20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок 3 Тема. Природа.Хто такі птахи? Образотворче мистецтво.Намалюй птаха,який тобі найбільше подобається.На пташиному подвір'ї.Вивчення основної форми т

Про матеріал
Інтегрований урок . Тема. Природа.Хто такі птахи? Образотворче мистецтво.Намалюй птаха,який тобі найбільше подобається.На пташиному подвір'ї.Вивчення основної форми та її частин,їх гармонійного поєднання на прикладі зображення птахів
Перегляд файлу

Урок 3

Тема. Природа.Хто такі птахи?

           Образотворче мистецтво.Намалюй птаха,який тобі найбільше                 подобається.На пташиному подвір'ї.Вивчення основної форми та її частин,їх гармонійного поєднання на прикладі зображення птахів

 

Мета. Ознайомити учнів з ознаками птахів.

Навчитися визначати птахів, описувати їх.

Формувати поняття “осілі птахи”, “перелітні птахи”.

Розвивати бажання піклуватися про птахів.

Обладнання. Ілюстрації риб, комах, презентація «Птахи»;

          кольорові олівці.

Тип уроку. Ознайомлення з новим матеріалом.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

1. Створення ситуації успіху.

Усі  сідайте  тихо, діти.

Домовляймось  – не  шуміти,

Руку  гарно  підіймати,

На  уроці  не  дрімати,

А  знання  мерщій  хапати,

Щоб  не  було  нам  мороки.

Всі  готові  до  уроку?

Тож, гаразд, часу  не  гаймо,

Наш урок розпочинаймо.

II. Актуалізація знань, умінь і навичок.

1. Фронтальна бесіда.

- З якими групами тварин ознайомилися на минулих уроках?

- Назвіть відмінні ознаки комах? Риб?

2. Гра « Риби і комахи».

Зображення риби – плескають в долоні,

зображення комахи – махають руками.

II. Формування нових знань, умінь і навичок.

1. Повідомлення теми і завдань уроку. (Слайд 1)

2. Створення проблемної ситуації. ( Слайд 2 )

Хто такі птахи? Чим вони відрізняються від інших тварин?

Чапля,синиця, чайка, індик, гуси, кури, голуб, снігур.

2. Розв’язання проблемної ситуації. Розповідь вчителя.(Слайд 2,3)

         Чим птахи відрізняються від риб і комах? Чи всі птахи літають? А комахи? Це не головна ознака птахів. Давайте розглянемо тіло птахів. Чим воно вкрито? Чи вкрито тіло пір’ям тварин іншої групи?  Це головна ознака всіх птахів. Пір’я рятує птаха від спеки і холоду, маскує від ворогів.

3. Знайомство з поняттям « осілі птахи».(Слайд 4, 5)

Птахів, які живуть у нас весь рік, називають осілими.

Синиця, дятел, голуб, горобець.

4. Знайомство з поняттям «перелітні птахи». (Слайд 6, 7, 8)

Птахи, які прилітають до нас навесні, називають перелітними.

Ластівка, соловей,чапля, лелека, жайворонок, шпак.

5. Питання для роздумів. (Слайд 9)

         Чому ці птахи відлітають в теплі краї?

Фізкультхвилинка

На болоті в хороводі     - ходьба з підніманням колін і змахами рук                          

Сіра чапля діток водить, 

Танцювали що є сили –    - кружляння на місці

Все болото розмісили.

Прилетіли вранці бусли,      - легкий біг, змахи руками

Посідали і загрузли.             - повернення на місця.

 

6. Завдання для ерудитів. (Слайд 9)

         Чи всі птахи літають?

Пінгвін і страус не літають.

7. Цікаво знати. (Слайд 10, 11)

         Страуси – найбільші птахи. У них малі крила, порівняно з тілом, тому вони не можуть літати. У них довгі ноги, завдяки яким страуси швидко бігають.

         Пінгвіни не вміють літати і бігати.

Крила використовують, як ласти, щоб плавати у воді і під водою.

8. Зарядка для очей. (Слайд 12)

IV. Закріплення вивченого.

1. Робота з підручником с. 60, 61.

2. Завдання для самостійної роботи.

Робота в парах. (Слайд 13)

Впізнай і опиши птаха: синиця, дятел, страус, лебеді.

3. Оцінка роботи учнів. (Слайд 14)

4.Запитання для самоконтролю.

Гра «Зайвий птах». (Слайд 16, 17)

Голуб, лелека, ворона, горобець. Зайвий птах – лелека ( перелітний).

Шпак, соловей, індик. Зайвий птах – індик (свійський).

5. Завдання в зошиті с. 36-37.

V. Підсумок.

1. «Мікрофон».

- Про що дізналися на уроці?

- Чого навчилися?

- Що сподобалося найбільше?

2. Подяка учням за роботу. (Слайд 18). Слухання пісні соловя.

 

docx
Додано
31 січня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку