23 квітня о 18:00Вебінар: Шкільна територія як об'єкт STEАM-дослідження

Урок для 2 класу на тему : Підсумковий урок з теми « Моя сім’я та друзі»

Про матеріал
Урок розроблений для 2 класу загальноосвітнього навчального закладу за підручником А Несіт згідно чинної програми з англійської мови.
Перегляд файлу

Урок № 10

Тема : Підсумковий урок з теми « Моя сім’я та друзі»

Мета : повторити та закріпити лексико-граматичні структури,узагальнити вивчений  лексичний  матеріал за темою « Моя сім’я та друзі»;

розвивати довільну пам’ять,пізнавальний інтерес,увагу,чуття мови,здатність узагальнювати матеріал;

викликати в дітей бажання вчитися; виховувати дисципліну на уроці,повагу до рідних.

Обладнання : картки з завданням,презентація,підручник,зошит.

                                       Хід уроку.

I ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМНТ УРОКУ.

1.Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

1.1.Вчитель вітає клас,учні ,у свою чергу,вітають учителя. Бесіда з учнями.

T : (кидаючи м’яч ,по черзі задає учням запитання з вивченої теми)

What is your name?

P1 : My name is

T : Where do you live ?

P 2: I live in …

T : Where are you from?

P3 : I am from …

T : Do tou have a family?

P 4 : Yes, I have.

T : Is your family big or small?

P 5 : My family is …

1.2. Відео ролик.(слайд1)

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T : Today we are going to play a team game. You will work in a group.

II ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Організація групової роботи.

У команді повинні бути діти з різними здібностями,щоб команди були більш-менш рівноцінні. Діти повинні визначити:

  • капітана команди;
  • назву команди;
  • її девіз( це може бути вірш,що відповідає назві команди);
  • свою пісню( теж на тему,яка прозвучить у назві).

Примітка: кожна команда отримує картки,якщо команд більше двох,завдання можуть бути однаковими у двох команд. Перевірка здійснюється вчителем. Помилки обговорюються наприкінці уроку всім класом.

2. Повторення написання слів.

T : Make up words from the letters.

Команда отримує картку. Діти повинні за деякий час правильно написати слова. Усі картки перевіряються. Кожне правильно написане слово додає команді 5 балів.

              HO

THERMO

NTAU

PAGRAND

TERSIS

DAUGERHT

THERFA

NCLUN

MAGRAND

THERBRO

SNO

 

3. Повторення лексичних одиниць. Гра «Четверте зайве»

Кожна правильна відповідь 5 балів.

HO2:

Викресли зайве слово.

Sister, son, grandma,  ball.

Village, daughter, uncle, aunt.

He, she, it, living-room.

We, they, you, car.

Granddaughter, grandpa ,brother, door.

Nice,kind,pretty,handsome,pen.

T: З якої темі дані слова? Так,правильно, слова з теми «My family»

   4. Фізкультрозминка.(слайд2)

5. Гра  «Що зникло?»Кожне правильне слово – 2 бали.

1.This  my brother.

2.  That … her mother.

3. These … our grandparents.

4. Those  …my sisters.

5. This … my sister and that … my brother.

1.This … his father.

2. That … our granny.

3. These … his aunt and uncles.

4. Those … his brothers.                              

5. This … my mother and that … my father.

 

 

6.  Розгадування кросворду.

Кожне правильне слово – 2 бали.

C:\Users\Слинько\Desktop\sim-ja.png

7. Повторення алфавіту.

а) Вчитель пропонує заспівати пісню «ABC song»(слайд3)

Учні хором співають.

б) Вчитель пропонує зробити кожному учневі малюнок, з’єднавши  букви  з алфавітом.

       HO :

  C:\Users\Слинько\Desktop\butter3.jpg

III ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

 Підведення підсумків,визначення переможців.

C:\Users\Слинько\Desktop\hqdefault.jpg

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Слинько Ольга
Додано
21 лютого
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку