Урок- практикум "Прямокутник"

Про матеріал
Урок проводиться на свіжому повітрі. Добре, якщо поблизу навчального закладу є магазин будівельних матеріалів. Якщо такого немає можна вартість матеріалів знайти і в мережі Інтернет. Заздалегідь потрібно роздрукувати назви команд (для жеребкування) та картки зі завданнями.
Перегляд файлу

Урок – практикум   8 геометрія

Тема: Прямокутник.

Формування компетентностей:

предметна компетентність:  удосконалювати вміння обчислювати периметр прямокутника;

ключові компетентності:

спілкування державною мовою –  грамотно висловлюватися рідною мовою;

ініціативність та підприємливість – аналізувати, ухвалювати оптимальні рішення;

інформаційно-цифрова компетентність – діяти за алгоритмом;

математична компетентність – оперувати числовою інформацією;

соціальна та громадянська компетентності – співпрацювати в команді, висловлювати власну думку, слухати й чути інших;

уміння вчитися продовж життя – усвідомлювати цінність нових знань і вмінь.

Хід уроку

Організаційний етап

Оголошуємо завдання: використовуючи тему «Прямокутник», спільними зусиллями потрібно  розробити кошторис на будівельні матеріали на новий паркан навколо території ліцею.

 Щоб швидко та якісно впоратися з цією роботою, вибираємо 4 капітани і рандомно розподіляємо клас на 4 команди. Капітани жеребкуванням обирають назву команди («Вимірювальники», «Фундаменталісти», «Металісти» і «Профілювальники»).

Практична частина

 Кожна з команд отримує картку зі завданнями. Разом вирішують, яка буде висота паркану. Йдемо в найближчий магазин будівельних матеріалів, щоб команди «прицінилися» (дізналися реальні, сьогоденні  ціни на товари). «Вимірювальники» отримують свій інвентар – метрові лінійки (можна вимірювальну стрічку).

 Картки зі завданнями:

«Вимірювальники»

  1. Виміряти ширину і довжину території.
  2. Обчислити периметр.
  3. В магазині дізнатися вартість саморізів.
  4. В «Профілювальників» дізнатися кількість листків профнастилу.
  5. Підрахувати кількість і вартість саморізів на прикручування  профілю та   п-подібної планки.

«Металісти»

  1. В магазині дізнатися вартість прямокутних профільних труб для стовпців і труб для прикручування профнастилу.
  2. У «Вимірювальників» дізнатися периметр території.
  3. Підрахувати кількість і вартість стовпців для паркану, які ставити через 2,5 метри.
  4. Підрахувати довжину і вартість прямокутної профільної труби для профнастилу.

«Фундаменталісти»

  1. В магазині дізнатися вартість цементу та піску.
  2. В «Металістів» дізнатися кількість стовпців.
  3. Підрахувати масу бетону для стовпців (пісок до цементу відноситься як 4:1).
  4. Підрахувати сумарну вартість цементу та піску.

«Профілювальники»

  1. В магазині дізнатися вартість 1 листка профнастилу та погонного метру    п-подібної планки.
  2. У «Вимірювальників» дізнатися периметр території.
  3. Підрахувати кількість листків і вартість профнастилу.
  4. Підрахувати кількість п-подібних планок на профнастил і їх сумарну вартість.

Виконавши завдання, капітани обчислюють сумарну вартість проєкту.

Підбиття підсумків уроку, рефлексія

Домашнє завдання

Обчислити довжину паркану навколо своєї присадибної ділянки.

 

docx
Додано
17 жовтня 2022
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку