Урок №43 Виготовлення комп’ютерної, сувенірної та іншої рекламної продукції за допомогою графічних редакторів Publisher, WordArt

Про матеріал
ТЕМА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ Навчальний модуль АДМ-4 МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, УСТАНОВИ, ОРГАНІЗАЦІЇ ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА №43 за темою виробничого навчання «Виготовлення комп’ютерної, сувенірної та іншої рекламної продукції за допомогою графічних редакторів Publisher, WordArt» Завдання – навчитись виготовляти різні види рекламної продукції за допомогою графічних редакторів Publisher, WordArt.
Перегляд файлу

ТЕМА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

Навчальний модуль АДМ-4

МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, УСТАНОВИ, ОРГАНІЗАЦІЇ

ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА №43

за темою виробничого навчання

«Виготовлення комп’ютерної, сувенірної та іншої рекламної продукції за допомогою графічних редакторів Publisher, WordArt»

Завдання – навчитись виготовляти різні види рекламної продукції за допомогою графічних редакторів Publisher, WordArt.

№ з/п

Обладнання, пристрої, матеріали,

нормативні документи

Інструкційно-технологічні вказівки

 

1.

ПК, Інтернет, телефон, папір, канцелярське

приладдя,  ксерокс

 

РОБОТА З WORDATR

 

В Google пошук ввести «WordArt»

 

Переходьте на сторінку графічного редактора

Далі натискайте на зелену кнопку та переходьте до самого редактора, авторизація не обов’язкова

Після цього ви перейдете на нову вкладку, де вам буде показано навчальне відео по користуванню редактором, після починаємо працювати з редактором.

В строки зліва вводимо потрібні нам слова, девізи або назви.

 

 

Далі обираємо «візуалізацію»

 

Ми можемо змінити результат, обравши іншу візуалізацію наших слів.

 

2.

ПК, Інтернет, телефон, папір, канцелярське

приладдя,  ксерокс

РЕКЛАМНА РОБОТА З PUBLISHER

 

Для підвищення ефективності рекламування у пресі обирають найбільш вигідні видавництва. Для цього слід детально аналізувати періодичні видання за показниками охоплення цільової аудиторії.

 

Під час аналізу видань з'ясовують наступні чинники:

 

o зміст розміщуваної інформації (цінність рекламних оголошень);

o читацьку аудиторію (специфіка читачів, цільової групи споживачів реклами, їх статус, клас);

o тиражування (кількісне видавництво і охоплення потенційних читачів-споживачів);

o періодичність виходу у світ (частота виходу у місяць, рік, тиждень, день);

o затрати (витрати на 1 тис. читачів);

o можливість використання кольорової гани (колір - це стимулятор привабливості і розширення інформативності);

o місце розміщення на шпальтах газет і журналів (залежно від місця розміщення можна отримати ефект у трьох видах: позиційний, контрастний і злиття вражень).

 

Комп'ютеризована реклама - це принципово новий засіб розповсюдження реклами Цей вид реклами отримав широке розповсюдження у багатьох країнах світу, де функціонують банки спеціалізованих комп'ютерних систем, куди рекламодавці вносять за плату інформацію про товари, послуги. Потенційні споживачі, зацікавлені придбати товари, підключившись за допомогою телефонів та терміналів до цих систем, мають змогу отримати всю рекламну інформацію про те що їх цікавить.

 

Комп'ютерна реклама - це реклама майбутнього. Прикладом цього виду є "Інтернет", популярність якого швидко зростає, особливо за останні роки. Інтерес до неї почали проявляти не лише рекламні агентства, які напряму пов'язані з електронним бізнесом, але й виробники масових товарів. Про суттєвий стрибок у розвитку Інтернет-реклами свідчить всезростаючий обсяг ринку сітьової реклами, який на кінець 2000 р. в Україні оцінюється в 300 тис. дол., а за останній рік його зростання склало 600 відсотків.

 

Сучасні операційні системи доповнені програмними засобами, які дозволяють вирішити будь-які завдання. Одним з цих доповнень є програма Microsoft Publisher. Вона спрощує створення й публікацію високоякісних матеріалів і веб-сторінок професійної якості.

 

Програма Microsoft Publisher розроблена спеціально для користувачів, які серйозно підходять до створення друкованих робіт. Publisher надає у розпорядження користувача необхідну комбінацію розвинених функцій настільної видавничої системи, що складається з шаблонів, засобу перевірки макета, сумісності з пакетом Microsoft Office, а також функцій друкування й публікації в Інтернеті. Використання цих можливостей надає серйозну допомогу в підвищенні ефективності роботи.

 

Функціональні можливості Microsoft Office Publisher:

 

- Форматування на рівні абзаців у програмі Microsoft Office Word, включаючи відступи й інтервали, а також форматування кінця рядка або абзацу.

- Діалогове вікно для створення маркірованих і нумерованих списків.

- Функції пошуку й заміни тексту в масштабах всієї публікації або окремого текстового блоку.

- Завдяки зручному й багатофункціональному стартовому меню Publisher, можна швидше приступитися до роботи.

- Використання нових розділів області завдань "New Publication)). Починати роботу можна з вибору типу публікації (для друкування, відправлення по електронній пошті або розміщення в Інтернеті), з вибору шаблону або створювати публікацію "з нуля".

- Використання області завдань "Quick Publication Options" для настроювання параметрів публікації. Можна вибирати колірне рішення, схеми шрифтів, настроювання макета сторінки й елементи дизайну, після чого просто додається власний текст і зображення.

 

 

 

 

Примітка: ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» за посиланням:

http://www.kdu.edu.ua/Documents/DSTU41632020v1.pdf

Ознайомтеся з цікавим відео «Маркетингова інформація» за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=M2rMXDRwKUg

 

 

Уклав майстер виробничого навчання Вікторія СОКОЛОВА

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ященок Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 червня
Переглядів
105
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку