Гришко Т. М. – учителька фізичної культури |
Фізична культура, 8 клас |
Задачі уроку: Сприяти навичкам ударів м’яча на точність, познайомити з технікою групових дій в захисті.
Навчати: вибір позиції та страхування під час організації протидії атакуючим діям.
Виховувати:толерантність,взаємодопомогу,взаємоповагу, впевненість у своїх силах,гендерну культуру.
Розвивати:спритність, швидкість, кмітливість.
Тип уроку : повторення і систематизація умінь та знань.
Інвентар: футбольні м’ячі, свисток, орієнтири.
Зміст уроку |
час |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина ( 10 – 12 хв ) |
||
Шикування класу в шеренгу. Привітання
Рапорт Повідомлення задач уроку Вимірювання ЧСС Перевірка домашнього завдання – Назвати кращі команди світу. – Назвати видатних українських футболістів. А хто може назвати футбольні жіночі команди і відомих футболісток?
Стройові прийоми на місці
Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби: - звичайна - на носках; - на п’ятках; - на зовнішній стороні стопи; - на внутрішній стороні стопи; - у напівприсіді; - у присіді-------------------- Біг та його різновиди: - звичайний; - приставними кроками правим та лівим боком; - спиною вперед Стрибки: - на правій нозі; - на лівій нозі; - на двох ногах Комплекс ЗРВ з м'ячами в парах. -обведення партнера з передачею -передача м’яча правою, лівою ногою
Повторення правил техніки безпеки на уроках з футболу. |
30 сек
30 сек 10сек 1-2 хв
30сек
2 хв
3 хв
1 хв |
Діти шикуються по зросту разом-хлопці і дівчата. Звернути увагу на зовнішній вигляд, самопочуття дітей класу
Здає черговий (чергова) Самостійно.
Опитування учнівства. Відмічати правильні відповіді у визначений вчителем чи вчителькою спосіб
Звернути увагу на чітке й одночасне виконання стройових вправ Слідкувати за правильною поставою. Клас працює потоковим методом в колону по одному. Вправи виконуються по периметру спортзали
Дотримуватись правил ТБ. Вправи виконуються по периметру спортзали
Вправи виконуються по діагоналі спортзали Дозування виконання вправ відповідно фізичного розвитку та медичної групи.
Відстань змінюємо |
Основна частина ( 28 – 30 хв ) |
||
Групові дії в захисті: вибір позиції та страхування під час організації протидії атакуючим діям.
Удари м’яча на точність.
Вимірювання ЧСС
Навчальна гра
|
10 сек |
Слідкувати за правильністю виконання вправ, вказати на недоліки. (використання м’яча)
Індивідуальний підхід (на воротах може бути як воротар так і воротарка). Удар виконується наточність, а не на силу.
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС
Удосконалювати техніку удару по нерухомому м’ячу, та м’ячу, що котиться Слідкувати за дотриманням правил гри. Правила гри: мішана команда, обов’язково щоб дівчинка була форвардкою або півзахисницею |
Заключна частина ( 3 – 5 хв ) |
||
Вправи на відновлення дихання 1-2 взявшись за руки глибокий вдих,руки піднімаємо до гори 3-4 руки опустили, видих Гра «Спортивна абетка»
Шикування Вимірювання ЧСС
Підсумок уроку
Виставлення оцінок Домашнє завдання Організований вихід із спортивної зали |
2 хв
10 раз |
Діти виконують вправи у колі
Назвати по черзі слово яке пов’язане з футболом(10-20 слів)
Звернути увагу на самопочуття
Прокоментувати роботу дитини на уроці її особисті досягнення, звернути на недоліки
Вправи для м’язів нижніх кінцівок В колоні по одному |
Методичні рекомендації до уроку:
- врахувати аспекти гендерної направленості в меті уроку,
- звернути увагу на вживання фемінітивів авторкою;
- у підготовчу частину уроку включити інформацію про жіночі футбольні команди та відомих футболісток