Урок 1клас.Ходьба «змійкою». Біг до 500. Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри

Про матеріал
Тема тижня. Моє довкілля Тема дня. Ходьба «змійкою». Біг до 500. Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри Мета: 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури. 2. Навчити різновидів ходьби «змійкою» 3. Навчити бігу до 500 м 4. Розвивати гнучкість з-за допомогою фітболу-аеробіки 5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості. 6. Розвивати дружелюбність рухливою грою. 7. Виховувати здоровий спосіб життя
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                 Фізкультура  1  клас

 

Тема тижня. Моє довкілля

Тема дня. Ходьба «змійкою». Біг до 500. Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри

Мета:

1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.

2. Навчити різновидів ходьби «змійкою»

3. Навчити бігу до 500 м

4. Розвивати гнучкість з-за допомогою фітболу-аеробіки

5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості.

6. Розвивати дружелюбність рухливою грою.

7. Виховувати здоровий спосіб життя

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ для організму.

Очікувані результати:

  • з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
  • бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.
  • ставиться з повагою до інших осіб.
  • підтримує та приймає інших.
  • розповідає про правильну поставу.
  • вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.
  • виконує вправи для формування правильної постави.

Обладнання: свисток, спортивний інвентар, ілюстративний та роздатковий

матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

Частини уроку

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно-методичні вказівки

Для творчості учителя

Підготовча частина (10 хв)

Організаційний момент

Шикування в одну шеренгу, перешикування

15 с

Перевірка спортивної форми

 

Мотивація навчальної діяльності.

Ознайомлення із завданнями уроку.

Проведення інструктажу з техніки безпеки

Правила безпеки на уроках фізичної культури. Заходити до спортивної зали тільки з дозволу вчителя і тільки в години, передбачені навчальним розкладом, у спортивній формі. У спортивній і тренувальній залах учням заборонено користуватися спортивним обладнанням, гімнастичними снарядами та іншим спортивним інвентарем без дозволу вчителя. На робочому місці (спортивна зала, тренажерна зала, спортивний майданчик на відкритому повітрі) не повинно бути предметів, що не пов’язані з виконанням відповідної роботи.

Розподіл по порядку.

Розподіл на 1—2

Вимірювання ЧСС

1 хв

 

 

Комплекс ранкової гімнастики

Картинки по запросу вправи для постави

 

 

 

Основна частина (20 хв)

Ходьба «змійкою».

Біг до 500.

Фітбол-аеробіка.

Рухлива гра «Посади картоплю»

18 хв

Стежити за технікою виконання

 

Вправи на відновлення дихання.

2 хв

 

 

Заключна частина

(5 хв)

Комплекс вправ для формування правильної постави

1. В. п.— стоячи, стопи паралельні на ширині плечей, руки на поясі. Перекат з п’яти на носок.

2. В. п.— о. с. Напівприсідання і присідання на носках, руки в сторони, уверх, уперед.

3. В. п.— стоячи, ноги на ширині плечей, ліву руку підняти вгору, праву відвести якомога далі назад — у сторону. Згинаючи ноги в колінах, нібито виконуючи напівприсід, схрестити руки попереду. Повторити вправу, піднявши вгору праву руку і відвівши назад, убік ліву

Вимірювання ЧСС

4 хв

Дихання вільне, рівномірне. Не сутулитися, усі вправи виконувати в спокійному темпі, без затримань дихання. Кожну вправу виконують 4—5 р., згодом кількість повторень поступово збільшувати до 10—12 р.

 

Підбиття підсумків

1 хв

 

 

Умовні скорочення: ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; ЗСЖ — здоровий спосіб життя; СМГ — спеціальна медична група; в. п.— вихідне положення; о. с.— основна стійка. ЧСС – частота серцевих скорочень.

 

Детская подвижная игра "Посадка картошки". Для игры требуется ровная площадка размером примерно 10х20 метров, камешки. Количество игроков от 8 и более.
Создаются две команды по 4 - 6 человек. Игроки выстраиваются в колонны у стартовой черты. Игрок, стоящий первым, - капитан. Он держит в руках мешочек с пятью картофелинами (камешками). На расстоянии 20 - 30 шагов от каждой команды начерчены пять кружков. По сигналу капитаны бегут к кружочкам и «сажают» картошку по одной в каждый кружок, затем возвращаются и передают мешочек следующему игроку, который бежит «собирать» картошку, и т. д. Побеждает команда, первая «посадившая» и «собравшая» всю картошку.

 

Картинки по запросу Фітбол-аеробіка вправи для дітей

1

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
1302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку