Урок 4 (для учнів)
Тема. Звертання, вставні слова,однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні
Пунктуаційне дослідження
1.Прочитати речення.
2.За допомогою функцій: «копіювати» і «вставити» визначити, яка схема однорідних членів відповідає даним реченням.
Зміст речення |
Схема |
Перевірка |
На розпутті кобзар сидить та на кобзі грає (Шевч.). |
|
2. О та О.
|
Усе в чеканні: спілі краплі рос, земля і місяць, вишні і тополі (Ол.). |
|
4. УС : О, О і О,О і О.
|
Учіть дітей бачити, мислити, відкривати, дивуватися (Сух.). |
|
3. О,О,О,О.
|
В промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори. |
|
6. О,і О, і,О,і,О.
|
Народність і патріотизм, гуманізм і правдолюбство, краса і велич поезії Шевченка глибоко увійшли в наше сьогоднішнє життя (З журналу). |
|
5. О і О, О і О, О і О.
|
Приємно бродити по теплих калюжах чи ловити щучок руками (О. Довженко); |
|
1.О чи О.
|
Схеми:
1.О чи О.
2. О та О.
3. О,О,О,О.
4. УС : О, О і О,О і О.
5. О і О, О і О, О і О.
6. О,і О, і,О,і,О.
Урок 4 (для вчителя)
Тема. Звертання, вставні слова,однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні
Пунктуаційне дослідження
1.Прочитати речення.
2.За допомогою функцій: «копіювати» і «вставити» позначити, яка схема однорідних членів відповідає даним реченням.
Зміст речення |
Схема |
Перевірка |
На розпутті кобзар сидить та на кобзі грає (Шевч.). |
|
2. О та О.
|
Усе в чеканні: спілі краплі рос, земля і місяць, вишні і тополі (Ол.). |
|
4. УС : О, О і О,О і О.
|
Учіть дітей бачити, мислити, відкривати, дивуватися (Сух.). |
|
3. О,О,О,О.
|
В промінні місячнім, як в морі, втонули ниви, і луги, і темні праліси, і гори. |
|
6. О,і О, і,О,і,О.
|
Народність і патріотизм, гуманізм і правдолюбство, краса і велич поезії Шевченка глибоко увійшли в наше сьогоднішнє життя (З журналу). |
|
5. О і О, О і О, О і О.
|
Приємно бродити по теплих калюжах чи ловити щучок руками (О. Довженко); |
|
1.О чи О.
|
Схеми:
1.О чи О.
2. О та О.
3. О,О,О,О.
4. УС : О, О і О,О і О.
5. О і О, О і О, О і О.
6. О,і О, і,О,і,О.