Урок англійської мови для 2 класу на тему "Моє обличчя"

Про матеріал
Протягом уроку учні знайомляться та закріплюють нові ЛО на тему "Обличчя", вчаться описувати обличчя ляльки та інших іграшок (ведмедика, собачки, зайчика), повторюють "have got/has got", розвивають вміння та навички читання, письма, усного монологічного та діалогічного мовлення
Перегляд файлу

Тема: My face.

Мета: - ознайомити та закріпити нові ЛО, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного монологічного та діалогічного мовлення.

- розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків.

Обладнання: картки на тему «Обличчя», картки з іграшками або справжні іграшки, аудіо запис вправ підручника, відео запис фізхвилинки та привітання.

Хід уроку:

I. Greeting.

(пісня “Good morning”)

II. Warming up.

- What’s your name?

- How old are you?

- How are you?

III. The main part of the lesson.

1. Vocabulary Revision.

- What is this? (учитель показує картку  з зображенням іграшки, діти відповідають на питання вчителя. Учитель залишає картку на парті учня, який дав відповідь на запитання)

- Who has got a …?

- I have got a ….   (Починає гру вчитель. Далі продовжують діти використовуючи картки на партах)

2. Presenting and Practising New Vocabulary.

- Point and repeat  (впр. 1 стор.86) (учні слухають запис вправи та повторюють слова)

 

- GameLets make a face (за допомогою шаблону створити разом з учнями обличчя хлопчика повторюючи нові слова)

- What is it? – It is a face.

- What is it? – It is a nose.

- What is it? – It is mouth. (використати всі нові слова)

- Listen and repeat (впр. 2 стор.86) (Учні слухають запис вправи та відтворюють діалог. Запропонувати учням описати інші  іграшки, наприклад, a teddy, a dog, a rabbit)

Фізхвилинка (відеозапис)

 

3.Reading and  Writing. (впр. 3 стор.86)

- Let’s describe our clown. (Використовуючи зображення клоуна описати його письмово)

4.  Reading.

(впр. 5 стор.87)

- Follow and read. (учні слухають запис вправи, повторюють та читають )

 

IV. Summing up.

1) Homework (впр. 5,6  стор.  87 читати,  писати )

2) – What did you learn at the lesson? (відповіді учнів)

- Who has got a nose?.... (учні відповідають на запитання вчителя показуючи на свої частини обличчя)

3) Оцінювання учнів.

 

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\2512151369.jpg

 

 

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\depositphotos_93404856-stock-illustration-cartoon-face-parts-for-kids.jpg

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
18 лютого
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку