Урок 1клас.Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму.

Про матеріал
Тема тижня. Світ ролсин Тема дня. Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму Мета: 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури. 2. Навчити пересування приставними кроками правим, лівим боком 3. Провести фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму 4. Розвивати координацію приставним кроком 5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості. 6. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри. 7. Виховувати здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                 Фізкультура  1  клас

 

Тема тижня. Світ ролсин

Тема дня. Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи

для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму

Мета:

  1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.
  2. Навчити пересування приставними кроками правим, лівим боком
  3. Провести фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму
  4. Розвивати координацію приставним кроком
  5. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості.
  6. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри.
  7. Виховувати здоровий спосіб життя.

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ для організму.

Очікувані результати:

  • з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
  • бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.
  • ставиться з повагою до інших осіб.
  • підтримує та приймає інших.
  • розповідає про правильну поставу.
  • вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.
  • виконує вправи для формування правильної постави.

Обладнання: свисток, спортивний інвентар, ілюстративний та роздатковий

матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

Частини уроку

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно-методичні вказівки

Для творчості учителя

Підготовча частина (10 хв)

Організаційний момент

Шикування в одну шеренгу, перешикування

15 с

Перевірка спортивної форми

 

Мотивація навчальної діяльності.

Ознайомлення із завданнями уроку.

Проведення інструктажу з техніки безпеки

Правила безпеки на уроках фізичної культури. Заходити до спортивної зали тільки з дозволу вчителя і тільки в години, передбачені навчальним розкладом, у спортивній формі. У спортивній і тренувальній залах учням заборонено користуватися спортивним обладнанням, гімнастичними снарядами та іншим спортивним інвентарем без дозволу вчителя. На робочому місці (спортивна зала, тренажерна зала, спортивний майданчик на відкритому повітрі) не повинно бути предметів, що не пов’язані з виконанням відповідної роботи.

Розподіл по порядку.

Розподіл на 1—2

Вимірювання ЧСС

1 хв

 

 

Комплекс ранкової гімнастики

Картинки по запросу вправи для постави

 

 

 

Основна частина (20 хв)

Пересування приставними кроками правим, лівим боком.

Фізичні вправи  для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму

18 хв

Стежити за технікою виконання

 

Вправи на відновлення дихання.

2 хв

 

 

Заключна частина

(5 хв)

Комплекс вправ для формування правильної постави

1. В. п.— стоячи, стопи паралельні на ширині плечей, руки на поясі. Перекат з п’яти на носок.

2. В. п.— о. с. Напівприсідання і присідання на носках, руки в сторони, уверх, уперед.

3. В. п.— стоячи, ноги на ширині плечей, ліву руку підняти вгору, праву відвести якомога далі назад — у сторону. Згинаючи ноги в колінах, нібито виконуючи напівприсід, схрестити руки попереду. Повторити вправу, піднявши вгору праву руку і відвівши назад, убік ліву

Вимірювання ЧСС

4 хв

Дихання вільне, рівномірне. Не сутулитися, усі вправи виконувати в спокійному темпі, без затримань дихання. Кожну вправу виконують 4—5 р., згодом кількість повторень поступово збільшувати до 10—12 р.

 

Підбиття підсумків

1 хв

 

 

Умовні скорочення: ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; ЗСЖ — здоровий спосіб життя; СМГ — спеціальна медична група; в. п.— вихідне положення; о. с.— основна стійка. ЧСС – частота серцевих скорочень.

 

Пересування приставними кроками правим, лівим боком.

C:\Users\777\Pictures\3.jpg

 

Картинки по запросу вправи  для  профілактики плоскостопості

 

Фізичні вправи  для відновлення організму

Релаксація «Незвичайна веселка»

(Вправа виконується лежачи)

Ляжте зручно, розслабтеся. Дихайте рівно і глибоко. Закрийте очі.

Уявіть, що перед вашими очима незвичайна веселка.

Перший колір - блакитний. Блакитний може бути м'яким і заспокійливим, як струмлива вода. Блакитний приємно пестить в спеку, він освіжає тебе, як купання в озері.

Відчуйте цю свіжість.

Наступний - жовтий колір. Жовтий приносить нам радість, він зігріває нас, як сонечко, він нагадує нам ніжного пухнастого курчати, і ми посміхаємося. Якщо нам сумно і самотньо, він піднімає настрій.

Зелений колір - колір м'якої галявини, листя і теплого літа, якщо нам не по собі, і ми відчуваємо себе невпевнено, зелений колір допоможе відчувати себе краще.

Візьміть з собою ці кольори на весь день, будьте спокійними, як вода, радісними, як сонце, добрими, як літо.

"Сопілка"

     Мета: розслаблення м'язів обличчя, особливо навколо губ.

     "Давайте пограємо на сопілці. Неглибоко вдихніть повітря, піднесіть дудочку до губ. Починайте повільно видихати, і на видиху спробуйте витягнути губи в трубочку. Потім почніть спочатку. Грайте! Який чудовий оркестр!" Всі перераховані вправи можна виконувати в групі, сидячи або стоячи за столами.

 

"Пташки"

Діти уявляють, що вони маленькі пташки. Літають по запашного літнього лісі, вдихають його аромати і милуються його красою. Ось вони присіли на красиву квітку і вдихнули її легкий аромат, а тепер полетіли до найвищої липи, сіли на її верхівку і відчули солодкий запах квітучого дерева. А ось подув теплий літній вітерець, і пташки разом з його поривом понеслися до дзюркочучого лісового струмочку. Сівши на краю струмочка, вони почистили дзьобом свої пір'їнки, попили чистою, прохолодною водиці, поплескались і знову піднялися вгору. А тепер приземлилися в затишні гніздечка на лісовій галявині.

 

1

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
1266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку