Урок- мандрівка «В королівство Математики»

Про матеріал
Урок математики в 3 класі Тема: Таблиця множення і ділення числа 9. Порівняння виразів. Мета: повторити таблицю множення і ділення числа 9; удосконалити вміння порівнювати вирази; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, виховувати доброзичливість, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Перегляд файлу

Урок математики в 3 класі

Урок- мандрівка «В королівство Математики»

Тема: Таблиця множення і ділення числа 9. Порівняння виразів.

Мета:  повторити таблицю множення і ділення числа 9; удосконалити вміння порівнювати вирази; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, виховувати  доброзичливість, інтерес до математики;  створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Хід уроку

І. Організаційна хвилинка

Ось знову лунає дзвінок,

Запрошує всіх на урок.

Будемо дружно ми працювати,

Створювати та фантазувати.

ІІ. Актуалізація життєвого досвіду.

Створення ситуації успіху.

-       Діти, а що ви чекаєте від нашого уроку?

(несподіванок, сюрпризів, хорошого настрою, цікавих пригод, зустрічей).

-              У вас на партах лежать квіти: червоні,  сині. А в мене є ваза для квітів. В кінці уроку ви поставите квіти у вазу. Якщо вам урок сподобався і все далося -синю квітку, якщо були труднощі і не все вдавалося  - червону.

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

МАТЕМАТИКА  цікава наука , і сьогодні на уроці ми помадруємо з вами королівством  математики.

3. Метод « Кубування»

Запишемо дату уроку. Сьогодні 21 жовтня. Класна робота.

-        Що ви можете сказати про число 21?

( двоцифрове, складається з 2д 1од, сусіди числа 20 і 22, непарне)

ІV Актуалізація опорних знань

 

 

1. Усні обчислення

 Гра « Дешифрувальник»

-  Але, щоб потрапити в королівство нам потрібно пройти через чарівні ворота. На яких висить великий  замок, щоб відкрити його потрібно відгадати шифр.

-  Назвати  сусідів таких чисел: 43 65 99 71 16 (42 44 64 66 98 100 15 17)

2. Метод « Мозковий штурм»

Номер ми відгадали, але брама чомусь не відчиняється.  Давайте спробуємо взяти її «Мозковим штурмом».

Хто знає піднімає зелений колір лего.

-        Як називається число, яке отримуємо у результаті додавання? (сума)

-        Як знайти невідоме зменшуване? (треба до різниці додати від’ємник)

-        Як називаються числа при множенні?(перший множник, другий множник, добуток)

-        Що таке прямокутник? (це чотирикутник, у якого всі кути прямі)

-        Двоє грали у шахи 2 години. Скільки часу грав кожен шахіст?

(2 години)

- Молодці замок відкрився і ми можемо мандрувати королівством. Але що це? Нас зустрічають наймолодші мешканці . і пропонують познайомитися. А для цього нам потрібно виконати їх завдання.

https://www.blogger.com/img/img-grey-rectangle.png

2. Математичний диктант

Записати число яке складається з:

-        2д і 4од, 5д, 7д 2од, 10д, 1д 9од, 5од;

-        Знайти1/2 від 10, 1/5 від 35, 1/3 від 27, 1/5 від 40, 1/8 від 24, 1/4 від 24

Взаємоперевірка, порахуйте скільки у вас правильних відповідей( відповіді вивішую на дошку)

V. Формування нових знань та способів діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Діти, а хто це нам прямує назустріч?

-        Число 9, воно буде сьогодні нашим екскурсоводом по королівстві.

-        Воно пропонує нам « Музичну хвилинку» ( музична таблиця числа 9)

-        Що ми з вами повторили?

-        Таблицю множення числа 9

Сьогодні на уроці ми будемо працювати з табличкою множення і ділення числа 9. Та порівнюватимемо вирази.

VІ. Сприймання і усвідомлення матеріалу

1.    Робота з підручником. Вправа № 364  Робота в групах.

А ось число 9 знайомить нас із мешканцем королівства. Як ви думаєте хто це?

Правильно « Вираз». І він пропонує нам виконати завдання на сторінці 62 підручника. Вправа 364.  Працюємо в групах. Перша група складає добутки з множником , друга- частки з дільником 9 користуючись схемами.

Молодці із завданням « Вираза» усі справилися. І він пропонує нам хвилинку відпочинку.

 2.   Фізкультхвилинка

3. Порівняння виразів. Вправа 366.

І вже нове завдання на нас чекає і не просто завдання. Вправа « Ланцюжок»

90 – 9   9  *  9                             50 – 5    5*9                                    

80 – 8    8*9                                40-4       4*9                                        

70 – 7    7*9                                 30-3        3*9                                            

6о – 6    6 * 9                               20-2       2*9                                           

                                                      10-1      1*9

Зверніть увагу в нас є числа 90 80 70 60 50 40 30 20 10. Як ми їх ще можемо назвати ?

І коли ми віднімали від круглих чисел таке  число  одиниць, яке позначає кількість десятків, то отримали табличку множення числа 9

VІІ. Розвиток математичних знань

А ось зустрічає нас красуня дівчина.  Хто це?. Правильно – « Задача» і вона пропонує нам свої завдання.

1.    Робота над задачею.

а) Задача 367

б) Задача 368

2.    Робота над рівняннями.

Діти, а біля якого ж то козака зупинився наш екскурсовод?

      Так звісно – це « Рівняння».

Ось ваші завдання. Хто швидше, а головне правильно розв’яже рівняння.

Молодці. Добре справилися із завданням.

VІІІ. Підсумок уроку.

Рефлексія.

Мешканці королівства математики, задоволені вашим виконанням завдань. І запрошують вас ще в гості. Прийдемо?

-        А зараз прошу наповнити вазу квітами.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 січня
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку