Тема: Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів.
Мета:
Тип уроку : формування вмінь і навичок;
Урок
Тема: Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів.
Мета:
Тип уроку : формування вмінь і навичок;
Структура уроку:
І. Організаційний етап (1 хв.)
ІІ. Перевірка домашнього завдання (1 хв.)
ІІІ. Формулювання теми, мети та завдань уроку (2 хв.)
IV. Актуалізація опорних знань (3 хв.)
V. Формулювання вмінь в учнів застосовувати формули квадрата суми та різниці двох виразів (32 хв.)
VI. Підведення підсумків уроку (4 хв.)
VII. Домашнє завдання (2 хв.)
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Вчитель перевіряє наявність виконаного домашнього завдання. І цікавиться чи виникли труднощі при виконанні домашнього завдання.
ІІІ. Формулювання теми, мети та завдань уроку
Учитель: Сьогодні, діти, ми продовжуємо розв’язувати вправи на застосування формул скороченого множення, а саме формули квадрата суми та різниці двох виразів. Метою нашого уроку є закріплення знань та вмінь застосовувати формули квадрата суми та різниці двох виразів, адже цими формулами ми будемо користуватися до кінця 11 класу і не тільки на уроках алгебри та геометрії, а й на уроках фізики та хімії, і для вас є дуже важливим ці формули використовувати.
IV. Актуалізація опорних знань
Один учень біля дошки «складає» формули та вирази
Поки один учень працює біля дошки, решта учнів працює з вчителем.
V. Формулювання вмінь в учнів застосовувати формули квадрата суми та різниці двох виразів.
Три учні біля дошки виконують завдання:
І учень.
ІІ учень.
ІІІ учень.
№ 584 виконує один учень
Робота в парах (№ 584 (3), № 588(1,2));
3).
1).
2).
№ 590 (колективно):
Відповідь: - 0,3.
2).
Відповідь: 2;
Самостійна робота навчального характеру
І варіант
;
;
Відповідь: .
ІІ варіант
;
Відповідь:
VI. Підведення підсумків уроку
Запитання до класу:
Перетворіть на многочлени:
Діти, сьогодні ми з вами плідно попрацювали. У вас на партах лежать різнокольорові квадратики. Червоний – я погано працював на уроці, жовтий – я працював добре, але можу й краще, зелений – я працював на уроці відмінно. Оцініть, будь ласка свою роботу на уроці. Оцінки я поставлю вам пізніше.
VII. Домашнє завдання
Вивчити Розділ 5 § 17 № 581(середній рівень), № 585 (достатній рівень), № 591 (високий рівень)
Додатки
=
=
=
=
=
=