Урок англійської мови для 2 класу на тему "Частини тіла"

Про матеріал
Урок має на меті активізувати знання учнів лексичних одиниць з теми «I Have Got Two Eyes!»; удосконалювати вміння учнів сприймати текст на слух з опорою на малюнок, розвивати навички монологічного мовлення; удосконалювати навички читання; розвивати навички аудіювання; розвивати мислення та увагу учнів.
Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 123

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку англійської мови

в 2 класі на тему:

«Частини тіла»

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель англійської мови КЗШ № 123

Гончаренко Наталія Чеславівна

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг – 2019

 

Тема: Частини тіла. Читання буквосполучень ght, al.

Мета: Практична: активізувати знання учнів лексичних одиниць з теми «I Have Got Two Eyes!»; удосконалювати вміння учнів сприймати текст на слух з опорою на малюнок; ознайомити з правилами читання буквосполучень «ght» [t], «al» [o]; тренувати у вимові слів із буквосполученнями «ght» [t], «al» [o].

Розвивальна: розвивати навички монологічного мовлення; удосконалювати навички читання; розвивати навички аудіювання; розвивати мислення та увагу учнів.

Виховна: виховувати естетичний смак в учнів, повагу при спілкуванні.

Освітня: розширювати кругозір учнів , стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для читання, постери.

СD-програвач, телевізор, іграшки, малюнки.

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку

  1. Привітання піснею «Hello, Friends!»
  2. Фонетична зарядка: читання вірша та одночасне повторення рухів.

Ten little fingers, ten little toes.

Two little ears and one little nose.

Two little eyes that shine so bright

One little mouth to kiss Mummy good night.

 

  1. Мовленнєва зарядка. Гра «Draw a Monster».

D:\Фото\2 клас\2014 011.jpgD:\Фото\2 клас\2014 010.jpgLet’ s play a game «Draw a Monster». Вибір ведучого. Учні розподіляються на дві команди. Учасник кожної команди підходить до дошки та малює ту частину тіла монстрика, яку називає ведучий. Останній учень домальовує монстра та надає йому ім’я.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Перевірка домашнього завдання.

D:\Фото\2 клас\2014 002.jpgD:\Фото\2 клас\2014 002.jpgD:\Фото\2 клас\2014 002.jpgПеревірка знання слів, показ їх на малюнках. Open your WB and lets check our homework.

 

 

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Ми продовжуємо вивчати нову тему: «Частини тіла»-  «I Have Got Two Eyes!».Сьогодні ми пригадаємо слова та фрази англійською мовою, які вивчили на попередніх уроках, поспіваємо пісню про монстрів, потренуємося в читанні деяких буквосполучень.

  1. D:\Фото\2 клас\2014 005.jpgАктивізація навичок аудіювання. Аудіювання діалогу з опорою на малюнок.

Open your books at page 94.

  • What can you see on the pictures?
  • Three monsters.
  • What are their names?
  • Izzy, Lizzy, Fizzy.
  • Listen to the boy and tell me the name of his monster.

Учні слухають аудіозапис № 112 розмови вчителя та хлопчика двічи та вгадують ім’я монстра хлопчика.

  1. Розвиток слуховимовних навичок.

Let’s learn a song. Listen to it attentively. Учні дивляться на малюнок в підручнику та слухають пісню. Потім учні відповідають на запитання.

  • D:\Фото\2 клас\2014 005.jpgWhat is this song about?   About a monster.
  • How many fingers has he?   Six long.
  • How many toes has he?   Nine short.
  • How many eyes has he?   Three.
  • How many ears has he?   Four.
  • How many noses has he?   One green.

Фізкультхвилинка. Учні дивляться на телевізор, співають пісню «Head, shoulders, knees and toes» та повторюють дії.

  1. Розвиток навичок монологічного мовлення.

D:\Фото\2 клас\2014 007.jpgДіти дивляться на малюнок на стор.95 впр.3 та описують його зовнішність. Вдома учні повинні були намалювати монстрика, а в классі вони описують його зовнішність за зразком вправи 3.

  1. Удосконалення навичок читання.

D:\Фото\2 клас\2014 013.jpgD:\Фото\2 клас\2014 013.jpgLook at the ex.4. Listen to it attentively. Учні слухають аудіо запис № 114 до завдання підручника на стор. 95, стежать за вимовою слів та дивляться на постери на дошці:

 

 

 

 

Read the words. Учні читають слова в підручнику. Учитель стежить за правильною вимовою слів учнями. Виконання завдання: знайди речення, в якому їдеться мова про…

  1. Тренування лексико – орфографічних навичок.

D:\Фото\2 клас\2014 015.jpgD:\Фото\2 клас\2014 015.jpgВиконання завдань в робочому зошиті на стор.49.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

Підсумки уроку (що робили, що сподобалося, чому навчилися?), оцінювання роботи учнів на уроці, отримання фішок.

Домашнє завдання. Читати впр.5, стор.95, дописати в робочому зошиті впр.2, стор.49, повторити вивчені слова в словнику.

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
18 лютого
Переглядів
613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку