16 квітня о 15:00Вебінар: Мотивація до навчання під час карантину

Урок 1 "Історія Парижа. Перше знайомство" - Казаку Т.А. (Цикл уроків з французької мови Подорож до Парижа)

Про матеріал
Пропонується Урок 1 (Історія Парижа. Перше знайомство) циклу уроків з французької мови з теми «Подорож до Парижа» до підручника французької мови для 7 класу (автор: Клименко Ю.М.) з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості. Актуальність роботи полягає в необхідності ґрунтовного вивчення французької мови, сприяння умов для досягнення високого рівня комунікативної компетентності при вивченні французької мови, розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів на уроках.
Перегляд файлу

 

Автор

КАЗАКУ ТЕТЯНА ВАВИЛІВНА

Вчитель французької мови вищої категорії

КЗ "Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №20" м. Маріуполь

_____________________________________________________________________________

 

Пропонується цикл уроків французької мови з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості.

Використання інноваційних технологій на уроках (ситуативне моделювання, дискусії, рольові ігри та інше) забезпечує доступність змісту навчальному матеріалу, а запропоновані лексичні одиниці та мовленнєві зразки дають змогу збагатити активний лексичний запас учнів, наблизити їх мовлення до «живої» французької, якою говорять їхні однолітки. Це має позитивний вплив на бажання вивчати мову. 

Поряд з традиційними завданнями використані і популярні серед учнів середньої школи форми: сюжетно-рольові ігри; інсценування діалогів, розмовних ситуацій, які допоможуть організувати індивідуальну роботу, колективну і в парах.

 

ВСТУП

 

Зважаючи на сучасний стан міжнародних зв’язків України, вихід її до європейського та світового простору, іноземна мова розглядається як важливий засіб міжкультурного спілкування.

За концепцією Нової української школи, основна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок.

Оновлення змісту навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язується, насамперед, із деякими змінами в стратегічних напрямках розвитку сучасної шкільної освіти – спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали би можливість випускникам школи комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі.

Моя задача – засобами французької мови популяризувати українську та французьку мови, культуру обох країн, їх традиції. Зважаючи на активний розвиток українськофранцузьких відносин останнім часом, зокрема, проведення Днів Франції в Маріуполі та регулярне відвідування міста Надзвичайним і Повноважним Послом Франції в Україні панею Ізабель Дюмон, інтерес учнів до вивчення французької мови зростає.

Пропонується цикл уроків з французької мови з теми «Подорож до Парижа» до підручника французької мови для 7 класу (автор: Клименко Ю.М.) з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості.

Актуальність роботи полягає в необхідності ґрунтовного вивчення французької мови, сприяння умов для досягнення високого рівня комунікативної компетентності при вивченні французької мови, розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів на уроках.

 

УРОК №1

Історія Парижа. Перше знайомство

 

Мета: Комплексна реалізація особистісно орієнтованого, діяльнісного, комунікативно-когнітивного та соціокультурного підходу до навчання французької мови.

Завдання: 

      Формування іншомовної комунікативної компетенції для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування.

      Оволодіння знаннями про історію Парижа, реалії та традиції країни виучуваної мови.

      Розвиток уміння і навичок читати текст з повним розумінням прочитаного.

Навчання усному висловлюванню на основі прочитаного тексту.

Обладнання:

            План    Парижа,     ілюстративний     матеріал    із    зображенням    визначних      місць:

Єлисейських полів, бульвару Сен-Мішель, герб Парижа, текстові завдання.

 

І. Організаційний момент

ІІ. Початок уроку

1.  Sujet et but: Повідомлення теми та мети уроку

Prof.: Bonjour mes élèves. Nous commençons aujourd`hui à apprendre le nouveau sujet

«Un voyage à Paris».

Paris Bus Tour

Mesdames et Messieurs, bienvenue à Paris, capitale de la France.

Je m`appelle Madame Tania. Je vous guiderai à travers cette ville magnifique qui retrace l`évolution de beaucoup de cultures de toutes les époques de tous les pays. Notre visite va durer à peu près de 8 heures.

Bien sur, aujourd`hui ce n`est que la première connaissance.

2.  Introduction. Мовна розминка

Бесіда з учнями.

Prof.:1. Où habitez - vous?

2.  Voulez – vous visiter une autre ville, par exemple Paris?

3.  Que savez – vous sur cette ville?

3.  Актуалізація опорних знань

Незакінчена думка. Prof.: Le voyage.

Continuez la liste Argumentez-là!

Je préfère le train, l`avion ...

Le voyage en bus, en voiture c`est super!

Je me déplace à pied, à vélo, à cheval parce que ...

4.  Фонетичне опрацювання вірша «Le mal de Paris»

Учні слухають текст вірша (у магнітофонному запису), перекладають його. Після попередньої підготовки учням пропонується взяти участь у конкурсі на кращу техніку читання.

Незнайомі слова:

l`air (m) – повітря, вид l`odeur (f) – запах peine (f) – страждання, біль

regretter – шкодувати quai (m) - набережна

LE MAL DE PARIS

J`ai le mal de Paris,

De ses rues, de ses boulevards;

De son air triste et gris,

De ses jours, de ses soirs;

Et l`odeur du métro Me revient aussitot

 

Que je quitte mon Paris

Pour des pays moins gris

J`ai mal de la Seine

Qui écoute mes peines

Et je regrette tant

Le quais doux aux amants.

Marcel Mouloudji

ІII. Основна частина уроку

1. Робота учнів на здобуття та розширення знань

Blason de Paris

Учні читають текст «Touristes: bienvenue à Paris!», після чого виконують завдання за даним текстом (на дошці записані незнайомі слова з перекладом).

TOURISTES: BIENVENUE A PARIS!

On dit souvent que les Parisiens sont désagréables, arrogants et qu'ils accueillent mal les touristes. Vrai ou faux?

Vraie  ou  fausse,  cette  mauvaise réputation existe et la Mairie de Paris veut réagir. Comme chaque été depuis 2000, avec I'Office de tourisme, elle organise l'opération «Votre été à Paris».

Pendant tout l'été, 200 jeunes, les «ambassadeurs de l'accueil» sont là de 10 h à 19 h pour accueillir les touristes, les renseigner et les aider en 14 langues différentes.

On les reconnait comment?

Facile! Ils sont jeunes et souriants. Ils portent un tee-shirt couleur prune, une veste et une casquette orange.

Ils sont où? Partout, à l'aéroport, dans les gares, dans les métros, dans les endroits touristiques ...

Leur travail: ils répondent à toutes vos questions, ils vous donnent des informations, ils vous distribuent des plans, des guides, des brochures, ils vous donnent des idées de promenade ...

Етап перевірки розуміння змісту прочитаного тексту.

Prof.: 1. Quelle est l'image des Français dans votre pays? Est-ce que l'image des Parisiens est particulière?

2.   Pensez-vous que cette initiative de la Mairie de Paris est utile? Justifiez votre

réponse.

3.   Imaginez trois questions à poser a un «ambassadeur de l'accueil». Jouez la scène

à deux.

2.  Аудіювання

Подання тексту для аудіювання «La naissance de Paris» (дивись додаток до уроку). а) Етап підготовки до читання тексту.

б) Етап слухання тексту і виконання завдань.

3.  Робота в групах

Робота за матеріалами с.4-5.

Fais un dialogue avec ton (ta) voisin (e) d’après la situation:

а) Un groupe de touristes est arrivé à Paris.

б) Un guide les conduit dans l’île de la Cité et sur le rive gauche.

в) Les touristes posent des questions au guide et il leur répond.

 

ІV. Réflexion Prof.:

Qu’est-ce que vous avez appris sur la naissance de Paris?

Quel est le symbole de Paris?

D’où est venu le nom de Paris?

 

V. Résumé. Підсумок уроку

Dans quelques jours vous aurez la rencontre avec des jeunes ukrainiens qui s’intéressent beaucoup à la France.

Que pouvez vous leur raconter sur l’histoire de Paris. Faites le rézumé par écrit.

 

VІ. Travail à domicile: Завдання до дому та інструктаж про виконання

а) Вивчити нові лексичні одиниці (далі – ЛО). Скласти фрази з новими ЛО.

б) Творче завдання - написати лист другу та поділитися враженнями про знайомство

з визначними пам’ятками Парижа.

 

Додаток до уроку

LA NAISSANCE DE PARIS

Paris est né d'un petit village de pecheurs situé dans une île au milieu du fleuve qui était beaucoup plus large que la Seine de nos jours. Cette île est nommée aujourd'hui «la Cité» ce qui veut dire «la ville». La situation de cette île entourée de forêts et de collines était favorable au développement de la ville.

Les habitants de ce village (les Gaulois) vivaient de pêche, c'est pourquoi le bateau est resté le symbole de la ville portant l'inscription en latin: «Fluctuat nec mergitur». Ce qui signifie:

«Il flotte mais ne sombre pas».

La Gaule a été conquise par les Romains. Le village est devenu bientôt une petite ville. Les Romains ont donné à cette ville le nom de Lutèce.

Peu à peu la ville s'agrandissait. Elle est sortie de l'île et s'est étendue d'abord sur la rive gauche et plus tard sur la rive droite qui était plus basse et marécageuse.

Le nom de Lutèce n'est pas resté a la ville. Au Ve siècle les tribus des Francs ont conquis la Gaule. La ville a pris le nom de Paris, qui lui est venu des pecheurs-Parisii, habitants de la cité.

 

Répondez aux questions:

Comment était Paris autrefois?

Où se trouvait le village?

Quel est le nom de l'île?

De quoi vivaient les habitants du village?

Quel est le symbole de Paris?

Qui est-ce qui a donné le nom de Lutèce à cette petite ville?

D'où est venu le nom de Paris?

pdf
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку