Урок 13 "Зимові сюрпризи" 1 клас НУШ

Про матеріал

Конспект уроку мистецтво "музичне мистецтво" 1 класу НУШ, за підручником Н. А. Лемєшевої. Який допоможе вчителям у проведені уроку, зацікавити дітей до уроків мистецтва, виховувати у них любов до культури та музики.

Перегляд файлу

Урок №13

Зимові сюрпризи

Мета :

навчальна: продовжувати знайомити дітей із прекрасним,  продовжити формувати  слухацькі  навички, навчити розрізняти різні темпи в музиці

розвиваюча: розвити фантазію, спостережливість;

виховна: виховувати любов до природи,

Музичний матеріал: А. Вівальді. «Пори року», «Зима» (фрагмент), В. Верховинець, Л. Глібов «Зимонька-снігуронька». Гра «Звуки зими

Наочні посібники: нотна хрестоматія, ілюстрація зими та музичних інструментів, портрет композиторів А. Вівальді, В. Верховинеця

Обладнання: ТЗН, дитячі музичні інструменти, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

Учні ходять до класу під музичний супровід (на вибір вчителя).

1.Організаційний момент.

Перевірка готовності класу до уроку. Музичне вітання.

2. Актуалізація опорних знань

-  про яку пору року ми говорили на попередньому уроці?

- яка буває зима?

- які звуки допомагають передати красу зимової пори?

3.Мотивація навчальної діяльності

Учитель: скажіть мені будь ласка, а що таке сюрприз?(……………..). А чи любите ви сюрпризи? Хто може нам зробити сюрприз?

4. Основна частина

 Учитель:сьогодні ми з вами продовжимо знайомитися із зимовою красунею. Зима приносить нам багато радості та позитивних емоцій, а також і різноманітні сюрпризи. Заковує річки  у лід, фарбує все у білий колір. Ми любимо гратись у сніжки, кататись на санчатах та лижах, та ліпити сніговичків. Це дуже весела пора для усієї малечі. А ще вона несе із собою дуже цікаві звуки. Давайте ми з вами послухаємо ці звуки(прослухання звуків зими).

Сьогодні ми з вами познайомимось із твором італійського композитора який полюбляв зимову пору року, Антоніо Вівальді. Але він не тільки написав твір про зиму, але і про кожну пору року. А які ви знаєте ще пори року? (весна, літо, осінь, зима). І на кожну із них  Вівальді створив музичний концерт, для  музичних інструментів. Тож давайте послухаємо це музичний твір. І дайте відповідь:

- який музичний інструмент звучить у цьому творі?

Також давайте прослухаємо пісеньку про зиму яку написав вже український композитор Василь Верховинець на слова Леоніда Глібова «Зимонька  снігуронька».

 - якою поста зима у вашій уяві під час слухання кожного твору?

Порівняйте ці два твори, використовуючи слова підказки.

Швидко       Тихо      Інструментальна

Вокальна     Повільно    Гучно

Повторне слухання.

Фізкультхвилинка: «Ніжками затупотіли – ось так»   

Кожна дитина у вашому класі  є різною і рухається по різному. Одні е швидкі, а інші повільніші. А скажіть будь ласка чи може музика рухатись однаково? Як рухається потяг?, а як  рухається велосипед?

Вони мають свою швидкість. Так само і музика має різну швидкість. Музичні твори можуть бути як швидкими так і повільними. 

Досліджуємо: гра «Звуки зими» (ст. 53)

Вокально – хорова робота.

Поспівка

Розучування пісні В. Верховинеця, Л. Глібова. «Зимонька-снігуронька».

Під якій музичний інструмент найкраще для супроводу цієї пісні.

5. Підсумок  уроку.

- який музичні твори ми прослухали на цьому уроці?

- чи відрізняються ці музичні твори?

-  які кольори та звуки має зима?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бургар Ельвіра Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 грудня 2018
Переглядів
2943
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку