Криворізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 123
Розробка уроку англійської мови
в 2 класі на тему:
«Частини тіла»
Підготувала:
вчитель англійської мови КЗШ № 123
Гончаренко Наталія Чеславівна
Кривий Ріг – 2019
Тема: Частини тіла. Читання буквосполучень ght, al.
Мета: Практична: активізувати знання учнів лексичних одиниць з теми «I Have Got Two Eyes!»; удосконалювати вміння учнів сприймати текст на слух з опорою на малюнок; ознайомити з правилами читання буквосполучень «ght» [t], «al» [o]; тренувати у вимові слів із буквосполученнями «ght» [t], «al» [o].
Розвивальна: розвивати навички монологічного мовлення; удосконалювати навички читання; розвивати навички аудіювання; розвивати мислення та увагу учнів.
Виховна: виховувати естетичний смак в учнів, повагу при спілкуванні.
Освітня: розширювати кругозір учнів , стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для читання, постери.
СD-програвач, телевізор, іграшки, малюнки.
Хід уроку
І. Організаційна частина уроку
Ten little fingers, ten little toes.
Two little ears and one little nose.
Two little eyes that shine so bright
One little mouth to kiss Mummy good night.
Let’ s play a game «Draw a Monster». Вибір ведучого. Учні розподіляються на дві команди. Учасник кожної команди підходить до дошки та малює ту частину тіла монстрика, яку називає ведучий. Останній учень домальовує монстра та надає йому ім’я.
ІІ. Основна частина уроку
Перевірка знання слів, показ їх на малюнках. Open your WB and let’s check our homework.
Ми продовжуємо вивчати нову тему: «Частини тіла»- «I Have Got Two Eyes!».Сьогодні ми пригадаємо слова та фрази англійською мовою, які вивчили на попередніх уроках, поспіваємо пісню про монстрів, потренуємося в читанні деяких буквосполучень.
Open your books at page 94.
Учні слухають аудіозапис № 112 розмови вчителя та хлопчика двічи та вгадують ім’я монстра хлопчика.
Let’s learn a song. Listen to it attentively. Учні дивляться на малюнок в підручнику та слухають пісню. Потім учні відповідають на запитання.
Фізкультхвилинка. Учні дивляться на телевізор, співають пісню «Head, shoulders, knees and toes» та повторюють дії.
Діти дивляться на малюнок на стор.95 впр.3 та описують його зовнішність. Вдома учні повинні були намалювати монстрика, а в классі вони описують його зовнішність за зразком вправи 3.
Look at the ex.4. Listen to it attentively. Учні слухають аудіо запис № 114 до завдання підручника на стор. 95, стежать за вимовою слів та дивляться на постери на дошці:
Read the words. Учні читають слова в підручнику. Учитель стежить за правильною вимовою слів учнями. Виконання завдання: знайди речення, в якому їдеться мова про…
Виконання завдань в робочому зошиті на стор.49.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Підсумки уроку (що робили, що сподобалося, чому навчилися?), оцінювання роботи учнів на уроці, отримання фішок.
Домашнє завдання. Читати впр.5, стор.95, дописати в робочому зошиті впр.2, стор.49, повторити вивчені слова в словнику.