19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

УРОК - ЗВІТ Українська мова 4 клас

Про матеріал

Закріпити знання учнів про займенник як частину мови, удосконалювати вміння розпізнавати особові займенники; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати почуття доброти, любові один до одного, до своїх батьків.

Перегляд файлу

УРОК - ЗВІТ

Українська мова 4 клас

Вчитель: Фафруник Л.І.



Тема.  Повторення та узагальнення вивченого про займенник.

Мета. Закріпити знання учнів про займенник як частину мови, удосконалювати вміння розпізнавати особові займенники; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати почуття доброти, любові один до одного, до своїх батьків.

 

Обладнання. Демонстраційні таблиці, картки з індивідуальними завданнями.

Хід уроку

I. Установчо - мотиваційний стан.

- Усміхніться, "зніміть" усмішку зі свого обличчя долонькою та
киньте своєму сусідові. "Спіймайте" усмішку, прикрасьте нею
своє обличчя.

II. Хвилинка каліграфії.

- Перенесемо усмішку у зошити.
Дата

Класна робота Буквосполучення:

всм, ечку, очці. ощик

III. Хвилинка поезії

- Знайдемо усмішки у вірші М. Познанської.


 


Я ÐšÐ°Ñ€Ñ‚Ð¸Ð½ÐºÐ¸ по запросу смайлик   Картинки по запросу сонечко:

Здрастуй, золоте!

Я   Картинки по запросу смайлик  Картинки по запросу квіточка-

Хай вона цвіте!

Я ÐšÐ°Ñ€Ñ‚Ð¸Ð½ÐºÐ¸ по запросу смайлик   Картинки по запросу дощик:


- Лийся, мов з відра!

Друзі, вам Картинки по запросу смайлик

Зичу всім добра.

(Комбіноване читання: вчитель та учні. Кожен ряд записує по одному реченню, використовуючи  буквосполучення).

IV. "Мозковий штурм".

  •      Від чийого імені розповідається у вірші?
  •      Які слова це підтверджують?
  •      До якої частини мови віднесемо ці слова?
  •      Які ще є займенники?
  •      Як ви думаєте, про що будемо говорити сьогодні на уроці?

V. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація  навчальної
діяльності.

  • Сьогодні у нас урок — звіт. Ми прозвітуємо про те, що знаємо про
    займенник, повторимо і закріпимо знання про цю частину мови з
    допомогою різних вправ.
  • У сім'ї займенників ми були не раз. Яка вона за чисельністю?

Наша класна сім'я теж невелика, але ми маємо дім, у якому живемо, вчимося.

- Пропонуємо   сьогодні   побудувати   дім,   де   кожному   і   всім займенникам буде добре у нім.

  •      З чого починаємо будувати?
    (відповідь учнів)
  •      А фундамент не простий
    У нас він чарівний.

Він будинок весь тримає і знання наші перевіряє.

1. Вправа "Кубування"


 

Член речення

Вказує на

Питання

2. Повторення вивченого про особові займенники. (Кожен ряд звітує про одну особу). Викладаємо 1 ряд "цеглин".


 

1

2

3


3. Словниковий диктант

  • Займенник вказує на особу, яка сама про себе говорить.
  • Вказує на особу, до якої ми звертаємось.

  • Займенник III особи чоловічого роду.
  • Займенник І особи множини.
  • Займенник вказує на осіб, про яких розповідають.
    Я, ти, ви, він, ми, вони.
  • На скільки осіб вказують займенники Я, ти, він?
  • А ми, вони?

Висновок. Займенники змінюються за числами.

4. Завдання - гра "Утвори слово".

... рина

... мофій

... кола

... ок

... рій

дз ... ти

Викладаємо 2 ряд "цеглин"


 

Я

ми

ти ви

ВІН, ВОНА

воно, вони


5. Відмінювання займенників. Читання вчителем речення: - Мені приємно з (ви) працювати, (змінювання займенника).

а) Самостійна робота
Вправа 72.

б) Індивідуальні завдання


№1

Визнач особу, число, відмінок займенників: Дружу з ним - 3 ос., одн., О.в.

Привіт від тебе - 2 ос., одн., Р.в.

Дякують мені - 1 ос., одн., Д.в.

№2

Постав у потрібному відмінку: Прийшов до (ми) - нас., Р.в. Дивитися на (вони) - них., З.в. Згадав про (ти) - тебе., З.в.

 

 

Викладаємо 3 ряд цеглин

 

 

 

мене, ми нам, я

 

з тобою, ви, у вас

 

її, у них, його, вони





 


його.


6. Робота в парах.

Гра "Побудуй хатинку для добра і любові".

Діти утворюють сердечко, читають у ньому речення і записують

  1. Як ти до людей, так люди до тебе.
  2. Ми любимо школу, пишаємося нею, бережемо її.
    -   Яким членом речення виступають займенники?
    Викладаємо4 ряд.

 

 

­

 

 

 

 

 

 


  1. Фізкультхвилинка.
  2. Творча робота

Складання розповіді з використанням щоденника росту

  1. розповідь - тема "Я учень ..."
    (використання займенників 1 особи)
  2. розповідь - перебудувати текст про маму (використання займенників 2
    особи)
  3. розповідь про друга (займенники 3 особи).
    Викладаємо "Дах".

 

 

 

 

 

 

VI. Підсумок уроку

Робота в групах.

Складання усного твору - мініатюри

"Чого я прагну для себе, для сім'ї, для України".

- Яка роль займенників?

VII. Домашнє завдання
Запитання для повторення с.41
Заповнення анкети "Про мене".

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
596
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку