Урок 1 Тема. Біологічні науки, що вивчають організм людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я

Про матеріал

Урок 1

Тема. Біологічні науки, що вивчають організм людини. Значення знань про людину для

збереження її здоров'я

Розповідь учителя з елементами бесіди

Здоров'я — це стан живого організму, за якого організм у цілому й усі органи здатні виконувати свої життєві функції. У світовому масштабі охороною здоров'я займається Всесвітня Організація охорони здоров'я (ВООЗ).

Хвороба — це патологічний процес, який проявляється порушеннями морфології (анатомічної, гістологічної будови), обміну речовин чи/ та функціонування організму або його частин.

Фізіологія — наука, яка вивчає закономірності функціонування й регуляції як організму людини в цілому, так і окремих його систем.

Анатомія — наука, яка вивчає форми і пропорції тіла людини та його частин, окремі органи, їхню макроскопічну й мікроскопічну будову.

Перегляд файлу

Урок 1

Тема. Біологічні науки, що вивчають організм людини. Значення знань про людину для

збереження її здоров’я

Цілі уроку: ознайомити учнів з різноманіттям біологічних наук, які вивчають людину, проаналізувати можливості використання отриманих ними знань для збереження здоров’я людини.

Обладнання й матеріали: таблиця «Будова тіла людини».

Базові поняття й терміни: здоров’я, хвороба, біологічні науки, фізіологія, анатомія, психологія, біохімія, цитологія, гістологія, ендокринологія, генетика людини.

Концепція уроку

Розглянути науки, які вивчають людину, дати їм визначення, пояснити значення результатів їх досліджень для забезпечення нормальної життєдіяльності людини.

Хід уроку

І. Організаційний етап

II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів

Питання для бесіди

1. Навіщо треба вивчати людину?

2. Що треба знати, щоб правильно лікувати людину?

3. Що треба знати, щоб не хворіти?

III. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з елементами бесіди

Здоров’я — це стан живого організму, за якого організм у цілому й усі органи здатні виконувати свої життєві функції. У світовому масштабі охороною здоров'я займається Всесвітня Організація охорони здоров'я (ВООЗ).

Хвороба — це патологічний процес, який проявляється порушеннями морфології (анатомічної, гістологічної будови), обміну речовин чи/ та функціонування організму або його частин.

Фізіологія — наука, яка вивчає закономірності функціонування й регуляції як організму людини в цілому, так і окремих його систем.

Анатомія — наука, яка вивчає форми і пропорції тіла людини та його частин, окремі органи, їхню макроскопічну й мікроскопічну будову.

 

Психологія — наука, яка вивчає психічну діяльність людини, закономірності її розвитку й функціонування.

Біохімія — наука, яка вивчає хімічний склад живих організмів та хімічні процеси, які лежать в основі їхньої життєдіяльності.

 Цитологія — наука, яка вивчає будову та функціонування клітин

 

Гістологія — наука, яка вивчає будову та особливості функціонування тканин.

Ендокринологія — наука, яка вивчає будову та особливості функціонування залоз внутрішньої секреції.

Генетика людини — наука, яка вивчає спадковість і мінливість людини.

IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів

Дати відповіді на питання:

Що вивчає анатомія?

Що вивчає генетика людини?

Навіщо потрібно вивчати фізіологію?

V. Домашнє завдання

 

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
26 березня 2018
Переглядів
3338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку