План-конспект №__
Тема: Волейбол
Мета: 1. Виховувати інтерес до занять спортивними іграми і занять в секціях
спортивних при ДСШ та інших спортивних закладах.
2. Навчити основним елементам техніці гри у волейбол.
3. Сприяти вихованню мороально-вольових якостей: силі волі,
витримки, цілеспрямованості, дисципліні.
Задача:1.Навчити техніці передач у нападі з послідуючим нападаючим ударом.
2. Повторити подачі і передачі.
3. Дати поняття про нападаючий удар.
4. Сприяти розвитку координації рухів, швидкісно-силових, сили,
прудкості.
Дата:
Тема: Волейбол
Мета: 1. Виховувати інтерес до занять спортивними іграми і занять в секціях
спортивних при ДСШ та інших спортивних закладах.
2. Навчити основним елементам техніці гри у волейбол.
3. Сприяти вихованню мороально-вольових якостей: силі волі,
витрмці, цілеспрямованості, дисципліні.
Задача:1.Навчити техніці передач у нападі з послідуючим нападаючим ударом.
2. Повторити подачі і передачі.
3. Дати поняття про нападаючий удар.
4. Сприяти розвитку координації рухів, швидкісно-силових, сили,
прудкості.
Інвентар: Волейбольні м’ячі (1 на пару), набивні м’ячі 5 шт., секундомір, свисток, гімнастичні лави, 2 мати, скакалки, магнітофон.
№ |
Зміст уроку |
Динаміка |
ОМВ |
І |
Підготовча частина уроку 10-12хв. |
|
|
1 |
Вхід до спортзалу, шикування у шеренгу, рапорт, привітання. |
1,5-2хв |
У колону по одному. Рівняння стежити за поставою, зовнішнім виглядом. |
2 |
Повідомлення завдань уроку |
|
|
3 |
Т.В. “Засіб запобігання інфекційним захворюванням”. |
1,5 |
|
4 |
Ходьба: перешикування із колони по одному в колону по два в русі. зі зміною по свистку 1 свисток – на п’ятках 2 свисток – на носках 3 свисток – в полуприсіді 4 свисток – обличчям до сітки і один до одного приставним кроком з імітацією передачі.
|
1 |
Звернути увагу на дистанцію 1-2м
Звернути увагу на поставу
|
5 |
Біг у заданому темпі із зміною по свистку |
2хв |
Звернути увагу на дотримання дистанції 1,5-2м. Правильне дихання. Довше крок. Коротше крок , високо піднімаючи стегна. |
6 |
Ходьба: Вправ на відновлення дихання в русі: 1-2 руки до гори 3-4 руки вниз |
Вдих видих |
|
7 |
Організуючі вправ: перешикування в русі з колон по одному в колону по два |
|
|
8 |
Вправи. 3 рази зі скакалками. Стрибки на скакалках з попереднього уроку. |
6-8 |
|
|
Ходьба. Відновлення дихання: 1-2 (вдих) руки до гори 3-4 (видих) руки до низу Заміряти ЧСС за 10с.
Організаційні вправи: Роздача м’ячів, зібрати скакалки. |
|
Вдих Видих. Звернути увагу на учнів з пов. ЧСС |
ІІ |
Основна частина уроку |
25-30хв. |
|
1 |
Спеціальні вправи для нападаючого удару і передачі нападу а)Імітаційні вправи по свистках
б) Передачі в парах з послідуючим нападаючим ударом.
|
3-4р
6-8р |
Учні вишукуються на лицевих лініях по обидві сторони майданчика за свистком і по направленню руки виконують вправу, підбігають до лінії нападу і виконують 2 кроки, вистрибують і виконують нападаючий удар. |
1) 2)
3)
4) |
Удари по полу і передача партнеру. Передача для прямого нападаючого удару і послідуючим нападаючим ударом Передачі верхнім і нижнім прийомом або навпаки Подача і нижній прийом |
3-4р.
3-4р
3-4р 3-4р |
Звернути увагу на правильне виконання вправ, але м’яч не повинен падати на пол. |
2 |
Організовуючи вправи: перешикування із однієї колони у 4 колони для роботи
На станціях: 1 станція – акробатичні вправи: Перекати вперед і назад та у боки 2 станція – передачі для нападаючих удару в парах 3 станція – передачі для нападаючого удару в парах 4 станція – набивання м’яча над головою і від стіни. |
|
Учні шикуються у колони по 4, за командою переходять до своїх станцій.
Звернути увагу на вміння групуватись
Змінити станції командною |
ІІІ |
Заключна частина
|
3-5 хв. |
|