Урок у 1 класі (НУШ) Сім нот, сім кольорів (за Л.Г.Кондратовою)

Про матеріал

Тема уроку: Сім нот, сім кольорів

Мета: Формувати поняття ноти, нотоносець, скрипковий ключ, ознайомити з нотним записом. Розвивати почуття ритму, творчу активність учнів, вокально-хорові навички, памꞌять та увагу. Виховувати культуру сприймання і виконання музики, ціннісне ставлення до музики.

Перегляд файлу

Урок № 9          1 клас (НУШ)

 

Тема уроку: Сім нот, сім кольорів

Тема тижня: Ігри

Мета: Формувати поняття ноти, нотоносець, скрипковий ключ, ознайомити з нотним записом. Розвивати почуття ритму, творчу активність учнів, вокально-хорові навички, памꞌять та увагу. Виховувати культуру сприймання і виконання музики, ціннісне ставлення до музики.

Очікувані результати:Учні знають сім нот, що таке нотоносець і скільки у ньому ліній, характеризують музику В.Косенка «Скерціно».

Музичний матеріал:  В.Косенко «Скерціно», А.Мігай «Сім нот»

Обладнання: ноутбук, музичні картки, синтезатор, підручник

Тип уроку: поглиблення в тему

 

 

Хід уроку

 

  1. Організація початку уроку

 

 

  1. Актуалізація та корекція опорних знань
  • Хто такий композитор?
  • Які бувають звуки?

3. Основна частина уроку

 

 Оголошення теми уроку

 

 Люди мають або квартири, або живуть у великому будинку.  А нотам також потрібно десь жити. Виявляється, шкільні предмети також мають свою оселю.

 Послухайте, будь ласка, вірш.

 

Для роботи й відпочинку

Має музика хатинку.

Дім у неї особливий –

Із пꞌяти тоненьких ліній.

Здавна зветься хатка та –

Нотоносець, нотний стан.

Оселилися в хатині

Ноти –звуків господині.

Нот-сестричок тільки сім:

До, Ре, Мі, Фа, Соль, Ля, Сі.

 

  • Яка хатинка у королеви?
  • Як називається вона?
  • А хто в хатинці живе?
  • А як звати сестричок?

 

 По-іншому цей будинок зветься «Нотний стан»,

img2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а живуть в ньому дружньо ноти.

 

900.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Кожна нота має свою роботу в будинку. Хтось виконує свою роботу швидко, а хтось – повільно та вдумливо. А на початку завжди керує нотами ключ, але не простий. Звати його «Скрипковий ключ», а схожий він на музичний інструмент – скрипку.

hello_html_m529ba238.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Знайди ноту»

 Дорога, ремонт, факел, місяць, сіно, клякла, осінь, довкілля, таксі, береза, здоровꞌя, місто.

 

 3.1. Слухання музики

 В.Косенко «Скерціно»

 

 Послухайте музику і скажіть: ця музика весела чи сумна, швидка чи повільна, голосна чи тиха?

 Написав цю музику відомий український композитор Віктор Косенко, який багато музичних творів написав саме для дітей.

 А назва «Скерціно» означає, що ця пꞌєса весела і жвава, жартівливого характеру.

Фізкультхвилинка «Петрик йшов,йшов…»

 

 Ви знаєте, що ігри бувають також і музичними або які повꞌязані з музикою. Скажіть, а чого потрібно дотримуватись в іграх? Правильно, правил! А які можуть бути правила в іграх?

 

Вправа «Сонечко сяє»

 

 3.2. Вправи для розвитку музичного слуху і голосу

 По співка «Диби-диби»

 

 3.3. Робота над піснею А. Мігай «Сім нот»

 

 Сьогодні ми з вами почнемо вивчати нову пісню, яка має назву «Сім нот». Скажіть, а чи запамꞌятали ви як звати ноти? Перелічіть їх, будь ласка.

 

 3.4 Слухання пісні. Виразне виконання пісні

 

 4. Підсумки уроку

 

  • Що таке нотоносець?
  • А хто керує нотоносцем?
  • Скільки є нот у музиці?
  • Перелічи їх.

Вербальне оцінювання учнів

docx
Додано
3 грудня 2018
Переглядів
7462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку