Використання дошки Padlet

Про матеріал
Досвід використання дошки Padlet на уроках біології під час дистанційного навчання
Перегляд файлу

Використання дошки Padlet на уроках біології.

 

Під час навчання учні мають робити набагато більше, ніж просто слухати і фіксувати готові думки вчителя. Вони повинні мати змогу застосовувати нові знання та навички на практиці, створювати зворотні зв’язки.

На відміну від активних методів, інтерактивні методи орієнтовані на ширшу взаємодію учнів не тільки з учителем, а й одне з одним, на домінування активності учнів у процесі навчання. Роль учителя на інтерактивних заняттях зводиться до скерування діяльності учнів на досягнення цілей заняття.

На синхронних уроках дистанційної освіти вчителя виручає онлайн сервіс - дошка Padlet https://padlet.com/ з інтуїтивним інтерфейсом, яку нескладно опанувати та легко застосовувати в навчальному процесі. Вона може бути використана для проєктної роботи, індивідуальних завдань чи як інструмент збору інформації від всіх учасників процесу в одному місці.

При створенні дошки Padlet пропонуються різноманітні типи розміщення матеріалів (пусті дошки): стіна, сітка, полиці, хронологія, мапа, полотно... В процесі роботи з дошкою тип розміщення матеріалів можна змінити за допомогою опції “Змінити формат” (у додатковому меню  у верхньому правому кутку дошки).

 

Використовую дошку практично у кожному класі. Добре йде як робота в групах, так і індивідуально. Наприклад, при вивченні у 6 класі теми “Систематика рослин” створюю дошку . Об’єднавши учнів у групи, даю завдання для кожної групи. Одна група опрацьовує інформацію про  науку систематику, друга - про однодольні рослини, третя - дводольні, четверта - порівнює їх. Результати пропоную оформити на дошці у довільній формі - це може бути відео, посилання, 3D -сцена тощо. Матеріали легко додавати натисканням значка “плюс” і обиранням типу файлу. Посилання на дошку можна надати через чат відеоконференції під час уроку, завантажити як завдання через Google клас чи в інший спосіб (через вайбер чи телеграм групу). Переваги такої роботи очевидні: учні працюють в групі над темою, обробляють різні джерела інформації, презентують їх. Більше того, учні, які з різних причин пропустили урок мають доступ до інформації і їм легше засвоювати матеріал.

 

 

При вивченні теми “Клітинний цикл”у 10 класі теж пропоную учням об’єднатися в групи, опрацювати матеріал в групі, а потім поділитися інформацією на дошку Padlet. Можливі варіанти тем для роботи в групах: загальна характеристика клітинного циклу; мітоз; мейоз; порівняння мітозу та мейозу.  Під час виступу групі зручно користуватися записами на дошці, учні які з різних причин могли бути відсутніми на уроці, мають доступ до додаткових джерел інформації, вже опрацьованих на уроці.

 

Учням подобається працювати з сервісом, бо під їх публікаціями можна залишати реакції у вигляді сердечок, зірочок чи лайків. Але вчитель може ці налаштування вимикати, якщо в них немає потреби.

Додаткові параметри дозволяють копіювати дошку, запрошувати інших учасників до співпраці, поширювати, експортувати та роздруковувати дошку, змінювати її тип розміщення матеріалів, очищувати від дописів та видаляти.

Бажаю всім натхнення та творчих учнів!

docx
Додав(-ла)
Ковтун Наталя
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
11 грудня 2022
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку