10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Урок Алгебри у 7 класі, "Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів"

Про матеріал

Тема: Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів.

Мета:

  • ü сформувати вміння застосовувати формули , та навчити знаходити квадрат суми і різниці двох виразів;
  • ü розвиток логічного мислення, пам'яті, уваги та уяви в учнів;
  • ü виховати культуру математичних записів;

Тип уроку : формування вмінь і навичок;

Перегляд файлу

Урок

Тема: Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів.

Мета:

  • сформувати вміння застосовувати формули , та навчити знаходити квадрат суми і різниці двох виразів;
  • розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги та уяви в учнів;
  • виховати культуру математичних записів;

Тип уроку : формування вмінь і навичок;

 

Структура уроку:

І. Організаційний етап (1 хв.)

ІІ. Перевірка домашнього завдання (1 хв.)

ІІІ. Формулювання теми, мети та завдань уроку (2 хв.)

IV. Актуалізація опорних знань (3 хв.)

V. Формулювання вмінь в учнів застосовувати формули квадрата суми та різниці двох виразів (32 хв.)

VI. Підведення підсумків уроку (4 хв.)

VII. Домашнє завдання (2 хв.)

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Вчитель перевіряє наявність виконаного домашнього завдання. І цікавиться чи виникли труднощі при виконанні домашнього завдання.


 

 

ІІІ. Формулювання теми, мети та завдань уроку

Учитель: Сьогодні, діти, ми продовжуємо розв’язувати вправи на застосування формул скороченого множення, а саме формули квадрата суми та різниці двох виразів. Метою нашого уроку є закріплення знань та вмінь застосовувати формули квадрата суми та різниці двох виразів, адже цими формулами ми будемо користуватися до кінця 11 класу і не тільки на уроках алгебри та геометрії, а й на уроках фізики та хімії, і для вас є дуже важливим ці формули використовувати.

IV. Актуалізація опорних знань

Один учень біля дошки «складає» формули та вирази


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поки один учень працює біля дошки, решта учнів працює з вчителем.

  1. Сформулювати правило різниці квадратів двох виразів;
  2. Сформулювати правило квадрата суми двох виразів;
  3. Сформулювати правило квадрата різниці двох виразів;
  4. Повторити властивості степеня;

V. Формулювання вмінь в учнів застосовувати формули квадрата суми та різниці двох виразів.

Три учні біля дошки виконують завдання:

І учень.

ІІ учень.

ІІІ учень.

  1. ;
  2. ;

 

№ 584 виконує один учень

 


 

Робота в парах (№ 584 (3), № 588(1,2));

3).

1).

2).

 

№ 590 (колективно):

Відповідь: - 0,3.

2).

Відповідь: 2;

 

Самостійна робота навчального характеру

І варіант

  1.  Спростити вираз:

  1.  Розв’язати рівняння:

;

;

Відповідь: .

 

ІІ варіант

  1. Спростити вираз:

  1. Розв’язати рівняння:

;

Відповідь:

 

VI. Підведення підсумків уроку

Запитання до класу:

Перетворіть на многочлени:

Діти, сьогодні ми з вами плідно попрацювали. У вас на партах лежать різнокольорові квадратики. Червоний – я погано працював на уроці, жовтий – я працював добре, але можу й краще, зелений – я працював на уроці відмінно. Оцініть, будь ласка свою роботу на уроці. Оцінки я поставлю вам пізніше.

 

VII. Домашнє завдання

Вивчити Розділ 5 § 17 № 581(середній рівень),  № 585 (достатній рівень),  № 591 (високий рівень)

 


Додатки

=

 

=

=

 

=

=

 

=

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Кравчук В.Р., Підручна М.В., Янченко Г.М.)
До уроку
Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів
Додано
2 липня 2018
Переглядів
2546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку