Урок 1клас.Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

Про матеріал
Тема тижня. Я і моя Батьківщина Тема дня. Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. Мета: 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури. 2. Ознайомити з поняттям загартування та його видами; 3. Навчити різновидів ходьби із зупинками 4. Навчити різновидам бігу з повторами 5. Розвивати спритність з-за допомогою повторного бігу 6. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості. 7. Розвивати координацію рухливою грою. 8. Виховувати здоровий спосіб життя та любов до тварин.
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                 Фізкультура  1  клас

 

Тема тижня. Я і моя Батьківщина

Тема дня. Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного

розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м.

Мета:

  1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.
  2. Ознайомити з поняттям загартування та його видами;
  3. Навчити різновидів ходьби із зупинками
  4. Навчити різновидам бігу з повторами
  5. Розвивати спритність з-за допомогою повторного бігу
  6. Розвивати правильну поставу та профілактика плоскостопості.
  7. Розвивати координацію рухливою грою.
  8. Виховувати здоровий спосіб життя та любов до твраин.

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ для організму.

Очікувані результати:

  • з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
  • бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.
  • ставиться з повагою до інших осіб.
  • підтримує та приймає інших.
  • розповідає про правильну поставу.
  • вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.
  • виконує вправи для формування правильної постави.

Обладнання: свисток, спортивний інвентар, ілюстративний та роздатковий

матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

Частини уроку

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно-методичні вказівки

Для творчості учителя

Підготовча частина (10 хв)

Організаційний момент

Шикування в одну шеренгу, перешикування

15 с

Перевірка спортивної форми

 

Мотивація навчальної діяльності.

Ознайомлення із завданнями уроку.

Проведення інструктажу з техніки безпеки

Правила безпеки на уроках фізичної культури. Заходити до спортивної зали тільки з дозволу вчителя і тільки в години, передбачені навчальним розкладом, у спортивній формі. У спортивній і тренувальній залах учням заборонено користуватися спортивним обладнанням, гімнастичними снарядами та іншим спортивним інвентарем без дозволу вчителя. На робочому місці (спортивна зала, тренажерна зала, спортивний майданчик на відкритому повітрі) не повинно бути предметів, що не пов’язані з виконанням відповідної роботи.

Розподіл по порядку.

Розподіл на 1—2

Вимірювання ЧСС

1 хв

 

 

Комплекс ранкової гімнастики з скакалкою

C:\Users\777\Pictures\1.jpg

 

 

 

Основна частина (20 хв)

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного

розвитку.

“Повторний” біг 3 х 10 м.

Рухлива гра «Сліпий Панас»

18 хв

 

 

 

Стежити за техні-кою виконання

 

Вправи на відновлення дихання.

2 хв

 

 

Заключна частина

(5 хв)

Комплекс вправ для формування правильної постави

1. В. п.— стоячи, стопи паралельні на ширині плечей, руки на поясі. Перекат з п’яти на носок.

2. В. п.— о. с. Напівприсідання і присідання на носках, руки в сторони, уверх, уперед.

3. В. п.— стоячи, ноги на ширині плечей, ліву руку підняти вгору, праву відвести якомога далі назад — у сторону. Згинаючи ноги в колінах, нібито виконуючи напівприсід, схрестити руки попереду. Повторити вправу, піднявши вгору праву руку і відвівши назад, убік ліву

Вимірювання ЧСС

4 хв

Дихання вільне, рівномірне. Не сутулитися, усі вправи виконувати в спокійному темпі, без затримань дихання. Кожну вправу виконують 4—5 р., згодом кількість повторень поступово збільшувати до 10—12 р.

 

Підбиття підсумків

1 хв

 

 

Умовні скорочення: ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; ЗСЖ — здоровий спосіб життя; СМГ — спеціальна медична група; в. п.— вихідне положення; о. с.— основна стійка. ЧСС – частота серцевих скорочень.

 

Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку.

Щоб здоровим бути й дужим,
Загартовуйся, мій друже!
Взимку, влітку, цілий рік,
Щоб прожити вік без лік!

Загартування — це вироблення пристосування організму до зміни температури. Існують різні способи загартовування. Спробуємо їх визначити.

Робота з ілюстраціями
«Маша і Ведмідь» — прогулянки на свіжому повітрі;

C:\Users\777\Pictures\1.jpg
● «Ну, постривай!» — прийняття сонячних ванн, купання в річці, узимку загартовування;

Похожее изображение Картинки по запросу ну постривай загорают

C:\Users\777\Pictures\Ну-погоди-Мультфильмы-фильмы-картинки-2781570.jpeg Похожее изображение
● «Том і Джеррі» — обтирання рушником.

C:\Users\777\Pictures\1.jpg

У яку пору року потрібно загартовувати організм? Ви правильно вважаєте, що пора року не має значення для загартовування. Поміркуймо! Хто може взимку купатися в річці? Правильно, підготовлені люди. Дітям узимку краще загартовуватися комплексно. Одягатися слід відповідно до погодних умов. Як загартовуються влітку? Звісно, купання, прийняття сонячних ванн, відпочинок на свіжому повітрі. Існують певні правила загартовування.

Гра «Збери в кошик»
- Необхідно розподілити малюнки на дві групи. У кошик — «зібрати» ті малюнки, де людина загартовується.

 

“Повторний” біг 3 х 10 м або човниковий біг

C:\Users\777\Pictures\1.jpg

 

 

Сліпий Панас

Мета: привчати діяти за сигналом, орієнтуватися у просторі; бігати не наштовхуючись одне за одного. Виховувати витримку.

Хід гри:  вихователь зав’язує собі очі. Він є Панас. Діти промовляють:

Панас, Панас, лови швидше нас.

Діти тікають, а Панас їх ловить.

 

1

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
1737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку