12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Урок -мандрівка "Королівство велечин"

Про матеріал
Узагальнити знання школярів з теми "Величини", розвивати математичні здібності, виховувати старанне ставлення до навчання.
Перегляд файлу

Соснівська філія ОНЗ « Загальноосвітня школа Ⅰ -ⅠⅠⅠ ст. с. Пнівне»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок – мандрівка

« Королівство величин»

 

Математика

2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів:

Величко Л. С.

 

 

                                  

Тема: Узагальнення знань з теми «Величини. Додавання і віднімання іменованих чисел»

Мета: узагальнити знання школярів з даної теми, розвивати математичні здібності учнів, виховувати старанне ставлення до навчання.

Обладнання: підручник, зошити з друкованою основою, лего,  роздатковий матеріал.

 

 

ХІД УРОКУ :

 

І. Організаційний   момент

- Діти, до нас на урок завітали гості , привітайтеся, будь ласка.( Діти повертаються до присутніх і вітаються.)

          Станьте рівно, підтягніться,

          Один одному всміхніться.

          На урок старанність не забули взяти?

          Сідайте рівненько, почнемо працювати.

ІІ. Повідомлення теми,   мети уроку

Тема сьогоднішнього нашого уроку це «Узагальнення знань з теми «Додавання і віднімання іменованих чисел»». Після цього уроку ви повинні знати як додавати і віднімати іменовані числа та вміти розв’язувати задачі і працювати з геометричним матеріалом.

- Сьогодні у нас з вами незвичайний урок математики. Ми вирушаємо у подорож Королівством величин. Тому, на уроці вам необхідно:

           Міркувати — швидко!

           Відповідати — правильно!

           Рахувати— точно!

           Писати — гарно!

  • Під час подорожі ми будемо виконувати різноманітні завдання , які містять в собі додавання і віднімання чисел, розв’яжемо задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, найшвидше виконані завдання, будете отримувати фішки і в кінці уроку визначимо, хто найкраще здійснив подорож Королівством величин.

 

  •  Готові до подорожі? Вирушаймо! ( Звучить музичний супровід, гудок )

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань  учнів

 

1. Хвилинка  каліграфії.

-  От і ми сьогодні запишемо дату нашої подорожі. Відкрийте зошити і зробіть перший запис в « бортовому журналі ».

Перша наша зупинка - Острів Каліграфічний

  •      Давайте згадаємо, як пишеться цифра 7. Запишіть її каліграфічно.

( Найкращу з усіх цифр позначити красунею, крапочкою знизу)

 

Молодці, вирушаємо на острів Обчислювальний.

Подивіться на числа, які ви бачите тут числа? Скажіть, яке число зайве? Чому? 

12,14,16,17,18,20

( Зайве число 17, воно  непарне. А всі решта – парні.)

  • Продовжте ряд і назвіть ще три наступних числа. (21,22,23.)
  •      Подивіться ще раз на числовий ряд. Отже, яке число зайве?
  •      Давайте пригадаємо, як називаються числа при додаванні?
  •      А як називаються числа при відніманні?

Проведемо розумову розминку. (Усний рахунок)

13+7     12-5     7+7     7+5      7+6

17-7     7+16     15-7    7+8      7+4

 

Наступне завдання, яке ми маємо виконати у королівстві – це математичний диктант:

2. Математичний  диктант

  1. Запишіть сусідів числа 27;
  2. Число, в якому 1дес. і 7 од.;
  3. Скільки одиниць в числі 12?
  4. Знайти суму чисел 12 і 5;
  5. Знайти різницю чисел 20 і 6;
  6. Скільки в 1дм см?

- Перевіримо, приготуйте долоньки. Якщо відповідь правильна – сплесніть у долоні один раз.

Ключ:  26, 28, 17, 2, 17,14, 10 см.

Молодці, справилися із завданням.

 

Висновок: діти ми з вами виконали всі завдання, котрі були на обчислювальному острові, отже усі справилися, а ті, що працювали найшвидше отримують кораблики. Отже вирушаємо далі.

 

ІV. Контроль, корекція  і закріплення знань

1. Розв’язування  виразів.

  • Вирушаємо далі і потрапляємо на коралові рифи прикладів .

Тут проживає Краб Крабович, який дуже любить розв’язувати приклади. Він  підготував  для вас завдання, з якими ви обов’язково повинні справитися, адже від цього буде залежати ,чи вирушите ви далі,  чи ні.

Ось перше завдання від Краба Крабовича – подивіться на вирази і скажіть, чим вони відрізняються.

                19 – (6+3) =                (10)

19-6+3 =                      (16)

( Перший вираз має дужки. А другий – без дужок.)

  • Яку першу дію виконуємо у виразах з дужками?

Пригадайте правило виконання обчислень у

виразах, що містять дужки.

( У виразах з дужками першою виконують дію

над числами, записаними у дужках.)

  • Чим відрізняється другий вираз від першого?

( Дужок немає .) В якому порядку виконуємо дії?

  • Знайдіть значення виразів.( Двоє учнів працюють біля дошки. Записати вирази і розв’язати з поясненням.) ( Вручити фішки )

 

2.Самостійна робота

  • Наступне  завдання від Краба – попрацюйте самостійно ( Робота на картках).
  • І Варіант 

1. Розв’яжіть задачу: 1. У Черепашки було 17 яблучок. 7 яблучок вона віддала сусідці. Скільки яблучок стало у Черепашки?

 

  • 2. Визнач довжину відрізка
  • ІІ Варіант
  • 1. Маса щуки 9 кг, а окуня 5 кг. Яка маса щуки і окуня  разом?
  • 2. Визнач довжину відрізка
  • Давайте виконаємо перевірку.

Краб Крабович дуже задоволений вашою роботою і дозволяє вирушати далі.

Вперед!

 

V.Фізкульхвилинка

 І ось ми потрапляємо на острів Відпочинку.

Весела руханка « Роби так»

Ми відпочили, а тепер рушаємо далі на чудовому кораблі. Та починає штормити, щоб він затих нам потрібно розгадати ребус.

VІ. Розвиток математичних умінь

Наступна зупинка – бухта Геометрична. 

Бесіда за запитаннями:

  1. Діти давайте пригадаємо, які ви знаєте геометричні фігури?
  2. Діти погляньте на малюнок. Що тут зображено? Які геометричні фігури ви на ній побачили?

 

 

 

 

 

 

 

Скільки зображено трикутників? (9)

Скільки чотирикутників? (2)

Скільки кругів? (1)

 

  1. Пригадайте, що таке периметр многокутника? ( Сума довжин усіх сторін многокутника – це периметр многокутника.)
  2. Зараз попрацюємо в парах, кожна пара отримає конверт з геометричними фігурами.
  3. Виберіть якусь геометричну фігуру та обчисліть її периметр; 
  • Ми з різних  геометричних фігур склали кораблика.
  • Які і скільки геометричних фігур ви використали?
  • Ми використали 3 трикутника, 4 кола і 1 прямокутник.
  1. Робота з лего.

 

V. Підсумок уроку.

Продовж речення:

  • Мені на уроці було цікаво, бо…
  • Я добре зрозумів, як розв’язувати …
  • Мені було важко працювати над…
  • Мені було легко працювати разом…

 

 

Давайте побажаємо нашим гостям успіхів і всіляких гараздів. До побачення! До нових зустрічей!

                       

   

Описание: C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20201202_101657.jpg 

 

 

 

 

                                                 

 

 

 

Описание: C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20201202_103622.jpg 

 

 

 

Описание: C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20201202_103622.jpgОписание: C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20201202_103622.jpg 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 лютого
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку