19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Урок №24"Цікава анімація" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Музичний матеріал: м/ф «Як Петрик П’яточкін слоників рахував» муз.В. Бистрякова, сл..О. Вратарьова; унп «Щебетала пташечка».
Перегляд файлу

                                       2 клас ІІ семестр                     Ганінець С.П.

урок 24                     дата ________

 

Тема уроку: Цікава анімація

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу;
навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження. розвивати творчу уяву, фантазію учнів, тривалості нот;
виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал:  м/ф «Як Петрик П’яточкін слоників рахував» муз.В. Бистрякова, сл..О. Вратарьова; унп «Щебетала пташечка».

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

Мистецькі стежини можуть привести тебе до будь – якого куточка світу. Сумуєш за спекотним літом? Тоді мультфільм здатний перемістити тебе до Африки… і навпаки.

2. Слухання музики

«Як Петрик П’яточкін слоників рахував» муз.В. Бистрякова, сл..О. Вратарьова.

  

            

 

3. Бесіда

  • Розкажіть про свої враження від почутої музики.
  • Як композитор передав характер Петрика?
  • Як звучала музика : швидко чи повільно?
  • Який настрій вона викликає?
  • Чи можна назвати цей мультфільм мюзиклом?

4. Новий матеріал

Розмір такту позначають на початку твору після скрипкового ключа. Такт завжди починається  із сильної долі.

5. Вокально – хорова робота

1. Розспівування.

2. Виконання  пісні «Щебетала пташечка».

6. Підсумок уроку.

      Вивчаємо ноту «соль».

 

 

docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
1796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку