Урок – практикум 8 геометрія
Тема: Прямокутник.
Формування компетентностей:
предметна компетентність: удосконалювати вміння обчислювати периметр прямокутника;
ключові компетентності:
спілкування державною мовою – грамотно висловлюватися рідною мовою;
ініціативність та підприємливість – аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення;
інформаційно-цифрова компетентність – діяти за алгоритмом;
математична компетентність – оперувати числовою інформацією;
соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, висловлювати власну думку, слухати й чути інших;
уміння вчитися продовж життя – усвідомлювати цінність нових знань і вмінь.
Хід уроку
Організаційний етап
Оголошуємо завдання: використовуючи тему «Прямокутник», спільними зусиллями потрібно розробити кошторис на будівельні матеріали на новий паркан навколо території ліцею.
Щоб швидко та якісно впоратися з цією роботою, вибираємо 4 капітани і рандомно розподіляємо клас на 4 команди. Капітани жеребкуванням обирають назву команди («Вимірювальники», «Фундаменталісти», «Металісти» і «Профілювальники»).
Практична частина
Кожна з команд отримує картку зі завданнями. Разом вирішують, яка буде висота паркану. Йдемо в найближчий магазин будівельних матеріалів, щоб команди «прицінилися» (дізналися реальні, сьогоденні ціни на товари). «Вимірювальники» отримують свій інвентар – метрові лінійки (можна вимірювальну стрічку).
Картки зі завданнями:
«Вимірювальники»
«Металісти»
«Фундаменталісти»
«Профілювальники»
Виконавши завдання, капітани обчислюють сумарну вартість проєкту.
Підбиття підсумків уроку, рефлексія
Домашнє завдання
Обчислити довжину паркану навколо своєї присадибної ділянки.