:Урок англійської мови у 3 класі за підручником О.Д.Кар’пюк "Favourite lesson."

Про матеріал

-закріпити назви днів тижня, назви навчальних предметів (Math, Ukrainian, Reading, English, Russian, Sport, Art, Music), вчити складати розклад уроків, розповідати про улюблений урок;-розвивати комунікативні вміння, навички читання, логічне мислення, вміння працювати в групах, пам'ять, увагу;-виховувати інтерес до навчання, правила поведінки у школі, повагу до вчителів та однокласників.

Перегляд файлу

Урок англійської мови у 3 класі за підручником О.Д.Карпюк.

Тема:  Favourite lesson.

Мета:

  • закріпити назви днів тижня, назви навчальних предметів (Math,  Ukrainian, Reading, English, Russian, Sport, Art, Music), вчити складати розклад уроків, розповідати про улюблений урок;
  • розвивати комунікативні вміння, навички читання, логічне мислення, вміння працювати в групах, пам'ять, увагу;
  • виховувати інтерес до навчання, правила поведінки у школі, повагу до вчителів та однокласників.

Обладнання: картки із звуками, картки з назвами днів тижня, шкільних предметів, кульки з літерами, аудіо програвач, диск, таблиця “Time-table

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

  1. Привітання. (Вчитель вітається піснею)

Good morning, children, good morning!

I’m glad to see you again!

Good morning, children, good morning!

I’m glad to see you again!

Ch: Good morning, dear teacher!

T:   Red, yellow, green and blue

      Hello friends how are you?

Ch: Red, yellow, green and blue

      We are fine thank you!

  1. Фонетична зарядка.
  • Look at cards.
  • What sounds are these?

 

 [f]   [w]    [t]    [h]    [u:]

 

 

 

  • Let’s read a poem:

(Діти читають хором, а потім декілька учнів самостійно)

Today I hurry off to school,

To work and learn and play.

I’m in a third form this year.

What a happy day!

  1. Мовленнєва розминка.

T: How are you…?

Ch: I’m fine, thank you. And how are you…?

 T: What day is it today?

Ch: It is Wednesday.

T: What season is it now?

Ch: It is autumn.

 (Вчитель розміщує на дошці таблицю з датою)


II. Основна частина.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Listen to the song “Balloons” and read the today’s lesson theme.

(Діти слухають пісню а вчитель розміщує на дошці кульки з літерами відповідно до теми)

Balloons, balloons, balloons!

1,1 color it orange, color it orange, color it orange.

Balloons, balloons, balloons!

2,2  color it blue, color it blue, color it blue...

 

 

 

 

 

 

 

“Favourite lesson”

  • On todays lesson we’ll repeat days of the week, school subjects and learn how to say about your favourite lesson.

Look a our tree of aims: We must

C:\Documents and Settings\USer\Рабочий стол\Tree-256x256.png

 

 

 

 

 

 

  1. Повторення днів тижня та назв уроків.

Let’s sing  a song “Days of the week”.

  • What day is it today? What lessons have you got  on Wednesdays?

(Today is Wednesday. We have got Maths, English, Reading, Art and Sport on Wednesdays.)

  1. Ознайомлення з новим матеріалом.

(Вчитель розповідає про дівчинку, ілюструючи розповідь малюнками на дошці або ставить аудіо запис відповідно до тексту у підручнику)

Look! This is Vicky. She is a school girl. She goes to school five days a week. She likes music and singing. Music is her favourite lesson is Music. Her favourite days are Wednesday and Friday. She has got Music lessons on these days.

 

  1. Закріплення структури My favourite lesson is… Гра «Мікрофон»
  • What is your favourite lesson?
  • My favourite lesson is …

 

  1. Навчання читання.

Let’s read about Vicky in your books. Ex.1 p.55

“Vicky’s favourite lesson”

  1. Фізкультхвилинка.

“Take my hands and jump with me”

Take my hand and jump with me, jump with me, jump with me.       2p

Put your right leg, put your left leg, 1,2,3   1,2,3.

 

Raise your hand and wave to me, wave to me, and wave to me.        2p

Jump on your foot, jump on your foot 1,2,3   1,2,3.

 

  1. Навчання письма.

Write: What is your favourite lesson?

(Діти пишуть у зошити за зразком: My favourite lesson is …)

Робота в робочих зошитах. Впр.2 ст.36

  1. Гра “Make time-table”

Вчитель показує назву дня, а діти повинні стати ланцюжком утворивши розклад на цей день.

Ex:  Monday:  Maths, Ukrainian, Reading, Sport, Art

  1.  Робота  в групах. “Ours time –table”

(Кожна група складає на даних картках урок відповідно до дня тижня.

Груп п’ять. Представник від кожної групи презентує свій розклад. В результаті на дошці розміщується розклад уроків на весь тиждень).

 

Tuesday

English

Maths

Music

Reading 

Dancing

Ex:

 

 

 

 


ІІІ. Заключна частина.

  1. Підведення підсумків уроку.
  • What new have we learnt today? What did you liked best of all?

“Unfinished lesson”

I can:

  • read days of the week
  • read school subjects
  • read the text about Vicky’s time-table
  • make my time-table

I know:

  • days of the week
  • school subjects
  • how to say about my favourite lesson

(Діти ставлять хрестик біля того пункту, якого вони досягли під час уроку)

I can

I know

 

  • read days of the week

 

 

  • days of the week
  • read school subjects

 

 

  • school subjects
  • read the text about Vicky’s time-table

 

  • how to say about my favourite lesson

 

  • make my time-table

 

 

 

Діти заповнюють таблицю:

I liked lesson

I didn’t like

 

 

 

 

 

You were very active and work well. You have got marks…

  1. Домашнє завдання.

Ex. 1 p.55  - read and translate.

WB ex.1 p.36 – make the dialogue.

doc
Додав(-ла)
Литовець Анна
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку