Урок. № 17 Професії в кіномистецтві 1 клас

Про матеріал
Розробка уроку № 17 в 1 класі "Професії в кіномистецтві" за підручником О.В.Калініченко , Л.С. Аристова
Перегляд файлу

                                                     Урок 17

Тема: Професії у кіномистецтві. Оркестр. Диригент

Мета: 1)  формувати поняття «оркестр»,  «диригент»  за допомогою  перегляду музичних мультфільмів, продовжити знайомство з мистецькими професіями;

2) розвивати  навички  хорового  співу,  почуття ритму, вміння слухати  музичні твори, розширювати загальний кругозір;

3) виховувати ціннісне ставлення до інструментальної музики, культуру сприймання і виконання музики

Тип уроку: комбінований

Форма організації пізнавальної діяльності учнів: колективна робота

Методи: репродуктивно-ілюстративний, інтонаційно-стильове осягнення музики, порівняння й аналізування музики, емоційна драматургія

Очікуваний результат: формування естетичних цінностей як інтегральної основи світогляду,  продуктивне сприймання і виразне виконання

Хід уроку:

1.Організаційний момент

      Минулого разу ми з вами мандрували Європою, простежували, яку музику полюбляють жителі різних країн.  А яка музика звучить у кінофільмах? Чи важливе музичне оформлення для мультиків?

2. Мотивація

       У кожному кіно- і мультфільмі  обов’язково  звучить музика.  Вона  є добрим  помічником у розумінні настрою героїв фільму.

   У деяких фільмах можна не лише почути, а й побачити справжніх музикантів, які виконують музику. Познайомитись з ними нам допоможуть  самі мультфільми. Згадаймо, хоча б, мультик «Маша і Ведмідь»…

3. Засвоєння нових знань

   Оркестр – це музичний колектив, кожен з якого грає на певному інструменті.

    За допомогою спеціальної палички оркестром керує диригент. Він жестом вказує музикантам, чия черга грати епізод, як треба це робити (гучно, тихо), швидко чи повільно.

Прослідкуємо, як справляються герої різних мультфільмів з грою в оркестрі.

М/ф «Маша і Ведмідь» (серія «Репетиція оркестру»)

м/ф «Людина-оркестр»

М/ф П.Дюк «Учень чарівник»

4. Вокально-хорової роботи

- Розспівування

- Виконання пісні «Букварик»

6. Висновок:

Музика в мультику чи кінофільмі відіграє важливу роль. Глядачеві зрозуміло і приємніше сприймати події фільма, коли є  музичний супровід.

7. Рефлексія   

-музичний інструмент, на якому грають за допомогою смичка, називають…

-інструмент, в який треба стукати, зветься …

-колектив музикантів, в якому кожен грає, називається…

-керівник оркестру, за кермо в якого править спеціальна паличка – це …

docx
Додано
20 січня 2022
Переглядів
1642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку