Урок 1клас.ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри.

Про матеріал
Тема тижня. Осінь Тема дня. ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри Мета: 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури. 2. Навчити різновидів бігу спиною вперед 3. Навчити вправам з малим м’ячем 4. Розвивати координацію вправами з м’ячем 5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості. 6. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри. 7. Виховувати здоровий спосіб життя
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                 Фізкультура  1  клас

 

Тема тижня. Осінь

Тема дня. ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем.

Рухливі ігри

Мета:

1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.

2. Навчити різновидів бігу спиною вперед

3. Навчити вправам з  малим м’ячем

4. Розвивати координацію вправами з м’ячем

5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості.

6. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри.

7. Виховувати здоровий спосіб життя

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ для організму.

Очікувані результати:

  • з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
  • бере на себе роль у рухливих іграх;
  • використовує специфічні для ролі жести, рухи.
  • ставиться з повагою до інших осіб.
  • підтримує та приймає інших.
  • розповідає про правильну поставу.
  • вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.
  • виконує вправи для формування правильної постави.

Обладнання: свисток, спортивний інвентар, ілюстративний та роздатковий

матеріал, малі м’ячі для метання, гімнастичні палиці.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

Частини уроку

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно-методичні вказівки

Для творчості учителя

Підготовча частина (10 хв)

Організаційний момент

Шикування в одну шеренгу, перешикування

15 с

Перевірка спортивної форми

 

Мотивація навчальної діяльності.

Ознайомлення із завданнями уроку.

Проведення інструктажу з техніки безпеки

Правила безпеки на уроках фізичної культури. Заходити до спортивної зали тільки з дозволу вчителя і тільки в години, передбачені навчальним розкладом, у спортивній формі. У спортивній і тренувальній залах учням заборонено користуватися спортивним обладнанням, гімнастичними снарядами та іншим спортивним інвентарем без дозволу вчителя. На робочому місці (спортивна зала, тренажерна зала, спортивний майданчик на відкритому повітрі) не повинно бути предметів, що не пов’язані з виконанням відповідної роботи.

Розподіл по порядку.

Розподіл на 1—2

Вимірювання ЧСС

1 хв

 

 

ЗРВ з гімнастичною палицею.

1.       В.п. — стiйка ноги нарiзно, палка внизу, хват за кiнцi.
1-2. Стійка на носках, палку вгору.
          3—4. Опускаючись на всю ступню, палку за голову.
          5—6. Пiднiмаючись на носках, палку вгору.
          7—8. В.п.
2.       В.п. — палка вертикально за спиною, права рука зверху.
1—2. Присiдаючи, торкнутися нижнiм кiнцем палки пiдлоги.

                   Спина пряма.
          3—4. В.п.
3.       В.п. — стiйка ноги нарiзно, палка внизу ззаду хватом знизу (долонi  зверненi вперед).
1. Нахил вперед, палку назад.  

          2.В.п.
4.      В.п. — стiйка ноги нарiзно, палку вперед, хват за кiнцi.
          1. Поворот тулуба налiво, лiву руку назад. Згинаючи праву руку,  торкнутися нею лівого плеча.      

 2. В.п.        

3—4. Те ж  в другу сторону.
5.      В.п. — стiйка на колiнах, палка вертикально вгору хватом за один  кiнець.
         1—2. Нахил назад прогнувшись, торкнутись палкою підлоги за головою.
         3—4. В.п.
6.      В.п. — лежачи на спинi, руки в сторони, палка в правiй руцi.
         1—2. Сiд кутом, передати палку в лiву руку пiд ногами.
         3—4. В.п.

7.     В.п. — присід, палка вперед вертикально на полу, з опорою руками   об верхній кінець.
          1. Встаючи і відпускаючи палку, перемах правою через палку  (проти часової стрілки).
          2.В.п.
          3—4. Те ж  другою ногою
8.     В.п. — упор лежачи палка на полу перед руками.
1. Переставити ліву руку через палку.
2. Переставити праву руку через палку.
        3. Зігнути руки.
        4. В.п.
5—8. Те ж , але руки переставляти назад у вихідне положення.

9.     В.п. — основна стійка, палка внизу, хват за кiнцi.
               1—2. Палку вгору із викрутом в плечових суглобах.
               3—4. Палку вниз позаду.
5—6. Палку вгору із зворотнім викрутом в плечових суглобах.

               7―8. В.п.
10.     В.п. — напiвприсiд.
1. Стрибок вгору прогнувшись.
             2. В.п. Ходьба на мiсцi.

Вправи на відновлення дихання.

1,5—

2 хв

Стежити за диханням

Дотримувати безпечної дистанції

Середня інтенсивність виконання вправ

Дотримувати безпечної дистанції

Стрибки чергувати з ходьбою

 

Основна частина (20 хв)

Біг спиною уперед.

Вправи з малим м’ячем.

Рухлива гра «Їжачок»

18 хв

Стежити за технікою виконання

 

Вправи на відновлення дихання.

2 хв

 

 

Заключна частина

(5 хв)

Комплекс вправ для формування правильної постави

1. В. п.— стоячи, стопи паралельні на ширині плечей, руки на поясі. Перекат з п’яти на носок.

2. В. п.— о. с. Напівприсідання і присідання на носках, руки в сторони, уверх, уперед.

3. В. п.— стоячи, ноги на ширині плечей, ліву руку підняти вгору, праву відвести якомога далі назад — у сторону. Згинаючи ноги в колінах, нібито виконуючи напівприсід, схрестити руки попереду. Повторити вправу, піднявши вгору праву руку і відвівши назад, убік ліву

Вимірювання ЧСС

4 хв

Дихання вільне, рівномірне. Не сутулитися, усі вправи виконувати в спокійному темпі, без затримань дихання. Кожну вправу виконують 4—5 р., згодом кількість повторень поступово збільшувати до 10—12 р.

 

Підбиття підсумків

1 хв

 

 

Умовні скорочення: ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; ЗСЖ — здоровий спосіб життя; СМГ — спеціальна медична група; в. п.— вихідне положення; о. с.— основна стійка. ЧСС – частота серцевих скорочень.

 

Похожее изображение

 

C:\Users\777\Pictures\3.jpg

Вправи з малим м’ячем. Метання

C:\Users\777\Pictures\3.jpg

C:\Users\777\Pictures\3.jpg

Вірно Не вірно Не вірно

Картинки по запросу загадка про їжачка

Рухлива гра «Їжачок»
Для цієї гри необхідний невеликий майданчик. Один із гравців - «їжачок». Ударами ноги він ганяє м'яч, намагаючись торкнутися ним кого-небудь із гравців, які бігають навколо «їжачка». Той гравець, у кого влучить м'яч, стає наступним «їжачком».

Рухливі ігри с м'ячем. "Їжачок".

 

 

1

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
1997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку