Тема: My face.
Мета: - ознайомити та закріпити нові ЛО, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, розвивати вміння та навички читання, письма, усного монологічного та діалогічного мовлення.
- розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам’ять, спостережливість, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків.
Обладнання: картки на тему «Обличчя», картки з іграшками або справжні іграшки, аудіо запис вправ підручника, відео запис фізхвилинки та привітання.
Хід уроку:
I. Greeting.
(пісня “Good morning”)
II. Warming up.
- What’s your name?
- How old are you?
- How are you?
III. The main part of the lesson.
1. Vocabulary Revision.
- What is this? (учитель показує картку з зображенням іграшки, діти відповідають на питання вчителя. Учитель залишає картку на парті учня, який дав відповідь на запитання)
- Who has got a …?
- I have got a …. (Починає гру вчитель. Далі продовжують діти використовуючи картки на партах)
2. Presenting and Practising New Vocabulary.
- Point and repeat (впр. 1 стор.86) (учні слухають запис вправи та повторюють слова)
- Game “Let’s make a face” (за допомогою шаблону створити разом з учнями обличчя хлопчика повторюючи нові слова)
- What is it? – It is a face.
- What is it? – It is a nose.
- What is it? – It is mouth. (використати всі нові слова)
- Listen and repeat (впр. 2 стор.86) (Учні слухають запис вправи та відтворюють діалог. Запропонувати учням описати інші іграшки, наприклад, a teddy, a dog, a rabbit)
Фізхвилинка (відеозапис)
3.Reading and Writing. (впр. 3 стор.86)
- Let’s describe our clown. (Використовуючи зображення клоуна описати його письмово)
4. Reading.
(впр. 5 стор.87)
- Follow and read. (учні слухають запис вправи, повторюють та читають )
IV. Summing up.
1) Homework (впр. 5,6 стор. 87 – читати, писати )
2) – What did you learn at the lesson? (відповіді учнів)
- Who has got a nose?.... (учні відповідають на запитання вчителя показуючи на свої частини обличчя)
3) Оцінювання учнів.