ТЕМА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Навчальний модуль АДМ-4
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, УСТАНОВИ, ОРГАНІЗАЦІЇ
ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 43
за темою виробничого навчання
«Набуття умінь виготовлення друкованої реклами: буклетів, календарів, проспектів»
Завдання – навчитись виготовляти друковану рекламу: буклети, календарі, проспекти.
№ з/п |
Обладнання, пристрої, матеріали, нормативні документи |
Інструкційно-технологічні вказівки |
1. |
ПК, принтер, Інтернет, телефон, папір, канцелярське приладдя |
НАБУТТЯ УМІНЬ ВИГОТОВЛЕННЯ БУКЛЕТІВ
Буклет — вид друкованої продукції, характерний для рекламної поліграфії, має зовнішню схожість з брошурою, але зазвичай більш складної конструкції і продуманого дизайну.
На буклетах можна розмістити рекламну або будь-яку іншу інформацію в структурованому і впорядкованому вигляді, що полегшує сприйняття навіть досить великого за обсягом тексту. Формат буклету залежить від призначення поліграфічної продукції, можливостей замовника та інших супутніх умов.
Перевага даного поліграфічного продукту в порівнянні з листівками, флаєрами і іншими типами рекламної друкованої продукції в тому, що буклети виглядають більш дорого і солідно, а також там можна розмістити більше важливої інформації. Даний ефект досягається лише складанням листа по акуратним лініям згину, таким чином він набуває вигляду, схожого до брошури або зошита.
Різновиди буклетів
У виготовленні буклету застосовується тільки згинання листів. Тобто всі сторінки являють собою єдиний лист, складений різним способами. Існує декілька видів буклетів, що розрізняються за своєю формою: Простий: лист з єдиною лінією згину (одним фальцем); Євробуклет (або лифлет) – лист, який має 2 лінії згину (два фальца); Багатосторінковий – представляє собою довгий лист з кількістю складань більше двох.
Можливі також різні варіації складань буклету. Основні типи: «серветка» і «гармошка». Назви говорять самі за себе: в першому випадку складання всі згини направляються в одну сторону, як у серветки, у другому – кожен згин направляється протилежно від попереднього.
Вибір макета брошури Під час створення брошури ви можете вказати потрібні параметри, наприклад панель адреси клієнта, набір службових відомостей, схему шрифту та форму реєстрації.
Змінення параметрів брошури Після збереження публікації ви можете змінити її параметри. На вкладці Макет сторінки натисніть кнопку Змінити шаблон.
Щоб скористатись іншим набором службових відомостей, на вкладці Вставлення клацніть Службові відомості, а потім виберіть потрібний набір.
Заміна тексту покажчика місця заповнення Клацніть текст покажчика місця заповнення, а потім введіть власний текст.
Змінення розміру тексту в текстових полях Здебільшого розмір тексту автоматично припасовується до текстового поля покажчика місця заповнення. Проте ви можете вручну налаштувати розмір тексту.
Клацніть текстове поле.
На вкладці Знаряддя для текстових полів > Формат клацніть Припасувати до тексту, а потім клацніть Без авторозміщення.
Виділіть текст, а потім виберіть новий розмір у списку Розмір шрифту в групі Шрифт.
Заміна покажчиків місця заповнення для зображень Клацніть правою кнопкою миші зображення-покажчик місця заповнення, наведіть вказівник миші на пункт Змінити рисунок, клацніть Змінити рисунок, а потім виберіть джерело нового зображення.
Знайдіть рисунок, який потрібно вставити в публікацію, і двічі клацніть його. Розмір зображення буде автоматично припасовано.
За потреби повторіть ці дії для інших зображень у публікації.
Завершення створення брошури Коли брошура виглядатиме належним чином, збережіть файл, клацнувши Файл > Зберегти як.
Якщо ви плануєте надіслати брошуру клієнтам, підготуйтеся до її друку. Для цього скористайтеся функцією злиття, щоб додати адреси на копії брошури.
Роздрукуйте свої брошури.
|
2. |
ПК, принтер, Інтернет, телефон, папір, канцелярське приладдя |
НАБУТТЯ УМІНЬ ВИГОТОВЛЕННЯ КАЛЕНДАРІВ
Фірмовий календар - це один із найкращих рекламних виробів, що може запропонувати сучасна поліграфія. На відміну від листівок та буклетів, які зазвичай ховають подалі або викладають після першого ж перегляду, термін життя календарів близько року.
Розробка дизайну рекламного календаря - це важливий етап в створенні ефективної рекламної кампанії. Поради щодо розробки дизайну рекламного календаря:
Визначте цільову аудиторію: перед тим, як почати розробку дизайну, необхідно визначити, хто буде вашою цільовою аудиторією. Це допоможе вам зорієнтуватися на їхні потреби і вподобання, та створити дизайн, який буде їм цікавим та зрозумілим.
Оберіть тему календаря: тема календаря повинна відповідати вашій маркетинговій стратегії і відображати вашу компанію та її продукти або послуги. Наприклад, якщо ваша компанія займається виробництвом електроніки, темою може бути технології, якщо ж ви продаєте спортивний одяг - спорт та активний відпочинок.
Визначення формату: виберіть формат календаря, який найкраще підходить для вашого бренду. Наприклад, це може бути настільний календар або стінний календар.
Використовуйте яскраві кольори: яскраві кольори привертають увагу і допоможуть зробити ваш календар більш привабливим. Використовуйте кольори, які відповідають вашому бренду, але не бійтеся експериментувати з новими комбінаціями.
Відобразіть ваші продукти або послуги: календар - це ідеальне місце для презентації вашої продукції або послуг. Додайте зображення або ілюстрації вашого товару або послуги на кожну сторінку календаря.
Використовуйте простий та зрозумілий макет: ваш календар повинен бути легко зрозумілим і простим для використання.
Ваша інформація: не забуваємо також про розміщення вашого логотипу, контактної інформації, можливо слогану або декілька рядків про вашу діяльність для людей які не знають про вас та ваш вид діяльності, при цьому головне не перенаситити календар інформацією, інакше він стане важким для розуміння.
Щоб завантажити шаблони календаря з корисними та креативними темами, на вкладці Файл виберіть > Створити в Excel .
Виберіть пошук онлайнових шаблонів, введіть календар, а потім клацніть піктограму збільшувального скла Натисніть кнопку "Пуск".
Клацніть потрібний шаблон і натисніть кнопку Створити.
Далі відкривається вкладка Excel з вибраним шаблоном. Змінюємо рік, місяць, дні тижня, дати та додаємо різні події. За бажанням, додаємо графічні зображення або фігурні зображення.
|
3. |
ПК, принтер, Інтернет, телефон, папір, канцелярське приладдя |
НАБУТТЯ УМІНЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ПРОСПЕКТІВ
Рекламний проспект - має вигляд брошури або сфальцьованого буклета. Існують також так звані престижні проспекти, присвячені якій-небудь фірмі і висвітлюють всю її історію, різні досягнення, можливості, а також розповідають про виробничій програмі, успіхи на різних ринках тощо. Найбільш типовий формат звичайного рекламного проспекту - А4. Однак часто зустрічаються проспекти і в інших форматах.
Тираж проспекту, як і тираж листівок будь-якої спрямованості, коливається від кількох до десятків тисяч примірників. Поширюються проспекти, також як і листівки, на презентаціях, ярмарках, виставках, а також за допомогою директ-мейл, можливо також поширення через сервісні і торговельні підприємства. На титульній сторінці типового проспекту обов'язково поміщається товарний знак фірми і її назва. Якщо фірмовий товарний знак широко відомий, то присутність назви фірми на титулі не обов'язково. На останній сторінці проспекту, як правило, вказується повна назва фірми, а також всі її реквізити: телефони, поштова адреса, електронна пошта і так далі. Якщо фірма досить велика і має філії, то реквізити цих філій також вказуються.
Проспект хорошого дизайну і якості забезпечується різноманітними фотографіями, малюнками, графіками, таблицями і схемами. Ілюстративні матеріали якнайкраще допомагають усвідомити найважливіші гідності рекламованого товару. Текстовий матеріал у проспекті або в буклеті повинен викладатися якомога повніше, щоб споживач зміг швидко скласти досить ясне і безсумнівно однозначне уявлення про всі переваги, які він обов'язково отримає, придбавши рекламований в проспекті товар.
Найлегший спосіб створення рекламного проспекту – через онлайн редактор Canva.
Запускаємо онлайн програму, вибираємо вже готовий шаблон, або створюємо шаблон самі.
Додайте індивідуальність вашої компанії (емблему), використовуйте фірмовий колір (якщо є).
|
|
|
Примітка: Перегляньте відео «ЯК СТВОРИТИ БУКЛЕТ: МАЙСТЕР-КЛАС» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_9DTqnmAKa0 Перегляньте відео «ЯК СТВОРИТИ КАЛЕНДАР: МАЙСТЕР-КЛАС» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KX_MqhKq3fA Перегляньте відео «ЯК ЗА 5 ХВИЛИН ЗРОБИТИ РЕКЛАМНИЙ МАКЕТ? | CANVA PRO безкоштовно» за посиланням: |