в чаті)
II. Актуалізація опорних знань.
Бліц опитування:
III. Узагальнення знань з вивченої теми.
Фізкультхвилинка: вправи для зняття напруги на очі.
Як працювати з сервісом описано тут: https://naurok.com.ua/vikoristannya-doshki-padlet-314563.html
Пропонується учням перейти за посиланням на створену вчителем дошку в форматі полиці з розділами. Кожен розділ – це назва роду ссавців. Учні обирають не менше 3-х розділів, куди буде додано інформацію у вигляді тексту, зображення або посилання на відео тощо. Умова: інформація повинна бути цікавою, стислою. Якщо це відео, то тривалість до 6-7 хвилин. Пошук та додавання інформації здійснюється під час синхронного уроку. Результатом є велика кількість інформації за короткий проміжок часу. Зручно у використанні, так як учні можуть користуватися дошкою для повторення матеріалу, для підготовки до тестування, тематичного оцінювання.
IV. Рефлексія.
V. Домашнє завдання: підготуватися до тематичного оцінювання з теми «Ссавці. Особливості будови та життєдіяльності. Різноманітність ссавців»