Урок №6: Волейбол 8 клас

Про матеріал

План-конспект №6

Тема: Волейбол

Мета: 1. Виховувати інтерес до занять волейболом, як виду спорту, який багатобічно розвиває людину.

2. Навчити учнів техніці гри у волейболу.

3. Вихованню морально вольові якості.

Завдання: 1. Навчити техніці блокування.

2. Повторити передачі у захисті.

3. Дати поняття тактики гри у нападі.

4. Сприяти розвитку рухових якостей: пругкості, швидкісно-силовим, витривалості, спритності.

Перегляд файлу

Дата:

 

План-конспект №6

Тема:  Волейбол

 

Мета:  1. Виховувати інтерес до занять волейболом, як виду спорту, який багатобічно розвиває людину.

2. Навчити учнів техніці  гри у волейболу.

3. Вихованню морально вольові якості.

 

Завдання: 1. Навчити техніці блокування.

2. Повторити передачі у захисті.

3. Дати поняття тактики гри у нападі.

4. Сприяти розвитку рухових якостей: пругкості, швидкісно-силовим, витривалості, спритності.

 

Інвентар: Волейбольні м’ячі, секундомір, свисток, гімнастичні лави, 2 мати гімнастичні.

 

Зміст уроку

Дозування

МОВ

І

Підготовча частина

10-12 хв.

 

1

Шикування в одну шеренгу, рапорт привітання

 

Фронтальний метод

Рівняння, звернути увагу на одяг

2

Т.В. Біологічне значення втоми, її зовнішні ознаки та стадії

 

 

3

Розходитися на перший-другий

 

 

4

Ходьба: звичайна; на носках; на п’ятах у напівприсіді, звичайна

1 хв.

Звернути увагу на поставу

5

Біг в заданому темпі зі зміною по свистку

1 св-к – в повільному темпі

2 св-к – в середньому темпі

3 св-к – в швидкому темпі

4 св-к – в повільному темпі

 

Звернути увагу на дихання і збереження відстані1,5-2 м.

 

6

ЗРВ в парах з м’ячем

 

Роздача м’ячів

ІІ

Основна частина

25-30 хв.

 

1.

Для навчання блокування послідовно пропонують такі вправи:

а) пересування приставним кроком уздовж сітки з обох боків. За сигналом стрибок угору з імітацією блокування.

 

б) над сіткою учні тримають м’ячі, стоячи на гімнастичних лавках, гравці пересувають у здовж сітки з обох боків, стрибають у гору і імітують блокування.

 

в) стоячи в колоні по одному вздовж бокової лінії учнів, почергово підбігаючи до зон 4, 3 і 2, блокують м’яч від нападаючого удару.

 

г) гравці стоять у колони по одному на одному боці майданчика, на другому – учитель або учень підкидає м’яч вертикально чи трохи в бік над сіткою. Гравці почергово підбирають місце й імітують блокування.

 

д) на одному боці майданчика у колоні по одному стоять нападаючі, на протилежному – блокуючи. Нападаючий, підкинувши м’яч, робить удар в обумовленому напрямку, блокуючи ставлять блок (одиничний, груповий). Потім учні міняються ролями.

10 хв.

 

3-4 р.

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

Перешикування за сигналом

 

Торкнутися долонями над сіткою

 

 

Помилки при виконанні вправ: Невірний вибір місця для блокування.

Несвоєчасний стрибок.

Стрибок вперед, торкаючись при цьому сітки, або в сторону від місця виконання нападаючого удару, зіштовхується з партнером.

В момент нападаючого удару блокуючий закриває очі або нахиляє голову донизу. Блокуючий дивиться лише на м’яч і не слідкує за рухами нападника або навпаки. Блокуючий раніше нападаючого торкається м’яча чи широко розводить жести.

Опушення рук після блокування через сторони.

Приземлення на пряму руки.

2.

Організаційні вправи:

Навчальна гра “Захисти своє поле”.

Блокуючого ставлять з іншої сторони сітки проти команди суперника. За сигналом розігруючий підкидає м’яч і один з гравців його команди, підбігши до сітки, намагається сильним ударом пробити або обвести блок. Якщо йому це вдається, нападник приносить своїй команді 2 очки. При приземлені м’яча за сіткою в сусіднім прямокутнику (А), який є частиною поля, нападаючому нараховується 1 очко, так само як і в тому випадку, якщо м’яч попав в інше місце за сіткою від рук, зробившого блок. Очки може здобути і блокуючий: 2 очки дається за правильний блок (м’яч відлитів назад на поле нападника) і 1 очко, якщо м’яч після блоку відлетів в аут. Нові гравці виходять до сітки за сигналом після чергового розігрування м’яча.

Кожен гравець повинен здійснити нападаючий удар, дати передачу на удар і поставити блок супернику. Переможець визначається за сумою набраних очок.  

 

Шикування в одну шеренгу.

Розподіл на команди для навчальної гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

Гравці розподіляються на дві команди і влаштовуються на одній зі сторін майданчика. Протилежна сторона майданчика ділиться подільною лінією навпіл. Капітани виділяють по одному розігруючому і блокуючому.

 

ІІІ

Заключна частина

3-5 хв.

 

1

Шикування в шеренгу

 

 

2

Заміри ЧСС

 

 

3

Підведення підсумків уроку

 

 

4

Домашнє завдання, прощання, організований перехід із спортивного залу

 

 

 

 

doc
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку