Урок №4 - 15.03.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» Елемент уроку проведений: Сапецька Галина - Комунальний заклад "Харківський ліцей №85 Харківської міської ради". |
||
Відео запис проведеного уроку
|
Анонс уроку
|
Матеріали для проведення уроку
|
Короткий зміст уроку Тема: Мрії. Привітання, Вправа «Моя мрія». Розминка: Руханка Харківська область. Комплекс спеціальних вправ: Квадрати на липучках, кольорові кочки, мотузка, стандартна координаційна драбина. Вправи з інвентарем: Прямокутний парашут. Тренінгові вправи: Кривляки. Рухливі ігри та або естафети: Сніжки, комети, мішені. Ментальні вправи: «Я і Ти» TARABAROVA | Руханка для дітей. Релаксація: Мапа України. |
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку з кола «Єднання», тема Мрії |
5 |
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута. Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. - Любі діти! Я пропоную сісти всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів». А друзі, зустрічаючи один одного, з радістю вітаються. Давайте і ми почнемо цей день з такого привітання. Ми - українці, мова в нас співуча, Як роса на сонці, мов сльоза пекуча. Ми ж бо свого роду сьогодення світле - Збережемо мову чисту і привітну. Мову треба вчити, мову треба знати, бо вона священна, як мир, хліб і мати. Вправа «Моя мрія» |
|
Діти , ви любите подорожувати? У кожного з вас є своя мрія. Де б ви захотіли побувати? Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротика і пошепки вимовте свою мрію: «Я мрію про…». Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай ваші мрії летять і обов’язково збудяться. |
||
2. |
Танцювальна руханка |
5 |
Руханка проводиться педагогом з Харківської області |
|
|
||
3. |
Комплект спеціальних вправ |
5 |
Квадрати на липучках, кольорові кочки, мотузка, стандартна координаційна драбина |
|
Використовуємо полосу перепон на якій розкладені: стандартна координаційна драбина, кольорові острівці, квадрати на липучках та мотузка.
|
||
4. |
Вправи з інвентарем |
7 |
Парний парашут |
|
Парний парашут використовуємо такі вправи: Учні тримають парашут по двоє, стають парами один за одним. Вправа 1. Земля-Сонечко. По команді «Земля» учні опускають парашут до підлоги а по команді «Сонечко» піднімають вгору. Вправа 2. Вітерок. По команді «Вітерок» учні піднімають та опускають по чергово парашут створюючи вітер. |
|
Вправа 3. Струмочек. По команді перша двійка перебігає під парашутами з іншими учнями та займає місце в кінці колони. Вправа 4. Струмочек по кольорах. По команді вчителя який називає колір парашута двійка перебігає під парашутами з іншими учнями та займає місце в кінці колони. Вправа 5. М'яч регбі. Вчитель кладе м'яч для регбі на перший парашут і учні спільними зусиллями перекидають його до іншої пари і таким чином м'яч переміщається по парних парашутах. Вправа 6. М'яч Гіганський. Вчитель кладе великий м'яч на перший парашут і учні спільними зусиллями перекидають його до іншої пари і таким чином м'яч переміщається по парних парашутах. Вправа 7. Лошадки. Учні в парах обирають лошадку та наїзника, та по команді бігають по залу намагаючись не попастись вчителю. |
||
5. |
Тренінгові та інтерактивні вправи
|
4 |
Вправа кривляки, стаємо в коло навколо парашута, на кожному секторі розкладені картку ігри «Кривляки», по команді учень демонструє зображення своєї картки та переходить до іншого сектора/картки і так рухаємось по колу |
|
|
6. |
Рухливі ігри та або естафети |
10 |
Вправа «Влучний стрілок» з використанням комет та сніжок |
|
|
Учні обєднуються в дві команди у одних комплект сніжок в інших комплект комет. Використовуємо ігровий парашут «Мішень» та круглу Мішень яку тримає вчитель та діти. По команді кидають сніжки та комети та рахують кількість попадань. Потім робимо вправу «Перестрілка», дві команди посередині ігровий парашут, як барьєр і учні перекидують сніжки та комети на сторону супротивника, виграє той у кого буде найменше сніжок та комет на площадці. |
|||
7. |
Ментальні вправи |
2 |
Учні підходять до проектора стають в три шеренги дивляться та повторюють за відео «Я і Ти» TARABAROVA |
|
|
|
|||
8. |
Рефлексія |
2 |
Мапа України |
|
|
Сідаємо навколо мапи України, учням пропонуємо сказати де область в якої вони проживають, потім додати в якій області вони були та її особливість, потім беремо пазли Україна та викладаємо їх на мапі згідно їх областей. На прикинці вправи підсумовуємо що в нас є такі області та Україна Єдина!!!
|
|||
9. |
Нагородження учнів |
|||
|
|
|||