Урок -мандрівка по темі"Повторення таблиці множення і ділення на 9.Розв'язування задач."

Про матеріал
Діти здійснюють вербальну подорож по ланетам Сонячної системи. Під час подорожі вони повторюють і закріплюють таблицю множення і ділення; вправляються в умінні знаходити значення виразів на суміснідії та розв'язувати задачівв ивчених видів;розвивають навики усної лічби,уважність,вміння абстрагувати від конкретного змісту задачі; розвивають комунікативну компетентність;розширюють кругозір. Виховують почуття дружби,взаємодопомоги,інтерес до астрономії.
Перегляд файлу

Урок-мандрівка« Планетами сонячної системи».    3 клас

Тема: Повторення таблиц імноження і ділення на 9.Розв'язування задач.

Мета: повторити і закріпити таблицю множення і ділення; вчити дітей знаходити значення виразів на суміснідії та розв'язувати задачів ивчених видів;

Розвивати: навики усної лічби,уважність,вміння абстрагувати від конкретного змісту задачі; розвивати комунікативну компетентність;розширювати кругозір.

Виховувати:почуття дружби,взаємодопомоги,інтерес до астрономії.

Обладнання: презентація до теми уроку,картки- зірки для індивідуальної роботи,малюнок зорельота,математичне лото,сигнальні картки, « космічна» музика,діти у костюмах- назв планет,космонавтів,реферати дітей.

Хідуроку

Розповідь вчителя.

Сьогодні усі математичні завдання ми будемо виконувати не просто у класі,а на різних планетах Сонячної системи. Кожен із вас стане космонавтом.Ми сядемо у цей зореліт і будемо мандрувати від планети до планети.Які планети ви знаєте?

Вирушаємо у подорож на Меркурій.( Виходить дитина у  жовтогарячому костюмі і читає реферат про планету).

Планета Меркурій приготувала вам усну лічбу.

4*7 =∆-9=∆+1=∆:2=∆*9=∆+10=∆

Прочитати девіз уроку вам допоможе математичне лото.

Всі відповіді запишіть у порядку зростання.Візьміть лото з такими цифрами і прочитайте девіз уроку.

Робота з математичним лото.

 

Наступна планета Венера.( Виходить дитина у рожевомукостюмі і читає реферат про планету).

Планета Венера приготувала математичний диктант.

4*7.    9*2.  3*5.  6*9.    12:3.   5*9.   7*9.   45:9

(Діти«змійкою»називають відповіді і водночас контролюють відповіді своїх товаришів сигнальними картками.)

Наш зореліт вирушає на МАРС.( Виходить дитина в багряному кольору і читає свій реферат про планету Марс.)

Розв'язування виразів біля дошки.

67+4*5.   (82-78)*9.   16:4+14:7.   15:5+18:6.   3*4+9*5.   45:9*6

А зараз нам час відпочити. А відпочивати краще на своїй планеті -Земля.

Звучить космічна музика і діти виконують танець.

А зараз наш зореліт прямує до найбільшої планети Сонячноїсистеми- Юпитер.( Виходить дитина  у костюмі блідо- жовтого кольору   і розказує про планету ).

Планета Юпитер приготувала нам задачі.Діти розв'язуютьз адачі за підручником біля дошки.

І знову ми рушаємона шосту планету Сонячної системи- Сатурн.

( Виходить дитина в голубому одязі і читає свій реферат).

Планета Сатурн приготувала самостійну роботу.

( Діти розв'язують приклади за підручником).

Наша зоряна мандрівка триває,наступна зупинка- на планеті Уран.

( Виходить дитина у блідо- фіолетовому вбранні і читає реферат).

Жителі планети дарують дітям срібну коробочку  (розміром з сірникову) і кажуть,що це уранове пальне для доставки зорельота.

Робота з геометричним матеріалом.

Ми дістали змогу продовжити нашу подорож і відвідати планету- Нептун.

( Виходить дитина у блідо- зеленому костюмі і розказує про планету).

Креслення геометричних фігур у зошиті за даними.

Остання наша зупинка на найдальшій планеті– Плутоні.

Пояснення домашнього завдання.

 

docx
Додано
18 вересня 2019
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку