Урок №2 - 01.03.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» Елемент уроку проведений Юріна Юлія Анатоліївна ДНЗ №29 «Джерельце» відділу освіти Добропільської міської ради Донецької області |
||
Відео запис проведеного уроку
|
Анонс уроку
|
Матеріали для проведення уроку
|
Короткий зміст уроку Тема: Підтримаю друга, Привітання. Розминка: Лариска, Пес патрон. Комплекс спеціальних вправ: Бар'єри три висоти, балансувальні платформи, квадратний тренажер, кольорова драбина. Вправи з інвентарем: Сонечко на 16 променів. Тренінгові вправи: Дискусія, Емпатія. Рухливі ігри та або естафети: Вежі та башти. Ментальні вправи: Сніжинка, Кричу-шепочу-мовчу. Релаксація: Кубик з завданнями. |
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку з кола «Єднання», тема Підтримаю друга |
5 |
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута. Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. Добрий день) Ми раді всіх вас бачити. Темою сьогоднішньої зустрічі буде « Підтримаю друга» Що ж таке підтримка, як думаєте? Підтримка – це, коли у тебе є друзі і родина, які завжди тебе розуміють та допомагають. Це те, коли ти хочеш розповісти щось гарне чи сумне і хтось з тобою поряд. Підтримка це невидимі обійми, які допомагають тобі у важкі моменти життя. Під час нашої сьогоднішньої зустрічі ми будемо виконувати різноманітні ігрові вправи на підтримку. Адже саме в грі розвиваються фізичні сили дитини, уявлення, винахідливість та формується ініціативність. Усі діти вітаються, і це забезпечує розуміння, що вони є важливими членами групи. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу |
|
дружби та приналежності до групи. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі. Привітання Учитель промовляє, а діти повторюють з рухами за вчителем. Я подам тобі руку, щоб бувало не впав ( взятися за руки) Обійму тебе ніжно, щоб ти не страждав ( обійми) Слово тепле скажу, щоб від суму вберегти ( руки на груди) Щоб зі мною тобі легше іти ( руки на плечі) Отож діти часу не гаймо, У долоньки поплескаймо! ( 3 р.) Друзів будем звеселяти, Крокувати і стрибати. ( 3 р.) |
|||
2. |
Танцювальна руханка |
5 |
Танцюємо дві руханки Лариска та «Пес-Патрончик» |
|
|
|
|
|
|
3. |
Комплект спеціальних вправ |
5 |
Бар’єри три висоти, балансувальні платформи, квадратний тренажер бар’єр, кольорова драбина |
|
|
Використовуємо полосу перепон на якій розкладені бар’єри, балансувальні платформи, квадратний тренажер бар’єр та кольорова драбина, діти проходять полосу три рази з поступовим ускладненням. |
|||
4. |
Вправи з інвентарем |
7 |
Вправи з ігровим парашутом «Сонечко» на 16 променів |
|
Ігровий парашут Сонечко на 16 променів використовується в ігрових завданнях з дітьми різного віку, діаметр кола 1,5 метра та променів 1,5 метра, загальний діаметр 4,5 метра. Велика кількість вправ на кольори, з використанням різного інвентарю та вправ класичного парашута. |
||
5. |
Тренінгові та інтерактивні вправи |
4 |
Проводимо дві вправи на розвиток «Взаєморозуміння» та «Емпатії» |
|
«Взаєморозуміння» розвиваємо завдяки виконання вправи «Дискусія». Учні об’єднуються у групи по троє. У кожній трійці розподіляються обов’язки. Один з учасників грає роль «глухого та німого»: він нічого не чує, не може говорити, але в його розпорядженні – зір, жести, пантоміміка; другий учасник може розмовляти й бачити, але не може жестикулювати; третій учасник може тільки чути й показувати. Трійці гравців пропонується завдання, наприклад, розповісти про один із видів спорту, не порушуючи умов виконання своєї ролі. «Емпатію» розвиваємо вправою «Емпатія», коли учасники беруть кубік з емоціями. Один із гравців вибирає емоцію на зображенні, інший придумує історію на основі цієї картинки, а третій загадує, яку при цьому емоцію відчуває обраний «герой». Решта гравців намагаються вгадати, яка саме емоція була загадана. Можна використовувати картки з різних настільних ігор або Кубики Історій.
|
||
6. |
Рухливі ігри та або естафети |
10 |
Учні об’єднуються в дві команди сідають на ігровий парашут та використовуючи кубики та стаканчики строять башту |
|
Після цього об'єднуються в одну команду беруть м'яку Дженгу та всі разом строять велику башту
|
||
7. |
Ментальні вправи |
2 |
Виконуємо по черзі дві вправи "Сніжинка" та «Кричи - шепочи - мовчи» |
|
1. Дихальна гімнастика "Сніжинка" Матеріал і обладнання: паперова сніжинка на кожну дитину. Сьогодні, у перший день весни я пропоную попрощатися зі сніжинками і спробувати здути їх з долоньки, Ми вдихаємо повітря носиком і видихаємо ротиком і щоки при цьому не надуваємо, щоб повітря було холодним і сніжинка не розтанула. Давайте спробуємо! Мені на долоньку сніжинка упала, про зиму чудову вона розказала, Я спробую здути сніжинку з руки, за вітром вона полетить залюбки! Давайте разом дмухнемо на сніжинку. Набираємо повітря носиком, і видихаємо ротиком. Супер! А тепер ще раз. (повторюємо 3-4 рази). Ось і полетіли наші сніжинки, а до нас прийшла весна. 2. Гра «Кричи — шепочи — мовчи» |
||
|
Уважно стежте за квадратами, які я буду показувати. Якщо побачите червоний - можна стрибати, бігати і кричати, якщо жовтий - можна тільки шепотітися, а якщо синій - потрібно завмерти на місці й мовчати. |
||
8. |
Рефлексія 2 Використовуємо кубики з завданнями (рефлексія уроку, рухів, емоцій, тварин) в двох командах кидають кубик та виконують завдання |
||
|
Ефективним є використання різноманітних модифікацій кубиків. М’які кубики застосовують із завданнями щодо виконання рухів (потанцюй, топни, хлопни, стрибни, присядь тощо). Зазвичай такі вправи супроводжуються позитивними емоціями, викликаючи радість, здивування, посмішку, гарний настрій тощо. Інколи кубики позначають цифрами, з якими пов’язують різні рухи, завдання, вправи тощо. |
||
9. |
Нагородження учнів |
||