Матеріали до дистанційного уроку в 10 класі
Тема: Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. Бельгія.
Моріс Метерлінк
10 клас
Тема: Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. Бельгія.
Моріс Метерлінк
як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.
(Матеріали до уроку:
Дивіться урок
https://m.youtube.com/watch?v=HTUbnRr4PlE
Читайте біографію
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/author.php?id=101
Знаннєвий компонент.
Учень розуміє сутність кардинальних змін у драматургії на межі XIX–XX ст., ідейних та естетичних шукань представників «нової драми»;
знає й коментує перебіг сюжету, розвиток дії (зовнішньої та внутрішньої)
Завдання на уроці:
1)Опрацювати біографію
2)Створити психологічний портрет автора.
3) Пояснити «хмаруванням» концепцію символістського театру та змін в драматургії
Робота з текстом:
Читайте текст «Синій птах»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3663
Слухайте аудіокнигу
https://m.youtube.com/watch?v=vpdptbZnUfQ
Дивіться фільм-казку
https://m.youtube.com/watch?v=fqL9sVcgK6Q
Інформаційно-цифрова компетентність.
4) Складаємо план тексту (простий, складний, цитатний)
5) Зіставлення літературного твору з їхньою екранізацією та театральною виставою
Самоперевірка
Тести
1)
https://obrazovaka.ru/test/sinyaya-ptica-s-otvetami-online.html
2) https://nickdegolden.ru/test-po-skazke-sinjaja-ptica/
Домашнє завдання:
1) Паспорт твору.
2)Створити сторінку головного героя в соцмережі
За бажанням:
Ініціативність і підприємливість:
3) Запропонувати власні ідеї щодо розв’язання питань, порушених у творах «нової драми» у вигляді фанфіку
Уміння вчитися:
Учень використовує додаткову літературу, пошукові системи для отримання нових знань