Тема: Помешкання.
Мета: повторити слова по темі «Помешкання», прийменники місця, структури «There is/are»; розвиток уваги, навичок мовлення, вміння працювати в команді; виховувати охайність, позитивне ставлення до вивчення предмета.
На кінець уроку діти зможуть використовувати конструкцію «There is/arе» під час виконання творчого завдання. Вони будуть в змозі розташувати малюнки меблів та техніки в умовній кімнаті (на аркуші паперу) та розказати про наявність і розташування у ній меблів. Вони будуть в змозі оцінити за певними критеріями свої роботи та роботи інших учнів.
Хід уроку.
І Вступна частина.
1. Привітання.
Good morning, children. I am glad to see you, too. How are you? Sit down.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні у нас не звичайний урок, а урок-змагання. Його тема
“Помешкання”. Сьогодні вам потрібно буде пригадати все, що ми вчили на минулих уроках: назви меблів, слова, що позначають місце розташуванняння предмета та структуру «There is/arе».
ІІ. Основна частина.
1. Фонетична хвилинка
2. Повторення техніки безпеки
Техніка безпеки при користуванні ножицями.
- Але перед тим як видати вам матеріали та інструменти, я хочу перевірити чи всі пам`ятають правила користування ножицями. (Діти відповідають).
- Я рада, що ви все пам`ятаєте. Зараз я видаю вам великі листи. На них ви будете клеїти ваші меблі. Це - кімнати. Меблі ви будете малювати ось на цих альбомних листочках.
Правила користування клеєм
- Також я видаю вам клей. (Клей-олівець). Нагадайте мені, будь ласка, що ви повинні їм намазувати – вирізану деталь чи лист на який ви збираєтесь клеїти?
3. Пояснення оцінювання робіт.
Вашу роботу я буду оцінювати за такими критеріями:
- правильність виконання (наявність усіх меблів, правильність їх розташування)
- охайність (при малюванні, наклеюванні та розфарбовуванні, співвідношення розміру меблів один до одного.)
- швидкість виконання роботи.
(При поясненні критеріїв показую таблицю накреслену на дошці).
Команда |
Правильніс ть (11 балів) |
Охайність (4 бали) |
Швидкість (1 бал) |
Всього |
І команда |
|
|
|
|
ІІ команда |
|
|
|
|
Хочу нагадати вам, що ви працюєте в командах і доцільним буде одразу розділити завдання – хто що робить (малює, розфарбовує, вирізає, читає текст), а також домовитись про розмір меблів та як їх малювати (збоку ви їх бачите чи зверху).
4.Фізкультхвилинка
5. Групова робота дітей.
(Текст за яким працюють діти)
This is a living room. There is a table in the middle of the room. There are three chairs around the table. The fireplace is in the left corner of the room. There is an armchair in front of it. The chest of drawers is on the left. The bookcase is on the right. There is a sofa near the wall.
There is a big window in the room. There is a lamp above the table.
6. Перевірка робіт.
Давайте подивимось на роботи і заповнемо таблицю. (Оцінювання та порівняння робіт проводиться разом із дітьми).
ІІІ. Заключна частина.
1. Нагородження переможців.
Настав час визначити переможця. Давайте порахуємо бали, які набрала кожна команда. Але рахувати ми будемо англійською мовою. Команда-переможниця отримує призи. Давайте всі їй поплескаємо. Ви сьогодні були більш уважними, дружніми, охайними, тому займаєте І місце. Гравцям команди, яка посіла ІІ місце, сумувати не треба. У вас щє буде шанс відігратися наступного разу.
2. Підведедення підсумків.
- Чи сподобався вам сьогоднішній урок? Чим?
- Що ви сьогодні повторили?
- Чи бажаєте ви, щоб ми щє проводили такі змагання? То будьте дуже-дуже уважними на уроках, виконуйте всі завдання і тоді, ви зможете перемогти наступного разу.
3. Домашнє завдання.