Урок -квест з математики "Додавання і віднімання десяткових дробів"

Про матеріал
Урок -квест. Допомагає учням добре засвоювати матеріал, а вчителю використовувати на уроці інноваційні технології
Перегляд файлу

Урок-квест з математики  у 5 класі на тему:

«Додавання і віднімання десяткових дробів»

Підготувала:

Вчитель математики

 Захарчук Олеся Миколаївна

Перерослівського ліцею

 

Мета: вдосконалити вміння учнів розв’язувати вправи та задачі з даної теми; розвивати логічне мислення; навчати  працювати в команді; засвоювати  технологічні прийоми «мобільної» роботи з інформаційними об’єктами, які представленні у вигляді QR-кодів.

Тип уроку: засвоєння знань.

Ключові слова: гра-змагання, математичний QR-квест,  IT-технології  на уроках математики, ігрові технології.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційна частина.

  Клас ділиться на 2 команди. Кожна команда має планшет з встановленим додатком для зчитки QR-коду. Кожна команда обирає собі капітана. Капітани слідкують за порядком в команді і самі  беруть участь у грі.  Дозволяються  консультації між членами команди.

  1. Привітання.

  Діти, на сьогоднішньому уроці ми з  вами будемо подорожувати. Для швидкого та  успішного проходження квесту вам  потрібно швидко розв’язувати вправи  і  задачі.

  1. Пояснення гри

   Гра проходить  у коридорі школи.

Кожна команда буде виконувати свої завдання.

Перше завдання ви знайдете біля  кабінету математики. За допомогою додатка відскануйте QR-код, і  ви отримаєте завдання, які необхідно розв’язати. У капітана в кожній команді є  спеціальна картка, куди він буде вносити відповіді. Коли ви виконаєте перше завдання,  рухайтеся до кабінету, номер якого ви також  знайдете в закодованій інформації.

   Всього вам потрібно пройти 5 пунктів.

Хто першим пройде всі пункти і правильно виконає завдання, буде переможцем квесту. Після проходження всіх пунктів команди повертаються в кабінет математики, капітани здають заповненні карточки з відповідями, вчитель перевіряє і  об’являє  команду – переможця.

 

 

 

 

 

 

4. Завдання квесту
Таблиця 1

1 команда

1 пункт

QR- код

Закодована інформація

F:\коди 5 кл\5 1.png

 

 

Обчислити швидко і правильно:

  1.  1.4 + 22.5 =
  2.  3.05 + 7.15 =
  3. 16.38 +20.2 =

Наступне завдання у кабінеті №1

2 пункт

F:\коди 5 кл\52.png

 

 

 

Обчисліть:

  1. 40.15 – 16.09 =
  2.  172.3 – 38.42 =
  3. 201.252 – 12.315 =

Наступне завдання у кабінеті №3

3 пункт

F:\коди 5 кл\53.png

 

Розв’яжіть рівняння:

  1. Х – 2.3 =
  2. Х + 14.1 =
  3. 1.2 + Х =
  4. 30.14 –Х =

Наступне завдання у кабінеті №5

4 пункт

F:\коди 5 кл\54.png

Розв’яжіть задачу:

У будинку Олі є дитяча кімната довжина якої 4.5 м, а ширина – 3.4 м. Знайдіть периметр кімнати.

Наступне завдання у кабінеті №7

5 пункт

F:\коди 5 кл\55.png

Виразіть у кілограмах та запишіть у вигляді десяткового дробу:

  1. 0.215 ц =
  2. 0.135 т =
  3. 345 г =

Повертайтесь до кабінету математики

 

 

 

Таблиця 2

2 команда

1 пункт

QR- код

Закодована інформація

F:\коди 5 кл\56.png

 

 

Обчислити швидко і правильно:

  1.  1.67 + 3.5 =
  2.   20.43 + 117.005 =
  3. 4.02 +1.031 =

Наступне завдання у кабінеті №2

2 пункт

F:\коди 5 кл\57.png

Обчисліть:

  1. 19.2 – 4.5 =
  2. 118.3 – 10.3 =
  3. 314.314 – 13.241 =

Наступне завдання у кабінеті №4

3 пункт

F:\коди 5 кл\58.png

Розв’яжіть рівняння:

  1. Х – 6.05 =12.35
  2. Х + 40.12 = 56.31
  3. 2.2 + Х =8.4
  4. 42.22 –Х = 21.1

Наступне завдання у кабінеті №6

4 пункт

F:\коди 5 кл\59.png

Розв’яжіть задачу:

Тарас купив у магазині зошити на суму 25.5 грн, ручки і олівець на суму 13.2 грн. Ще хлопчик придбав альбом. За всю покупку Тарас заплатив 60.25 грн. Скільки коштував альбом?

Наступне завдання у кабінеті №8

5 пункт

F:\коди 5 кл\60.png

Виразіть у метрах та запишіть у вигляді десяткового дробу:

  1. 124 см =
  2. 301 дм =
  3. 35 км =

Повертайтесь до кабінету математики



 

Картки для  відповідей

Команда 1

Пункт 1

Пункт 2

Пункт 3

Пункт 4

Пункт 5

1)

1)

1)

1)

1)

2)

2)

2)

2)

2)

3)

3)

3)

3)

3)

 

Команда 2

Пункт 1

Пункт 2

Пункт 3

Пункт 4

Пункт 5

1)

1)

1)

1)

1)

2)

2)

2)

2)

2)

3)

3)

3)

3)

3)

 

  1. Підведення підсумків. Оцінювання.
  2. Домашнє завдання.

Повторити вивчений матеріал. Параграф 26.

docx
Додав(-ла)
Захарчук Олеся
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
1035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку