Урок англійської мови у 1 класі на тему "Ми щасливі"

Про матеріал

Конспект уроку англійської мови у 1 класі за підручником Оксани Карп'юк "Англійська мова. 1 клас" (2012 р.). Мета: - ввестинові лексичні одиниці з теми "We are happy/ Ми щасливі ", вчити пізнавати їх та застосовувати у мовленні; - розвивати уяву, образне мислення, мовленнєві та пізнавальні здібності; - виховувати повагу до членів родини.

Перегляд файлу

Клас: 1.

Підручник: О. Карп’юк «Англійська мова. 1 клас» (2012 р.)

Тема:  We are happy/ Ми  щасливі.

Мета: - ввести  нові лексичні одиниці з теми  "We are happy/ Ми  щасливі ", вчити пізнавати їх та застосовувати у мовленні;

- розвивати уяву,  образне мислення,  мовленнєві та пізнавальні здібності;

- виховувати повагу до членів родини.

Задачі уроку:  - закріпити знання дітей з попереднього уроку;

             - ввести  нові звуки,  а також тренувати у мовленні мовленнєві фрази " We are happy/ nice/ kind";

- організувати накопичення багажу нового лексичного та граматичного матеріалу;

- заохочувати учнів до вивчення іноземної мови,  використовуючи  інші засоби  вивчення мови:  відео- та  аудіозаписи дитячих пісень.

Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом.

Обладнання: ноутбук, мультимедійна презентація, тематичні малюнки, фішки, аудіо- та відеозаписи.

Хід уроку

I. Вступна частина.

  1.                Організація початку уроку.

— Good morning, children! Sіt down, please. I am glad to see you.

2. Warming up.

А зараз ми послухаємо цікаву пісеньку, яка називається "Hi! How are you?". Слухайте уважно та повторюйте. Well done!

3. Ознайомлення з перспективою уроку.

— Повторення раніше вивченого матеріалу.

3.1. Гра " What is your name?"

За відео учні повторюють пісню " What is your name?" та вивчену фразу " My name is...".

3.2. Робота у парах.

— Складіть діалоги в парах за зразком.
A: Hi!

B: Hello!

A: What's your name?

B: My name is Anthony.

A: Where are you from?

B: I am from Ukraine.

3.3. Повторення цифр англійською мовою від одного до десяти.

— А зараз ми повторимо цифри, які ви вивчили раніше (відео "The Number Train").

3.4. Гра "Mix "

— Ви виходите до дошки, а я даю кожному повітряну кулю із цифрою, а ви починаєте хаотично рухатись. (Грає 3 групи по 10 чоловік: 1 – walk, 2 – run, 3 – jump). Коли я кажу "Stop" ви повинні стати у порядку зростання номерів від 1 до 10.

3.5. Гра на увагу "She, He".

У нас в класі вчаться дівчата (girls). Girl – це вона (she). Попелюшка (she).  А хлопці (boys). Boy – це він (he). Принц (he).

Я показую малюнок Попелюшки – встають дівчата. Показую малюнок Принцу – встають хлопці. Хлопці та дівчата – це ми (we).

II. Основна частина.

1. Введення у мовне середовище.

Т: Давайте пригадаємо, із кого складається наша родина. Listen and repeat/ слухаємо та повторюємо назви членів родини.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Тема нашого уроку називається "We are happy/ Ми  щасливі". Сьогодні ми не тільки пригадаємо назви членів своєї родини, але й познайомимося ближче з ними за допомогою нових слів "nice", "kind".

3. Фонетична зарядка.

Сьогодні ми познайомимося із звуком, який утворили дві літери – подружки "t" та "h", яких ви ще не знаєте, але ми познайомимося із ними пізніше. Цей звук звучить як голос бджілки – th. Давайте повторимо його із бджілкою (усі разом).

4. Усне монологічне мовлення.

Т: До нас у гості прийшов Смайлі, щоб познайомити вас зі своєю сім’єю. Для цього він приготував її фото.

 Listen to the story/ Послухайте історію.

Look! This is my family. This is my father Fun. He is kind. This is my mother Happy. She is nice. This is my brother Joy. This is my sister Merry. This is my grandfather Glad. This is my grandmother Jolly. This is my cat Funny and this is my dog Zany. We are happy.

T: Яку фразу ви чули найчастіше?

Р: This is.

T: Правильно. Також ми познайомилися із новими словами  happy (щасливий) / nice (милий, гарний) / kind (добрий).

5. Фізхвилинка (відео "If you are happy").

III. Заключна частина.

1. Повідомлення домашнього завдання.

- Намалювати свою родину та підготувати розповідь про неї.

2. Підсумок уроку.

- З якими новими словами ми познайомилися? Який звук ми вивчили разом із бджілкою?

Мені дуже сподобався наш урок. Ви усі старанні та розумні. Мені було приємно з вами працювати.

 

 

 

 

docx
Додано
2 травня 2018
Переглядів
2747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку