Урок- залік " Перпендикулярність прямих і площин у просторі".

Про матеріал

Даний урок відноситься до типу - узагальнення та систематизаціі, а також контролю знань, умінь та навичок. Урок-залік, проводиться в трьох формах роботи: груповий, парній та індивідуальній. Кожен правильно виконаний етап уроку приносить учневі 2 бали. Максимальна оцінка за урок 12 балів.

Перегляд файлу

Клас  10

Тема: " Перпендикулярність прямих і площин у просторі".

Тип уроку: урок-залік

Мета уроку:

  • Узагальнити і систематизувати вивчений матеріал;
  • Сформувати навички самостійного складання та розв'язування задач;
  • З'ясувати ступінь засвоєння учнями вивченого матеріалу;
  • Ліквідувати прогалини в знаннях учнів
  • Розвиток креативного мислення.

 

План уроку.

I.  Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

II. Організаційний момент. Попереднє управління: проведення заліку в 3-х формах роботи (груповий, парної, індивідуальної). Правила оцінювання діяльності учнів на уроці (кожен правильно виконаний пункт етапу уроку, приносить 2 бали. Максимальна кількість балів, яку можна отримати за урок - 12 балів).

III.  Актуалізація опорних знань. Групова форма роботи: завдання на дошці, обговорення в групі 5 хв., Представлення результатів обговорення.

 

                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

IV. Використання системи знань при виконанні практичних завдань.

Парна форма роботи, роздатковий матеріал - картки. Перший етап роботи - скласти за малюнком умову задачі, наступний етап - обмінятися умовами таким чином 1 парта↔2 парта, 3 парта↔4 парта і т.д. Останній етап роботи - розв’язати отриману задачу і здати вчителю. Якщо умова завдання складено, на ваш погляд, не коректно, то при необхідності можна вносити зміни і доповнення.

 

 

                                                                                                                                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Перевірка умінь учнів використання фактичного матеріалу на практиці. Індивідуальна форма роботи, роздатковий матеріал - картки. Запропоновано 4 типи завдань по темі, підібрані таким чином, що кожна вирішується в 4 дії. Ваше завдання - розв’язати першу дію і за годинниковою стрілкою передати сусідові, в такий спосіб:

 

                                                                                                            

 

 

 

Отримавши картку з умовою чергового завдання, слід проаналізувати дії виконані раніше, і продовжити ланцюжок логічних умовиводів. Якщо раніше виконану дію, на ваш погляд, було виконано не коректно, то при необхідності можна вносити зміни і доповнення.

                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АВСД

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Підведення підсумку уроку.

VII. Домашнє завдання:

1)  Прочитати §16  « Ортогональне проектування»,  роблячи такі позначки на полях:

V - знаю;

+ - нова інформація;

- - несподівана інформація, яка суперечить сформованій точці зору;

? – інформація, яка викликає сумніви.

2) Заповнити таблицю:

ЗНАЮ

ДІЗНАВСЯ

ХОЧУ ЗНАТИ

 

 

 

 

doc
До підручника
Геометрія (профільний рівень) 10 клас (Бевз В.Г., Бевз Г.П., Владімірова Н.Г., Владіміров В.М.)
Додано
8 січня 2021
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку