Урок №3 - 08.03.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» Елемент уроку проведений: Пілат Оксана Василівна - Мамаївський ЗЗСО Чернівецької області Хейлик Тетяна Миколаївна Миколаївська гімназія Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області |
||
Відео запис проведеного уроку
|
Анонс уроку
|
Матеріали для проведення уроку
|
Короткий зміст уроку Тема: Добро. Вправа «Передай енергію», Вправа «Бажаємо добра». Розминка: Руханка Дніпропетровська область. Комплекс спеціальних вправ: Саморобна координаційна драбина, півсфера балансувальна масажна з шипами, мотузка вузликами, модифікаційна координаційна драбина з карабінами. Вправи з інвентарем: Парашут з отворами. Тренінгові вправи: Картки Спробуй повтори. Рухливі ігри та або естафети: Ігрові тунелі. Ментальні вправи: «Квітка радості», Вправа метелик. Релаксація: Вправа Українська мрія та паперові літачки. |
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку з кола «Єднання», тема Добро |
5 |
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута. Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. Сьогодні під час нашого заняття ви зможете краще пізнаєте себе та своїх однокласників, визначите цінності які важливі саме вам, те, що вам допомагає в житті справлятися з труднощами, а зробимо ми це з допомогою різних вправ та ігор. Як ви думаєте що означає слово «Добро»? Обговорюємо всі по черзі та потім підсумовуємо загальні визначення. Вправа "Передай енергію". Вправа сприяє підвищенню емоційного настрою учасників через тактильний контакт. |
|
Учасники мовчки сидять або стоять у колі, тримаючись за руки. Ведучий посилає серію імпульсів в обидві сторони кола, стиснувши руки стоячим поруч. Учасники передають імпульси по колу як електричний струм, стискаючи руки учасників, які стоять поруч. Вправа «Бажаємо добра». - Слово «доброзичливий» складається з двох слів: «добро» і «бажати», тобто доброзичлива людина бажає добро іншим. І пропонує кожному учню по ланцюжку побажати один одному щось хороше. |
||
2. |
Танцювальна руханка |
5 |
Руханка проводиться педагогом з Харківської області |
|
|
||
3. |
Комплект спеціальних вправ 5 Саморобна координаційна драбина 2шт, напівсфера масажна балансувальна 10 шт, мотузка з вузликами, координаційна драбина на карабінах 2 комплекта |
||
|
Використовуємо полосу перепон на якій розкладені саморобна координаційна драбина, напівсфера масажна балансувальна, мотузка з вузликами, координаційна драбина на карабінах, діти проходять полосу три рази з поступовим ускладненням.
|
||
4. |
Вправи з інвентарем |
7 |
Ігровий парашут з отворами або будь який є у вас |
|
Ігровий парашут з отворами використовуємо такі вправи: 1. Кішки-мишки. Учні стають навколо парашуту та тримають його на рівні поясу слухають команди вчителя та виконують вправи. В центр парашута стає кішка а в отвори навколо стають мишки, по команді кішка доторкається до мишок та рахує кількість торкань, інші учні тримають парашут, потім міняються. 2. Діскотека. Учні по команді піднімають парашут до гори, забігають під нього та танцюють одночасно промовляючи: ЧУ-ЧИ-ВА- ЧУ-ЧИ-ВА- ЧУ-ЧИ-ВА- ВА- ВА. 3. Космос. Учні тримають ігровий парашут на підлозі по команді піднімають його до гори та одночасно відпускають, щоб він полетів як можна вище. |
||
5. |
Тренінгові та інтерактивні 4 Вправа «Спробуй повтори» вправи |
||
|
В колі на ігровому парашуті розкладені картки спробуй повтори, діти становляться біля кожного коляру на якому лежить картка, по команді віконують вправу та переходять на інший коляр з іншим завданням і таким чином рухаються по колу та повторюють різні рухи які показані на карточках. Вправа закінчується коли дитина повертається на той колір з якого починала.
|
||
6. |
Рухливі ігри та або естафети |
10 |
Вправа ігрові тунелі |
|
|
Учні стають в дві команди і по черзі проповзають по тунелю після пролазання повертаються до своєї команди. Коли всі учні проповзли по тунелях, поєднують два тунеля разом та стають в однй команду та виконують вправу. Також учні залучаються до тримання тунелю та змінюють один одного. |
||
7. |
Ментальні та релаксаційні вправи |
2 |
Учні роблять паперову квітку, та в колі виконують вправу потім вправу «Метелик» |
|
1. Вправа «Квітка радості». А зараз пропоную всім нам трохи |
розслабитися, відпочити. |
|
|
— Закрийте очі і уявіть, що у в |
ас у руках знаходиться чарівна квітка — Квітка |
|
|
Радості, Добра. Ваші руки відчув |
ають незвичайне тепло, квітка зігріває вас, ваше |
|
|
тіло, вашу душу. Ви протягуєте ру |
ку і розглядаєте Квітку Радості. Уявіть собі якого |
|
|
вона кольору. Якого розміру? М |
ожливо, вона має запах. А, можливо, ви почуєте |
|
|
приємну музику, яка лине від квіт |
ки…І вам хочеться її послухати. Подумки зберіть |
|
|
усю радість від цієї квітки й по |
містіть у своє серце. Ви відчуваєте, як радість |
|
|
входить у вас, як зігріває вашу ду |
шу… Я хочу, щоб сьогодні й надалі ви відчували |
|
|
допомогу від Квітки Радості. І кол |
и у вас неприємності, або погано на душі, можна |
|
|
собі допомогти тим, що ми робим |
о зараз: уявити в руках Квітку Радості й подумки |
|
|
помістити її в своє серце. А зараз |
відкриваємо очі. |
|
|
- Діти, уявили Квітку Радості - А чи сподобалася вам Квітка Рад |
ості? Чим саме? |
|
|
(Учні роблять паперову квітку вд |
ома та в колі виконують вправу потім цю квітку |
|
|
носять з собою в школу, та викор |
истовують цю вправу коли відчувають напругу) |
|
|
2. Вправа «Метелик». Включаєм |
о відео ролик та повторюємо.
|
|
8. |
Рефлексія |
2 |
Вправа «Українська мрія» |
|
Сидячи в колі передаємо іграшковий літак «Мрія» та кожен учень проговорює свою мрію. Після цього учні переходять до мапи беруть паперові літачки пишуть свої мрії на ньому та по команді запускаємо літачки з своїми мріями.
|
||
9. |
Нагородження учнів |