Завдання подорожі: вивчити особливості географічного положення Північного Льодовитого океану; дослідити рослинний і тваринний світ; екологічні проблеми.
Клімат. Зимова температура повітря в середньому – 35º С. Далі на північ вода стає холоднішою і темнішою. На острові Елсмір в Канаді на крайній півночі температура повітря падає до – 50 º С. Північніше полярного кола денного світла може не бути протягом майже шести місяців. Сніг покриває землю вісвм місяців у році. Є місця, де лід і сніги ніколи не тануть.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Рослинний світ океану здебільшого складають водорості, які здатні жити не тільки в холодній воді, а й на кризі.
Номер слайду 10
Тварини океану. Багато тварин Арктики живуть в океані. Ті, хто живе в крижаній воді, мають товстий шар жиру під шкірою.
Номер слайду 11
На скелястих берегах птахи утворюють масові гніздування – “пташині базари”. Гага. Крачка. Кайра
Номер слайду 12
Екологічні проблеми Арктики
Номер слайду 13
Північний Льодовитий океан Найхолодніший Найменший Найбідніший Найспокійніший Найменш солоний
Номер слайду 14
Продовж речення: Я дізнався ... Мені сподобалося ... Для мене стало новим ... Мене здивувало ... Мені захотілося ...
Номер слайду 15
Інформація про домашнє завдання. Обов’язковий мінімум – с.81 – 84 ( дати відповіді на запитання)Творче завдання ( за вибором)Де в північній півкулі « народжуються» айсберги? Складіть розповідь про подорож айсберга. Уявіть, що вам довелося розробляти марки для пошти Північного Льодовитого океану. Запропонуйте, що на них можна зобразити. Особливе завдання: підготувати розповідь про дослідників Північного Льодовитого океану