Урок- подорож, інтегрований урок. Захист проектів

Про матеріал
МЕТА: навчити учнів проектної діяльності, умінню оформлювати результати проекту, самостійно мислити, використовувати знання з різних галузей, прогнозувати результати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, удосконалювати комунікативні вміння, працюючи в різних групах. Захист проектів: а) дослідницький “Острів Хортиця- один із 7 чудес України”. Б)прикладний “ Що ми знаємо про гроші”. В) творчий “ Золотий переріз”. Г) інформаційний “ Подорож в Пірамідляндію”.
Перегляд файлу

4. ЕТАП

ТЕМА УРОКУ: ЗАХИСТ  ПРОЕКТІВ

МЕТА: навчити учнів проектної діяльності, умінню оформлювати результати проекту, самостійно мислити, використовувати знання з різних галузей, прогнозувати результати, встановлювати причинно-наслідкові звязки, удосконалювати комунікативні вміння, працюючи в різних групах.  

ОБЛАДНАННЯ: стіннівки, альбом, картини, кодоскоп, компьютер.

ТИП УРОКУ: урок- подорож, інтегрований урок.

 

Орієнтовний план і методи проведення уроку.

  1. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети уроку.
  2. Захист проектів: а) дослідницький  “Острів Хортиця- один із 7 чудес України”.  

  Б)прикладний “ Що ми знаємо про гроші”.

  В)творчий “ Золотий переріз”.

   Г)інформаційний “ Подорож в Пірамідляндію”.

  1. Підсумки уроку. (прийом “Рефлекція”). Виставлення оцінок.
  1. Мотивація навчальної діяльності.

21 століття  дає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко міняються техніка і технології, і, щоб не почувати себе викинутим за борт сучасного життя, треба постійно вчитися. Сьогодні ми поговоримо про те, що вас цікавить. В кінці минулого року вам було запропоновано декілька тем на самостійний розгляд. Ви повинні скласти проект висвітлення цієї теми, підготувати його презентацію. Основним лейтмотивом є :”Міркуй, фантазуй, твори!”.

Переконай себе в тому,що : ти все зможеш; дружня співпраця- запорука успіху.Сьогодні ми звами спробуємо довести істину російських психологів, що 95 %інформації запам’ятовує школяр- навчаючи інших!

  1. Захист проектів.

 

 

 

ЕКОЛОГІЧНИЙ ЛАБІРИНТ.

“Острів Хортиця- один із 7 чудес України”

 

             А земля та стане пустелею через провину жителів                      її,   через плід діянь їхніх.(Міхей, 7, 13) 

 

Мета: мовою цифр, розвязанням задач з цифровими даними показати екологічну ситуацію на острові.

 Ключові питання: Чому о.Хортиця ввійшов до 7 чудес України?  Які екологічні проблеми загрожують життєдіяльності острова?

  Теми для повторення:діаграми, звичайні дроби.      

                        План проекту:

  1. Створення групи по вивченню історичних відомостей про о.Хортиця.
  2. Опрацювання матеріалів газет, книг запорізьких художників.
  3. Складання проекту.         
  4. Прикладні задачі, діаграми.
  5. Презентація проекту.

Задачі

  1. На середньому Стовпі находиться Запорозька миска. Її d=1,5м, глибина 1м. В цій мисці козаки варили галушки і кашу. Сідали один проти одного. Ручки ложок 1,5м, годували із миски один одного через миску. Кашу варили круту і води брали в такому співвідношенні: 1/3крупи і 2/3води. Скільки грамів води треба взяти, щоб приготувати 3гривні каші?(1гривня=400г).
  2. Значну роль в очищенні повітря відіграють ліси. 1га лісу поглинає 280т вуглекислоти та виділяє220т кисню. Дізнайтесь, скільки кв.мнасаджень о.Хортиця припадає на 1запоріжця, якщо площа острова 1800га. Населення м. Запоріжжя 900000чол.?(20кв.м.)
  3. Проаналізувати  діаграму “Екологічна ситуація в Запорізькому регіоні”

 

 

 

ЕКОНОМІЧНИЙ ПРОЕКТ.

                                 “Розум за гроші не купиш.”

 

Мета: показати важливість грошей в економічному житті людини.

Ключові питання: Історія виникнення грошей.

                                Гроші незалежної України.

                                Прикладні задачі фінансового змісту.

Теми завдань:Відсотки, дії з числами, пропорція, логічні задачі.

План проекту.

  1.Доповіді учнів про історію виникнення грошей, про гроші незалежної України.

  2.Реклама.

  3.Прикладні задачі.

Задачі

1.За допомогою якої найменшої кількості купюр можна скласти суму 108грн.(100+5+2+1)                                 

2.  В літніх параолімпійських іграх в Пекіні спортсмени України здобули 74 медалі:24-золотих, 18-срібних, решта-бронзові.Скільки відсотків становлять золоті медалі від усіх отриманих?(32%)

  1. Яка маса золота у золотій цепочці 585проби,масою 5г?(5*585:1000=2,925г)
  2. Фірма взяла в банку кредит на суму 3000000грн. Під 15% річних.Визначити, скільки грн. Фірма поверне банку через 1 рік?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ   “ ЗОЛОТИЙ ПЕРЕРІЗ”

   Мета: познайомитись з поняттям золотого перерізу,  розкрити математичний і естетичний зміст “золотого перерізу”, показати його використання в таких галузях людського знання, як в архітектурі,музиці, предметах побуту, природі,живопису.

Ключові питання: Чи магічне число 0,618? Що таке “композиційний центр”?

Повторення тем:симетрія, лінії симетрії,відсотки, пропорція.

План проекту.

  1. Вступне слово про золотий переріз.
  2. Робота над репродукцією “Бояриня Морозова” Сурикова.
  3. Золотий переріз у людському тілі, предметах побуту.
  4. Розвиток поняття “золотого перерізу” в школі Піфагора, піфагорійська зірка.
  5. Кульмінаційний момент у музиці і точка золотого перерізу.(“ой, під вишнею, під черешнею”).

Давні математики “золотим перерізом” або “чарівною пропорцією” називали- поділ відрізка, за якого довжина всього відрізка так до довжини його більшої частини, як довжина більшої частини до меншої.

 

  Проведемо середньовічний конкурс краси.

1. Виміряємо зріст і висоту від підлоги до талії.

2 виміряємо відстань від верхівки голови до пупка і від пупка до ступенів.

 3.відстань від ліктьового згину до кисті і розмір кисті.

 4.відстань від передпліччя до ліктьового згину і від ліктьового     згину до кінця кисті.

ВИСНОВОК: Пропорції людського тіла підкоряються законам золотого перерізу.

(презентація “Золотого перерізу”).

 

 

ПРОЕКТ   “ПОДОРОЖ ДО ПІРАМІДЛЯНДІЇ”

МЕТА: експерементальним шляхом визначити обєм піраміди та виявити, люди яких професій цікавляться пірамідами і чому?

Ключові питання: Як, знаючи об’єм призми, знайти об’єм піраміди?  Чому пірамідою зацікавлені люди різних професій?

Теми завдань для повторення: обєми паралелепіпеда і призми,дії з десятковими дробами.

План проекту.

1.Виступи про піраміду істориків, філологів, біологів,лікарів.

2.Як будувались піраміди?

3.Проведення експерименту математиками.

4.Фінансові піраміди.

Задачі

1.Висота піраміди Хеопса 147м, їїоснова-квадрат, площею 3600кв.м. Знайти об’єм піраміди.

2.Піраміду будували шар за шаром. Для того, щоб побудувати наступний шар, камяні блоки затягували на гору по похилам насипам. Один блок важить 2т. На будівництво піраміди пішло 2300000 блоків. Яку вагу має піраміда?

3.Скільки грошей заробляє фірма, якщо кожний вкладник вкладає 1000 євро, залучає двох людей і вони сплачують по 100 євро і залучають по двоє людей і т.д. Через який час фірма поверне свої гроші і почне отримувати прибуток?

 

3. Підбиття підсумків уроку.

  Що на уроці було головним? Цікавим? Чого ви навчилися?

  4.Виставлення оцінок. Домашнє завдання.                                                                                                     

1

 

doc
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
28 січня 2019
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку