Соснівська філія ОНЗ « Загальноосвітня школа Ⅰ -ⅠⅠⅠ ст. с. Пнівне»
Урок – мандрівка
« Королівство величин»
Математика
2 клас
Вчитель початкових класів:
Величко Л. С.
Тема: Узагальнення знань з теми «Величини. Додавання і віднімання іменованих чисел»
Мета: узагальнити знання школярів з даної теми, розвивати математичні здібності учнів, виховувати старанне ставлення до навчання.
Обладнання: підручник, зошити з друкованою основою, лего, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ :
І. Організаційний момент
- Діти, до нас на урок завітали гості , привітайтеся, будь ласка.( Діти повертаються до присутніх і вітаються.)
Станьте рівно, підтягніться,
Один одному всміхніться.
На урок старанність не забули взяти?
Сідайте рівненько, почнемо працювати.
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку
Тема сьогоднішнього нашого уроку це «Узагальнення знань з теми «Додавання і віднімання іменованих чисел»». Після цього уроку ви повинні знати як додавати і віднімати іменовані числа та вміти розв’язувати задачі і працювати з геометричним матеріалом.
- Сьогодні у нас з вами незвичайний урок математики. Ми вирушаємо у подорож Королівством величин. Тому, на уроці вам необхідно:
Міркувати — швидко!
Відповідати — правильно!
Рахувати— точно!
Писати — гарно!
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Хвилинка каліграфії.
- От і ми сьогодні запишемо дату нашої подорожі. Відкрийте зошити і зробіть перший запис в « бортовому журналі ».
Перша наша зупинка - Острів Каліграфічний
( Найкращу з усіх цифр позначити красунею, крапочкою знизу)
Молодці, вирушаємо на острів Обчислювальний.
Подивіться на числа, які ви бачите тут числа? Скажіть, яке число зайве? Чому?
12,14,16,17,18,20
( Зайве число 17, воно непарне. А всі решта – парні.)
Проведемо розумову розминку. (Усний рахунок)
13+7 12-5 7+7 7+5 7+6
17-7 7+16 15-7 7+8 7+4
Наступне завдання, яке ми маємо виконати у королівстві – це математичний диктант:
2. Математичний диктант
- Перевіримо, приготуйте долоньки. Якщо відповідь правильна – сплесніть у долоні один раз.
Ключ: 26, 28, 17, 2, 17,14, 10 см.
Молодці, справилися із завданням.
Висновок: діти ми з вами виконали всі завдання, котрі були на обчислювальному острові, отже усі справилися, а ті, що працювали найшвидше отримують кораблики. Отже вирушаємо далі.
ІV. Контроль, корекція і закріплення знань
1. Розв’язування виразів.
Тут проживає Краб Крабович, який дуже любить розв’язувати приклади. Він підготував для вас завдання, з якими ви обов’язково повинні справитися, адже від цього буде залежати ,чи вирушите ви далі, чи ні.
Ось перше завдання від Краба Крабовича – подивіться на вирази і скажіть, чим вони відрізняються.
19 – (6+3) = (10)
19-6+3 = (16)
( Перший вираз має дужки. А другий – без дужок.)
Пригадайте правило виконання обчислень у
виразах, що містять дужки.
( У виразах з дужками першою виконують дію
над числами, записаними у дужках.)
( Дужок немає .) В якому порядку виконуємо дії?
2.Самостійна робота
1. Розв’яжіть задачу: 1. У Черепашки було 17 яблучок. 7 яблучок вона віддала сусідці. Скільки яблучок стало у Черепашки?
Краб Крабович дуже задоволений вашою роботою і дозволяє вирушати далі.
Вперед!
V.Фізкульхвилинка
І ось ми потрапляємо на острів Відпочинку.
Весела руханка « Роби так»
Ми відпочили, а тепер рушаємо далі на чудовому кораблі. Та починає штормити, щоб він затих нам потрібно розгадати ребус.
VІ. Розвиток математичних умінь
Наступна зупинка – бухта Геометрична.
Бесіда за запитаннями:
Скільки зображено трикутників? (9)
Скільки чотирикутників? (2)
Скільки кругів? (1)
V. Підсумок уроку.
Продовж речення:
Давайте побажаємо нашим гостям успіхів і всіляких гараздів. До побачення! До нових зустрічей!