Дата __________ Номер уроку ___________ Фізкультура 1 клас
Тема тижня. Осінь
Тема дня. ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем.
Рухливі ігри
Мета:
1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.
2. Навчити різновидів бігу спиною вперед
3. Навчити вправам з малим м’ячем
4. Розвивати координацію вправами з м’ячем
5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості.
6. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри.
7. Виховувати здоровий спосіб життя
Формувати групу компетентностей:
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;
- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.
-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ для організму.
Очікувані результати:
Обладнання: свисток, спортивний інвентар, ілюстративний та роздатковий
матеріал, малі м’ячі для метання, гімнастичні палиці.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Хід уроку
Частини уроку |
Зміст уроку |
Дозува-ння |
Організаційно-методичні вказівки |
Для творчості учителя |
Підготовча частина (10 хв) |
Організаційний момент Шикування в одну шеренгу, перешикування |
15 с |
Перевірка спортивної форми |
|
Мотивація навчальної діяльності. Ознайомлення із завданнями уроку. |
||||
Проведення інструктажу з техніки безпеки |
||||
Правила безпеки на уроках фізичної культури. Заходити до спортивної зали тільки з дозволу вчителя і тільки в години, передбачені навчальним розкладом, у спортивній формі. У спортивній і тренувальній залах учням заборонено користуватися спортивним обладнанням, гімнастичними снарядами та іншим спортивним інвентарем без дозволу вчителя. На робочому місці (спортивна зала, тренажерна зала, спортивний майданчик на відкритому повітрі) не повинно бути предметів, що не пов’язані з виконанням відповідної роботи. |
||||
Розподіл по порядку. Розподіл на 1—2 Вимірювання ЧСС |
1 хв |
|
|
|
ЗРВ з гімнастичною палицею. |
||||
1. В.п. — стiйка ноги нарiзно, палка внизу, хват за кiнцi.
Спина пряма.
2.В.п. 2. В.п.
3—4. Те ж в другу сторону.
7. В.п. — присід, палка вперед вертикально на полу, з опорою руками об верхній кінець.
9. В.п. — основна стійка, палка внизу, хват за кiнцi.
7―8. В.п. Вправи на відновлення дихання. |
1,5— 2 хв |
Стежити за диханням Дотримувати безпечної дистанції Середня інтенсивність виконання вправ Дотримувати безпечної дистанції Стрибки чергувати з ходьбою |
|
|
Основна частина (20 хв) |
Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухлива гра «Їжачок» |
18 хв |
Стежити за технікою виконання |
|
Вправи на відновлення дихання. |
2 хв |
|
|
|
Заключна частина (5 хв) |
Комплекс вправ для формування правильної постави 1. В. п.— стоячи, стопи паралельні на ширині плечей, руки на поясі. Перекат з п’яти на носок. 2. В. п.— о. с. Напівприсідання і присідання на носках, руки в сторони, уверх, уперед. 3. В. п.— стоячи, ноги на ширині плечей, ліву руку підняти вгору, праву відвести якомога далі назад — у сторону. Згинаючи ноги в колінах, нібито виконуючи напівприсід, схрестити руки попереду. Повторити вправу, піднявши вгору праву руку і відвівши назад, убік ліву Вимірювання ЧСС |
4 хв |
Дихання вільне, рівномірне. Не сутулитися, усі вправи виконувати в спокійному темпі, без затримань дихання. Кожну вправу виконують 4—5 р., згодом кількість повторень поступово збільшувати до 10—12 р. |
|
Підбиття підсумків |
1 хв |
|
|
Умовні скорочення: ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; ЗСЖ — здоровий спосіб життя; СМГ — спеціальна медична група; в. п.— вихідне положення; о. с.— основна стійка. ЧСС – частота серцевих скорочень.
Вправи з малим м’ячем. Метання
Вірно Не вірно Не вірно
Рухлива гра «Їжачок»
Для цієї гри необхідний невеликий майданчик. Один із гравців - «їжачок». Ударами ноги він ганяє м'яч, намагаючись торкнутися ним кого-небудь із гравців, які бігають навколо «їжачка». Той гравець, у кого влучить м'яч, стає наступним «їжачком».
1