Урок 1 клас.Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка.

Про матеріал
Тема тижня. Моє довкілля Тема дня. Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. Мета: 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури. 2. Навчити різновидів ходьби із різним положенням рук 3. Навчити бігу з високим стартом 4. Розвивати спритність з-за допомогою бігу 5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості. 6. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри. 7. Виховувати здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                 Фізкультура  1  клас

 

Тема тижня. Моє довкілля

Тема дня. Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук.

Фітбол-аеробіка.

Мета:

1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.

2. Навчити різновидів ходьби із різним положенням рук

3. Навчити бігу з високим стартом

4. Розвивати спритність з-за допомогою бігу

5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості.

6. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри.

7. Виховувати здоровий спосіб життя.

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ для організму.

Очікувані результати:

  • з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
  • бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.
  • ставиться з повагою до інших осіб.
  • підтримує та приймає інших.
  • розповідає про правильну поставу.
  • вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.
  • виконує вправи для формування правильної постави.

Обладнання: свисток, спортивний інвентар, ілюстративний та роздатковий

матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

Частини уроку

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно-методичні вказівки

Для творчості учителя

Підготовча частина (10 хв)

Організаційний момент

Шикування в одну шеренгу, перешикування

15 с

Перевірка спортивної форми

 

Мотивація навчальної діяльності.

Ознайомлення із завданнями уроку.

Проведення інструктажу з техніки безпеки

Правила безпеки на уроках фізичної культури. Заходити до спортивної зали тільки з дозволу вчителя і тільки в години, передбачені навчальним розкладом, у спортивній формі. У спортивній і тренувальній залах учням заборонено користуватися спортивним обладнанням, гімнастичними снарядами та іншим спортивним інвентарем без дозволу вчителя. На робочому місці (спортивна зала, тренажерна зала, спортивний майданчик на відкритому повітрі) не повинно бути предметів, що не пов’язані з виконанням відповідної роботи.

Розподіл по порядку.

Розподіл на 1—2

Вимірювання ЧСС

1 хв

 

 

Комплекс ранкової гімнастики

Картинки по запросу вправи для постави

 

 

 

Основна частина (20 хв)

Біг із високого старту до 30 м.

Ходьба з різними положеннями рук.

Фітбол-аеробіка.

18 хв

Стежити за технікою виконання

 

Вправи на відновлення дихання.

2 хв

 

 

Заключна частина

(5 хв)

Комплекс вправ для формування правильної постави

1. В. п.— стоячи, стопи паралельні на ширині плечей, руки на поясі. Перекат з п’яти на носок.

2. В. п.— о. с. Напівприсідання і присідання на носках, руки в сторони, уверх, уперед.

3. В. п.— стоячи, ноги на ширині плечей, ліву руку підняти вгору, праву відвести якомога далі назад — у сторону. Згинаючи ноги в колінах, нібито виконуючи напівприсід, схрестити руки попереду. Повторити вправу, піднявши вгору праву руку і відвівши назад, убік ліву

Вимірювання ЧСС

4 хв

Дихання вільне, рівномірне. Не сутулитися, усі вправи виконувати в спокійному темпі, без затримань дихання. Кожну вправу виконують 4—5 р., згодом кількість повторень поступово збільшувати до 10—12 р.

 

Підбиття підсумків

1 хв

 

 

Умовні скорочення: ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; ЗСЖ — здоровий спосіб життя; СМГ — спеціальна медична група; в. п.— вихідне положення; о. с.— основна стійка. ЧСС – частота серцевих скорочень.

 

Картинки по запросу високий старт

Ходьба з різними положеннями рук.

Похожее изображение Похожее изображение Похожее изображение

Останнім часом зростає роль фізичних вправ у зміцненні здоров'я, профілактиці різних захворювань, організації дозвілля, продовження життя і творчої активності. в зв'язку з цим з'являються нові види оздоровчих занять, які користуються популярністю серед дітей і доступні літнім людям.

М'ячі великого розміру - фітболи - з'явилися порівняно недавно, хоча з найдавніших часів у культурі кожного народу м'яч використовувався в якості розваги. фітбол в перекладі з англійської означає "м'яч для опори", який використовується в оздоровчих цілях.

Вправи на м'ячах тренують вестибулярний апарат, розвивають координацію рухів і функцію рівноваги, мають стимулюючий вплив на обмін речовин організму, активізують моторно-вісцеральні рефлекси.

Вправи верхи на м'ячі за своїм фізіологічному впливом сприяють лікуванню таких захворювань, як остеохондроз, сколіоз, неврастенія, астено-невротичний синдром та ін механічна вібрація м'яча впливає на хребет, міжхребцеві диски, суглоби і навколишні тканини. практично це єдиний вид аеробіки, де у виконання фізичних вправ включаються спільно руховий, вестибулярний, зоровий і тактильний аналізатори, що в геометричній прогресії підсилює позитивний ефект від занять на фітбол.

М'яч за своїми властивостями багатофункціональний і тому може використовуватися в комплексах вправ фітбол-аеробіки як предмет, снаряд або опора. комплекси вправ на м'ячах в залежності від поставлених приватних завдань і підбору засобів можуть мати різну спрямованість:

- для зміцнення м'язів рук і плечового поясу;

- для зміцнення м'язів черевного преса;

- для зміцнення м'язів спини і тазу;

- для зміцнення м'язів ніг і зводу стопи;

- для збільшення гнучкості і рухливості в суглобах;

- для розвитку функції рівноваги і вестибулярного апарату;

- для формування постави;

- для розвитку спритності і координації рухів;

- для розвитку танцювальності і музикальності;

- для розслаблення і релаксації як засобів профілактики різних захворювань (опорно-рухового апарату, внутрішніх органів). 

 

C:\Users\777\Pictures\img4.jpg

C:\Users\777\Pictures\img_user_file_56b1cd1f32010_2.jpg

 

1

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
1533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку