Тема. Як розмножуються тварини
Мета:
Обладнання: енциклопедія, об’ява, анкета.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організація класу
Урок у нас сьогодні незвичний
І чудовий, і величний.
В світ нових професій кличе нас,
То ж працюйте, не гайте час,
Бо сьогодні бізнес в нас.
ІІ. Повідомлення теми уроку
Що таке бізнесмен? (Це ділова людина)
Підприємець – це людина, яка бере на себе ризик пов'язаний з організацією нового підприємства, нової ідеї, нової продукції.
Але перш ніж відкрити своє підприємство дамо йому назву (напрямок в роботі).
2. Комбіноване завдання на тренування пам’яті, уваги та швидкості реакції.
Завдання. З кожного рядка виберіть лише ті літери, які не повторюються і складіть з них назву (тему уроку).
Б Г Я С Н Т О
А В Ю Л И К Д
Т З Я Р П Н Д
Б З А С П Т И
А Г Ю Л Н К О
ТВАРИНИ
ІІ. Хвилинка спостережень
Об’ява
Хто бажає відкрити підприємство має заповнити анкету
Анкета
У народі кажуть: «У вівторок, щоб був толок».
За календарем 24 лютого можлива магнітна буря, тому на урок візьмемо:
Стратегія: «Розминка»
У — увагу
Р — розум
О — обережність
К — кмітливість
У цей день народилися: 1744 рік – Федір Ушаков, російський флотоводець.
Іменинники: Влас, Всеволод, Гаврило, Дмитро, Федора
— Яку погоду прогнозують синоптики?
(Стан неба, температуру повітря, опади)
Схід 6.54
Захід 17.30
Тривалість дня 10.36
Преподобного Димитрія Прилуцького (Великий піст)
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Вчитель: Для того, щоб був успіх в нашому бізнесі давайте продумаємо і оберемо територію, на якій і буде розміщуватись наше підприємство. Адже, ви знаєте, що не скрізь можуть жити тварини.
Орендар – це людина, тимчасово бере для користування приміщення, речі згідно умови. (Бартер в обмін на бали)
Анкета
Продовжимо заповнювати анкету
А. Що орендуємо для риб, птахів, плазунів, звірів, комах і земноводних?
Гра. «З яким словом асоціюється назва тварин?»
Б. А на які вони поділяються?
- Скільки (3, 4,5)
Стратегія: «Асоціативний кущ (гроно)»
В. Гра: «Займи власну позицію»
- Голуб їсть комах (хижа), не рослини.
- Щука їсть рослини не хижа
- Сонечко їсть рослини (рослини), не хижа, їсть попелицю
Г. Гра.
«Склади ланцюжок»
Вовк – кабан - жолудь
Білка, горіх, куниця
(Горіх – білка – куниця)
IV. Вивчення нового матеріалу
Менеджер – керівник нижньої ланки, який володіє основними засобами сучасного управління.
У нашому підприємстві працює шість менеджерів, що керують робітниками по різних напрямках.
2. Розповіді менеджерів.
Розмноження комах, риб, земноводних, плазунів, птахів звірів.
V. Закріплення вивченого матеріалу
1. Робота по підручнику (с. 140-144)
Керівник підприємства зачитує цікаве. Менеджери перевіряють роботу робітників.
(По 1 питанню з підручника)
Завдання 1 (коментар) – працюють менеджери.
Завдання 2 (самостійно) – перевіряє в кінці роботи підприємець (вчитель)
До уваги працівників:
(Хто найбільший з родини котів? (с.132 Енциклопедія)
VІ. Підсумок уроку
Наш перший день на підприємстві закінчився.
VІІ. Домашнє завдання
Дома опрацювати с.140-144, ці знання будуть нам потрібні на слідуючому уроці.