Урок-мандрівка« Планетами сонячної системи». 3 клас
Тема: Повторення таблиц імноження і ділення на 9.Розв'язування задач.
Мета: повторити і закріпити таблицю множення і ділення; вчити дітей знаходити значення виразів на суміснідії та розв'язувати задачів ивчених видів;
Розвивати: навики усної лічби,уважність,вміння абстрагувати від конкретного змісту задачі; розвивати комунікативну компетентність;розширювати кругозір.
Виховувати:почуття дружби,взаємодопомоги,інтерес до астрономії.
Обладнання: презентація до теми уроку,картки- зірки для індивідуальної роботи,малюнок зорельота,математичне лото,сигнальні картки, « космічна» музика,діти у костюмах- назв планет,космонавтів,реферати дітей.
Хідуроку
Розповідь вчителя.
Сьогодні усі математичні завдання ми будемо виконувати не просто у класі,а на різних планетах Сонячної системи. Кожен із вас стане космонавтом.Ми сядемо у цей зореліт і будемо мандрувати від планети до планети.Які планети ви знаєте?
Вирушаємо у подорож на Меркурій.( Виходить дитина у жовтогарячому костюмі і читає реферат про планету).
Планета Меркурій приготувала вам усну лічбу.
4*7 =∆-9=∆+1=∆:2=∆*9=∆+10=∆
Прочитати девіз уроку вам допоможе математичне лото.
Всі відповіді запишіть у порядку зростання.Візьміть лото з такими цифрами і прочитайте девіз уроку.
Робота з математичним лото.
Наступна планета Венера.( Виходить дитина у рожевомукостюмі і читає реферат про планету).
Планета Венера приготувала математичний диктант.
4*7. 9*2. 3*5. 6*9. 12:3. 5*9. 7*9. 45:9
(Діти«змійкою»називають відповіді і водночас контролюють відповіді своїх товаришів сигнальними картками.)
Наш зореліт вирушає на МАРС.( Виходить дитина в багряному кольору і читає свій реферат про планету Марс.)
Розв'язування виразів біля дошки.
67+4*5. (82-78)*9. 16:4+14:7. 15:5+18:6. 3*4+9*5. 45:9*6
А зараз нам час відпочити. А відпочивати краще на своїй планеті -Земля.
Звучить космічна музика і діти виконують танець.
А зараз наш зореліт прямує до найбільшої планети Сонячноїсистеми- Юпитер.( Виходить дитина у костюмі блідо- жовтого кольору і розказує про планету ).
Планета Юпитер приготувала нам задачі.Діти розв'язуютьз адачі за підручником біля дошки.
І знову ми рушаємона шосту планету Сонячної системи- Сатурн.
( Виходить дитина в голубому одязі і читає свій реферат).
Планета Сатурн приготувала самостійну роботу.
( Діти розв'язують приклади за підручником).
Наша зоряна мандрівка триває,наступна зупинка- на планеті Уран.
( Виходить дитина у блідо- фіолетовому вбранні і читає реферат).
Жителі планети дарують дітям срібну коробочку (розміром з сірникову) і кажуть,що це уранове пальне для доставки зорельота.
Робота з геометричним матеріалом.
Ми дістали змогу продовжити нашу подорож і відвідати планету- Нептун.
( Виходить дитина у блідо- зеленому костюмі і розказує про планету).
Креслення геометричних фігур у зошиті за даними.
Остання наша зупинка на найдальшій планеті– Плутоні.
Пояснення домашнього завдання.