Урок 4 (для учнів) Тема. Звертання, вставні слова,однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні .Пунктуаційне дослідження

Про матеріал
Про матеріал «Електронний додаток до уроку української мови в 6 класі із застосуванням операцій з об'єктами в середовищі MicrosoftOffice Word, Power Point як засіб підвищення якості освіти через професійну мобільність учителя». Він може бути використаний учителем української мови як програмний педагогічний засіб для формування та закріплення предметних компетентностей, передбачених темою уроку. Індивідуальні завдання, завдання для роботи в парах і малих групах, інструктаж – перевірку для вчителя. (Щоб отримати відповідь для порівняння, необхідно у стовпчику «Перевірка» виділити текст і змінити колір шрифту з «білого» на «чорний»). З досвіду застосування даних видів робіт можу запевнити, що використання персонального комп'ютера у навчальному процесі позитивно впливає на такі процеси: способи подання змісту навчання, управління навчально-пізнавальною діяльністю, стимулювання цієї діяльності, контроль та перевірку засвоєння навчального матеріалу тощо
Перегляд файлу

Урок 4 (для учнів)

Тема. Звертання, вставні слова,однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні

Пунктуаційне дослідження

1.Прочитати речення.

2.За допомогою функцій: «копіювати» і «вставити» визначити, яка схема однорідних членів відповідає даним реченням.

Зміст речення

Схема

Перевірка

На розпутті кобзар сидить та на кобзі грає (Шевч.).

 

2. О та О.

 

Усе в чеканні: спілі краплі рос, земля і місяць, вишні і тополі (Ол.).

 

4. УС : О, О і О,О і О.

 

Учіть дітей бачити, мислити, відкривати, дивуватися (Сух.).

 

3. О,О,О,О.

 

В промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори.

 

6. О,і О, і,О,і,О.

 

Народність і патріотизм, гуманізм і правдолюбство, краса і велич поезії Шевченка глибоко увійшли в наше сьогоднішнє життя (З журналу).

 

5. О і О, О і О, О і О.

 

Приємно бродити по теплих калюжах  чи ловити щучок руками (О. Довженко);

 

1.О чи О.

 

Схеми:

1.О чи О.

2. О та О.

3. О,О,О,О.

4. УС : О, О і О,О і О.

5. О і О, О і О, О і О.

6. О,і О, і,О,і,О.

 

Урок 4 (для вчителя)

Тема. Звертання, вставні слова,однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні

Пунктуаційне  дослідження

1.Прочитати речення.

2.За допомогою функцій: «копіювати» і «вставити» позначити, яка схема однорідних членів відповідає даним реченням.

Зміст речення

Схема

Перевірка

На розпутті кобзар сидить та на кобзі грає (Шевч.).

 

2. О та О.

 

Усе в чеканні: спілі краплі рос, земля і місяць, вишні і тополі (Ол.).

 

4. УС : О, О і О,О і О.

 

Учіть дітей бачити, мислити, відкривати, дивуватися (Сух.).

 

3. О,О,О,О.

 

В промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори.

 

6. О,і О, і,О,і,О.

 

Народність і патріотизм, гуманізм і правдолюбство, краса і велич поезії Шевченка глибоко увійшли в наше сьогоднішнє життя (З журналу).

 

5. О і О, О і О, О і О.

 

Приємно бродити по теплих калюжах  чи ловити щучок руками (О. Довженко);

 

1.О чи О.

 

Схеми:

1.О чи О.

2. О та О.

3. О,О,О,О.

4. УС : О, О і О,О і О.

5. О і О, О і О, О і О.

6. О,і О, і,О,і,О.

doc
Додано
15 липня 2021
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку