28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок англійської мови для 1 класу.

Про матеріал

Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми. Повторити й активізувати лексичні одиниці. Ознайомити з літерами Uu та Vv. Розвивати вміння сприйняття тексту на слух. Навчати діалогічного мовлення. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.Розвивати навички письма. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати культуру спілкування.

Перегляд файлу

Урок англійської мови  для першого класу “Happy Birthday”

Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми. Повторити й активізувати лексичні одиниці. Ознайомити з літерами Uu та Vv. Розвивати вміння сприйняття тексту на слух. Навчати діалогічного мовлення. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.Розвивати навички письма. Розвивати комунікативні здібності учнів. Виховувати культуру спілкування.

Обдаднання: підручник, диск, вірші, м`яч, ведмідь.

І Організаційний момент.

-Goodmorning! Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас прийшли гості . Давайте привітаємося з ними піснею “ Hello!”. Let’s sing a song.

ІІ Введення в іншомовну атмосферу. Warming up.

ІІІ Повідомлення теми і мети уроку.

- Тема нашого уроку HappyBirthday.

- Сьогодні ми з вам вивчимо дві нові літери Uuта Vv. Будемо говорити англійською мовою, розповідати про себе, співати та виконувати різні завдання.

Let’s start!

ІV Діалогічне мовлення.

Подивіться , хто до нас прийшов? Look! Who has come?

1) -Hello! I am Teddy.Tellme:Whoareyou? Давайте знайомитися.

- Сідай ведмедику зручніше і слухай.Take a sit and listen to very attentive.

Гра з м’ячем.

2) Сьогодні у ведмедика Teddyдень народження. До нього прийшли гості. Давайте подивимось хто. It is a very important day for Teddy. It is his birthday. A lot of guests have come to our Teddy. They want to congratulate him.

( обличчя дітей на дошці)

He is Sam.                                               She is Ann.

Hello, Sam! ( All together).He- ми використовуємо, коли говоримо про хлопчиків.Давайте знайомитися. Tellme:Whoareyou?

Гра з м’ячем.( тільки хлопці). Thank you.

Look! Who is she?

Hello, Ann! ( All together). Sheми використовуємо, коли говоримо про дівчаток.Давайте знайомитися. Tellme:Whoareyou?

Гра з м’ячем.( тільки дівчата). Thankyou.

3) - How old are you Teddy?

- I am 7 today.  How old are you?

Гра з м’ячем.

Song “ How old are you? ( по рядах).

4) How old is he? He is… .

   How old is she? Sheis… .

VВведення нових літер.

До ведмедика прийшли ще гості. Але це загадка. Давайте спробуємо здогадатися хто вони. Нам потрібно виконати завдання.Somebody has come. It is a secret. We have to do some tasks.

A

1)Find the sound.

Cup, bus, up, nut, plum, drum, run, but.

2) Clap your hands, when you hear sound [   ].

Cup, book, look, up, pen, bus, drum, pencil, dress, nut, plum. (6)

3) Lets count together.

B

1) I have known a poem. Listen to me and tell me What letter is this?

Шкіру захистять свою

Парасолька й буква Uu.

- Велика літера пишеться на висоту двох клітинок. З верхнього лівого кутка опускаємо пряму паличку на півтори клітинки. Не відриваючи руки пишемо заокруглення на ширину клітинки і заокруглення переходить у написання другої палички.

Висота маленької літери одна клітинка. Пишемо пряму паличку на висоту однієї клітинки. Паличка плавно переходить у заокруглення, не відриваючи руки і з заокруглення піднімаємо пряму паличку на висоту однієї клітинки і опускаємо вниз.

2) На яку українську літеру схожа?

3) Let’s write in the air.

4) Take your copy-books. Open your copy- books at page 36. Trace two letters and write.

5) Wow! This is Uncle Upton.  What is the first letter?

Name the first letter and trace it.

C

1) -Wow! Who is she?  She is Vicky? She has got her favourite letter two. Try to guess. What letter is this?

- Зайцю, котику й сові

Довподобибуква Vv.

2) Велика літера пишеться на висоту двох клітинок. Знайдемо середину  нижньої сторони клітинки. З лівого кутка опускаємо пряму паличку до середини і з середини піднімаємо паличку на висоту двох клітинок до правого кутка.

Маленька літера пишеться так само. Тільки на висоту однієї клітинки.

3) Let’s write in the air.

4) Trace two letters and write.

5) Name the first letter and trace it.

D

- Show me these  letters in our alphabet.

- Lets revise our poem “ ABCD-ми сусіди

Е

-Всі наші гості прийшли і вони готові привітати нашого ведмедика.

All our guests have come. And they are ready to say “Happy Birthday” to our Teddy

-We have learnt song “ Happy birthday”. Let’s sing  this song .

V Аудіювання.

-Our Teddy has got a big cake for our guests. But How many candles are there on the cake? Listen and draw as many candles as you listen. You will needcolour pencils.

- Lets revise our poem « Щоб навчитись малювати»

- Thisisforyou, Teddy!

- Oh! Thank you!

- How old are you , Teddy?

-I am seven.

-Oh!  A chocolate cake! It’s with candles.

- Yes. Two red candles, three blue candles, one green and one yellow, seven candles.

  - Take your pencils, listen to me and draw

VIIПідведення підсумків уроку.

- Які букви ми вивчили?

-Вам сподобався урок?

- Хто приходив у гості?

SongGood- Bye”.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Малаш Тетяна
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку