Урок 1клас.ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри

Про матеріал
Тема тижня. Моє довкілля Тема дня. ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри Мета: 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури. 2. Навчити правильно чергувати ходьбу та біг на дистанції 1000 м. 3. Навчити відновлювати та вирівнювати дихання під час і після бігу 4. Розвивати витривалість довгою дистанцією 5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості. 6. Розвивати спритність рухливою грою 7. Виховувати любов до спорту
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                 Фізкультура  1  клас

 

Тема тижня. Моє довкілля

Тема дня. ЗРВ імітаційного характеру.  Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі

ігри

Мета:

1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.

2. Навчити правильно чергувати ходьбу та біг на дистанції 1000 м.

3. Навчити відновлювати та вирівнювати дихання під час і після бігу

4. Розвивати витривалість довгою дистанцією

5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості.

6. Розвивати спритність рухливою грою

7. Виховувати любов до спорту

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ для організму.

Очікувані результати:

  • з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
  • бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.
  • ставиться з повагою до інших осіб.
  • підтримує та приймає інших.
  • розповідає про правильну поставу.
  • вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.
  • виконує вправи для формування правильної постави.

Обладнання: свисток, спортивний інвентар, ілюстративний та роздатковий

матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

Частини уроку

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно-методичні вказівки

Для творчості учителя

Підготовча частина (10 хв)

Організаційний момент

Шикування в одну шеренгу, перешикування

15 с

Перевірка спортивної форми

 

Мотивація навчальної діяльності.

Ознайомлення із завданнями уроку.

Проведення інструктажу з техніки безпеки

Правила безпеки на уроках фізичної культури. Заходити до спортивної зали тільки з дозволу вчителя і тільки в години, передбачені навчальним розкладом, у спортивній формі. У спортивній і тренувальній залах учням заборонено користуватися спортивним обладнанням, гімнастичними снарядами та іншим спортивним інвентарем без дозволу вчителя. На робочому місці (спортивна зала, тренажерна зала, спортивний майданчик на відкритому повітрі) не повинно бути предметів, що не пов’язані з виконанням відповідної роботи.

Розподіл по порядку.

Розподіл на 1—2

Вимірювання ЧСС

1 хв

 

 

ЗРВ імітаційного характеру

Комплекс №1

I. «Ідуть солдати» Енергійна ходьба на місці з широкими вільними рухами рук і високим підніманням стегон. Дихання рівномірне: на 4 кроки - вдих, на А - видих. Виконати 70-80 кроків, правильно координуючи роботу рук і ніг; крок лівою, права рука вперед; крок правою, ліва рука вперед.

II. «Зростемо великими». В. п. - о. с. 1 - руки в сторони (вдих); 2 - руки вгору, підвестись на носки, потягнутись і подивитись на руки (видих); 3 - опуститись на всю ступню, руки в сторони (вдих); 4 - руки вниз (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.

III. «Літак гойдає крилами». В. п. - стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 - нахил вліво; 2 - нахил вправо. Дихання довільне, глибоке. Вправу виконати 10-12 разів у повільному темпі. Нахили робити тільки в бокових площинах; вперед не нахилятись.

IV. «Дроворуби». В. п. - стійка ноги нарізно, руки внизу, пальці зчеплено. 1 - руки вгору, прогнутися (вдих); 2 - енергійний нахил вперед, руки вниз (видих). Вправу виконати 6-8 разів у середньому темпі.

V. «Присядь грудкою». В. п. - основна стійка, руки на пояс. 1-2 - присісти на всю ступню, руками взятися за середину гомілок, голову опустити - групування (видих); 3-4 - в. п. (вдих). Вправу виконати в повільному темпі 6-8 разів. Звернути увагу на правильне групування: коліна притиснути до грудей, руки - до тулуба, голову нахилити до колін.

VI. «М´ячики». В. п. - руки на пояс. Стрибки на місці на обох ногах. Стрибати м´яко на носках, ноги в колінах намагатись не згинати, дихати рівномірно. Виконати до 25 стрибків і перейти на ходьбу на місці.

 

 

 

Основна частина (20 хв)

Чергування ходьби та бігу до 1000 м.

Рухлива гра «Винахідливе коло»

На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і пере­кидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкну­тися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає сви­сток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місця­ми, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим.

18 хв

Стежити за технікою виконання

 

Вправи на відновлення дихання.

2 хв

 

 

Заключна частина

(5 хв)

Комплекс вправ для формування правильної постави

1. В. п.— стоячи, стопи паралельні на ширині плечей, руки на поясі. Перекат з п’яти на носок.

2. В. п.— о. с. Напівприсідання і присідання на носках, руки в сторони, уверх, уперед.

3. В. п.— стоячи, ноги на ширині плечей, ліву руку підняти вгору, праву відвести якомога далі назад — у сторону. Згинаючи ноги в колінах, нібито виконуючи напівприсід, схрестити руки попереду. Повторити вправу, піднявши вгору праву руку і відвівши назад, убік ліву

Вимірювання ЧСС

4 хв

Дихання вільне, рівномірне. Не сутулитися, усі вправи виконувати в спокійному темпі, без затримань дихання. Кожну вправу виконують 4—5 р., згодом кількість повторень поступово збільшувати до 10—12 р.

 

Підбиття підсумків

1 хв

 

 

Умовні скорочення: ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; ЗСЖ — здоровий спосіб життя; СМГ — спеціальна медична група; в. п.— вихідне положення; о. с.— основна стійка. ЧСС – частота серцевих скорочень.

 

C:\Users\777\Pictures\img_user_file_56b1cd1f32010_2.jpg

1

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
1689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку