1
2. Проведення початкових eTaniB змагань.
З. Робота в групах за
4 Захист знань
F,nippad)
«Спог.тж)ання i слухання. пере.ж•гтання
це перше BikH0 у счит краси». Василь Сухомлинськтш
Структура уроку. Основний 3Micrn i методи роботи: частина опорних знань та начальноћ“
опитування з метою з 'ясування засвосння v:amepiauv. опрацьованого на попереднјх уроках у форми бесЈДи.• 1 . 1Цо таке декоративно — прикладне мистецтво?
2. Ha3BiTb та охарактеризуйте символи в З. З якими видами декоративно — прикладного мистецтва писанкарство ?
4. ocH0BHi етапи роботи восковоТ розписування яець?
III. теми i мети уроку.
IV. Проведення початкових змагань.
урок ми проведемо як змагання двома командами по TeMi :
«Писанкарство, як вид декоративно — прикладного мистецтва», хлопчиками
Отже, розпочинаемо змагання i проведемо 7x по таких турах: I тур — «Агов,
приготували кросворд для — для вивченому з теми «Писанкарство, як вид ДПМ»). До дошки викликаеться ерудований хлопчик i бажанням) i розв'язують кросворд.
Поки дошки розв'язують кросворд, ми проведемо наступний тур змагань.
дають визначення. Хто перший дае правильну очко. Один учень на запису€ результат.
зарядка»
Дайте визначення таким TepMiHaM i поняттям:
писанкарство |
види дпм |
ocH0BHi СИМВОЛИ барвники |
писанка солярний знак |
орнамент |
писачок |
крашанка |
мальованка |
трав'янка |
дряпанка |
першого i другого TypiB.
.
За якими ознаками, визначають вид писанки за
2. Яка передхристиянським та християнським етапом в iCTOPiT писанки?
З. Чому при p060Ti над писанкою перевагу яйцям курей, а не nTaxiB?
4. В чому i в той же час крашанкою i писанкою?
5. Чи можна використовувати барвники при дерев'яноТ писанки?
6. чого залежить краса писанки?
дають Один учень дошки записуе що набирае кожна команда за III туру. Отже, на ми поглибили сот знання про писанкарство, як вид ДПМ i показали знання в змагань. За результатами трьох TypiB змагань перемогла команда.. з рахунком.
Вони виявили швидшу знання, краще художньою i глибоке мистецьке мислення.