Урок 57 "Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! (урок-квест)" 1 клас

Про матеріал
Урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1 класі, за типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я. Підручник Я досліджую світ (Грущинська, Хитра, Дробязко) 1 клас НУШ Урок 57 Тема. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! (урок-квест) Мета: узагальнити отримані знання, сприяти їх розширенню та закріпленню; активізувати пізнавальну діяльність дітей; розвивати вміння дотримуватися правил колективної гри; виховувати почуття товариськості, бажання прийти друзям на допомогу, шукати вихід з проблемних ситуацій.
Перегляд файлу

Урок 57

Тема. Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!  (урок-квест)

Мета: узагальнити отримані знання, сприяти  їх розширенню та закріпленню;

активізувати пізнавальну  діяльність дітей; розвивати вміння дотримуватися правил колективної гри;  виховувати  почуття товариськості, бажання прийти друзям на допомогу, шукати вихід з проблемних ситуацій.

Підготовка вчителя до квесту: заздалегідь вибрати приміщення для проведення гри (кабінети біології (фізики чи хімії), спортивна  (актова) зала, шкільна бібліотека, їдальня, шкільна майстерня, узгодити з адміністрацією школи; розмістити матеріали та обладнання у вибраних місцях; скласти маршрут квесту так, щоб команди перебували на різних зупинках; залучити педагога-організатора/бібліотекаря для супроводу команд.

Очікувані результати:

учні вмітимуть:

  • приймати посильну участь в колективній діяльності;
  • висловлювати власну думку та відстоювати її;
  • обирати завдання відповідно до своїх здібностей;
  • взаємодіяти з іншими учасниками команди.

Обладнання і матеріали: карти маршруту квесту, обладнання та матеріали для виконання завдань.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1. Вітання.

 Сонечко встало,  іде новий день.

Любі малята, усім «Добрий день!»

Пташечка в небі співає пісень,

Ніби вітає усіх: «Добрий день!»

Дзвоник видзвонює

Дзень! Дзень-дзелень!

Учні, школярики, всім «Добрий день!»

2. Щоденні  новини.

- Діти, який урок розпочинається?

- А чим він особливий? Так, він останній в цьому навчальному році.

- Яка пора року ось-ось настане?

- За що ви любите літо найбільше?

- Які цікаві події чекають на вас влітку?

ІІ. Оголошення теми та мети уроку 

- Так, все вірно, попереду літо, а позаду навчальний рік. Тому сьогодні час підвести підсумки, і щоб зробити це незвично, цікаво та весело ми проведемо урок-квест. Що означає слово «квест»? З  англійської воно перекладається як «пошук». І справді, це інтелектуальна гра, пов`язана з пошуком, під час якого учасникам треба здолати багато перепон, виконати завдання, розгадати загадки, подолати труднощі, щоб досягти спільної мети!

ІІІ. Організація квесту

- Давайте спочатку давайте утворимо дві команди. В мішечку цеглинки лего червоного та зеленого кольору, витягуйте їх наосліп та діліться на дві групи. Тепер придумайте назву своїй команді.

- Перед початком гри давайте обговоримо правила (діти пропонують правила: слухати один одного, спочатку подумати, потім говорити, робити те, що виходить найкраще, бути всім активними).

- А ще не забувайте про безпеку: по школі пересувайтеся спокійно, з предметами поводьтеся обережно, якщо виникають якісь проблеми, одразу звертайтеся до дорослих.

- Де ж шукати завдання? Вони знаходяться в різних місцях школи. Як їх знайти? Зараз ви отримаєте справжні карти! На них вказано маршрут руху. Основне ваше завдання відвідати всі зупинки, виконати всі завдання швидко та правильно і повернутися до класу. (Вчитель вручає карти дітям)

- Яскравих і неповторних пригод усім!

 

ІV. Проведення квесту

Зупинка  №1 Природнича

Обладнання: картки із зображенням об`єктів живої і неживої природи, картки для позначення будови рослин і тварин, ручки.

Місце проведення: кабінет біології (живий куточок).      

Краса природи — справжнє диво

Краса природи — справжнє диво.
Все неповторне і живе.
Де не поглянь, скрізь так красиво:
По небу сонечко пливе,
Навколо височіють гори,
Між горами дзюрчить вода.
А ліс зелений, наче море,
І всюди казка ожива!
  Надія Красоткіна

 

- На уроках ви багато нового дізналися про природу, зараз ці знання вам згодяться.


Песок для пескоструйного аппарата - выбираем правильноКорова и ее теленка — стоковое фото1. Пригадайте ознаки живої природи, розгляньте малюнки на картках, та розділіть їх на дві групи – об`єкти живої та неживої природи:


        Фотографии, изображения без уплаты роялти, векторные изображения и ...
рисунок мультфильм искусство дизайн справочная информация, клипа ...Всесвітній день Сонця святкують 3 квітняD:\Уроки 1 клас\Уроки, презентації.ю відео\Тучка-картинки-для-детей-прикольные-красивые-и-интересные-8.jpg









     

2. Розгляньте малюнок. Підпишіть частини зображеної рослини.

1 корінь; 2 стебло; 3 листок; 4 квітка; 5 — плід з насінням.

 

 

3. Розгляньте малюнок. Підпишіть частини тіла зображеного птаха.

 

 

 

  1. Голова
  2. Дзьоб
  3. Шия
  4. Тулуб
  5. Крила
  6. Лапи
  7. Хвіст

 

 

 

 

- Молодці, швидко впоралися! Нумо, до наступної зупинки!

Зупинка № 2. Яку будову має моє тіло?

Обладнання: рулон паперу (плакати), кольорові маркери.

Місце проведення: спортивна (актова) зала.

- Організм – це механізм!

https://image.slidesharecdn.com/grgvrlmiruaihsctjfa0-signature-2dd1c881abf8f7dbb5ca7a06391adfdd5f51c13f28b875993aafa3e9f7abe422-poli-180905101908/95/1-27-638.jpg?cb=1536142961 Організм – складна система,

Кожен орган чийсь сусід.

Не працює він окремо,

А пов’язаний з усім.

Як усіх їх поєднати,

Зараз будем малювати.

Дружна органів сім’я –

Знаєм їх від А до Я!

Діти стелять папір  на підлогу, один учень лягає на нього. Його тіло обводять маркером, а тоді  «заповнюють» отриманий контур малюнками органів, вказуючи їх назви, розміщення, пояснюють роль кожного .

Зупинка №3. Міні-лабораторія

Обладнання: соломинки, склянки з водою, сухий грунт, порожні склянки, ємності з водою, паперові вітрячки, повітряні кульки.

Місце проведення: кабінет фізики (хімії).

- Діти, відгадайте загадку:

Що це? Воно таке велике,

що займає цілий світ,

воно таке маленьке,

що в найменшу щілину зайде. (Повітря)

- Правильно, це повітря. А як же його побачити, чи відчути? Це можливо?

Тож давайте пограємося в дослідників, адже ви потрапили в лабораторію, а тут є все необхідне, щоб провести досліди, які доводять, що повітря є всюди.

1. Опустити соломинку в склянку з водою і подути. Можна побачити  бульбашки повітря.
2. Опустити грудку сухого грунту  у склянку з водою. На поверхні з'являться бульбашки, наповнені повітрям.
3. Перекинути порожню склянку догори дном, та, тримаючи її дуже рівно, повільно занурити у воду. До склянки не потрапляє вода, бо вона заповнена повітрям.
4. Подмухати на паперовий вітрячок. Чому він рухається?  

5. Обмахнутися паперовим віялом і відчути рух повітря.

6. Надути повітряну кульку і відпустити, тримаючи біля отвору долоньку. Відчуємо, як повітря виходить з неї.

Зупинка № 4. Знай свої права!

Обладнання: ромашка з малюнками, що ілюструють права дитини.

Місце проведення: шкільна бібліотека.


-  Дитя моє! Бог дав тобі життя,

 І щоб ніхто не заподіяв шкоди

Тобі, маленький громадянине,

Бог дав закони нашому народу.

Від дня народження, від іменин –

Він твій, цей світ широкий за вікном,

Ти на життя і щастя маєш право

Під золото-блакитним знаменом

Своєї Української Держави.


1303195692_prevyupravarusD:\Уроки 1 клас\Уроки, презентації.ю відео\Урок 57\73447477.png

На ромашці написи, що називають права дитини, прикриті непрозорими аркушами паперу. Діти розглядають малюнки та пояснюють, які з їх прав вони ілюструють.

 Зупинка № 5. Україна – наша батьківщина!

Обладнання: заготовки для виготовлення прапорців, розмальовки герба України, клей, соломинки, фломастери.

Місце проведення: шкільна майстерня.

Сонячний дім
Привітний і світлий наш сонячний дім,
Як радісно й весело жити у нім.
Тут мамина пісня і усмішка тата.
В любові й добрі тут зростають малята.
Дзвінка наша пісня до сонечка лине:
«Мій сонячний дім — це моя Україна!»
     А. Німенко

- Пригадайте, які державні символи України? Які кольори на прапорі нашої країни? Що символізує Тризуб?

- А зараз ми виготовимо жовто-блакитний прапорець та розмалюємо герб України.

Урок – вікторина з українознавства Флаг Украины 14,5 х 23 см габардин с трезубцем на палочке П-3Гт ...

 

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

1. Повернення дітей до класу

- Ви - молодці! Справжні розумники й розумниці! Так вправно впоралися з усіма завданнями! Але мене це зовсім не дивує, бо ви старанно навчалися увесь рік і стали не тільки старшими, а й розумнішими. Ви вмієте працювати разом, висловлюватися та слухати один одного. Все це допомогло вам виконати всі-всі завдання квесту. А попереду – літні канікули, ви зможете гарно відпочити та прийти у вересні до школи з новими силами та враженнями!

2. Рефлексія «Квіточки  настрою»

- У вас на партах є квіточки. У кожної з них свій настрій. Виберіть ті, у яких такий же настрій як у вас після закінчення уроку і підніміть їх. Я дуже рада, що наша галявина вкрита лише квіточками з добрим настроєм!

 

D:\Уроки 1 клас\Снимок2.PNGD:\Уроки 1 клас\Снимок.PNG

D:\Уроки 1 клас\Снимок4.PNG

docx
Додано
29 січня 2021
Переглядів
2115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку