Даний урок відноситься до типу - узагальнення та систематизаціі, а також контролю знань, умінь та навичок. Урок-залік, проводиться в трьох формах роботи: груповий, парній та індивідуальній. Кожен правильно виконаний етап уроку приносить учневі 2 бали. Максимальна оцінка за урок 12 балів.
Клас 10
Тема: " Перпендикулярність прямих і площин у просторі".
Тип уроку: урок-залік
Мета уроку:
План уроку.
I. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
II. Організаційний момент. Попереднє управління: проведення заліку в 3-х формах роботи (груповий, парної, індивідуальної). Правила оцінювання діяльності учнів на уроці (кожен правильно виконаний пункт етапу уроку, приносить 2 бали. Максимальна кількість балів, яку можна отримати за урок - 12 балів).
III. Актуалізація опорних знань. Групова форма роботи: завдання на дошці, обговорення в групі 5 хв., Представлення результатів обговорення.
IV. Використання системи знань при виконанні практичних завдань.
Парна форма роботи, роздатковий матеріал - картки. Перший етап роботи - скласти за малюнком умову задачі, наступний етап - обмінятися умовами таким чином 1 парта↔2 парта, 3 парта↔4 парта і т.д. Останній етап роботи - розв’язати отриману задачу і здати вчителю. Якщо умова завдання складено, на ваш погляд, не коректно, то при необхідності можна вносити зміни і доповнення.
V. Перевірка умінь учнів використання фактичного матеріалу на практиці. Індивідуальна форма роботи, роздатковий матеріал - картки. Запропоновано 4 типи завдань по темі, підібрані таким чином, що кожна вирішується в 4 дії. Ваше завдання - розв’язати першу дію і за годинниковою стрілкою передати сусідові, в такий спосіб:
Отримавши картку з умовою чергового завдання, слід проаналізувати дії виконані раніше, і продовжити ланцюжок логічних умовиводів. Якщо раніше виконану дію, на ваш погляд, було виконано не коректно, то при необхідності можна вносити зміни і доповнення.
АВСД
VI. Підведення підсумку уроку.
VII. Домашнє завдання:
1) Прочитати §16 « Ортогональне проектування», роблячи такі позначки на полях:
V - знаю;
+ - нова інформація;
- - несподівана інформація, яка суперечить сформованій точці зору;
? – інформація, яка викликає сумніви.
2) Заповнити таблицю:
ЗНАЮ |
ДІЗНАВСЯ |
ХОЧУ ЗНАТИ |