Цілі уроку:
Практична:
1) навчити учнів розповідати про фрукти та овочі (4-5 речень);
2) навчити учнів розрізняти графічне зображення та співвідносити його із значенням слова у ході роботи з текстом;
3) продовжувати формувати в учнів навички монологічного та діалогічного мовлення, навички читання за темою уроку.
Освітня:
1. ознайомити і ввести в мову учнів нову лексику з теми «Фрукти та овочі».
2. збагачувати досвід роботи учнів з джерелами знань: підручником, словником.
Розвиваюча:
1. розвивати мовленнєві здібності, фонетичний слух;
2. удосконалювати навички логічного викладу думок, інтелектуальних та пізнавальних здібностей учнів, слухової і зорової пам'яті.
Виховна:
1. виховувати інтерес, повагу до культури народу, мова якої вивчається, розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користування нею як засобом спілкування;
Unit 4. Home, sweet home
Topic: Fruit and vegetables
Form: 3
Автор: Татьянченко Марина Сергіївна.
Навчальний заклад, посада: Комунальний заклад «Верхньотерсянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської районної ради, вчитель англійської мови.
Навчальна програма: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Авторський колектив: Редько В. Г. Коваленко О.Я. Видавничий дім, Київ «Освіта», 2012 р.;
Компетенції: комунікативно-мовленнєва, лінгвістична, соціокультурна, загальнонавчальна.
Цілі уроку:
Практична:
1) навчити учнів розповідати про фрукти та овочі (4-5 речень);
2) навчити учнів розрізняти графічне зображення та співвідносити його із значенням слова у ході роботи з текстом;
3) продовжувати формувати в учнів навички монологічного та діалогічного мовлення, навички читання за темою уроку.
Освітня:
1. ознайомити і ввести в мову учнів нову лексику з теми «Фрукти та овочі».
2. збагачувати досвід роботи учнів з джерелами знань: підручником, словником.
Розвиваюча:
1. розвивати мовленнєві здібності, фонетичний слух;
2. удосконалювати навички логічного викладу думок, інтелектуальних та пізнавальних здібностей учнів, слухової і зорової пам’яті.
Виховна:
1. виховувати інтерес, повагу до культури народу, мова якої вивчається, розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користування нею як засобом спілкування;
Обладнання: підручники, робочі зошити, кольорові олівці, словники, роздатковий матеріал (завдання з удосконалення лексичних знань, кросворди, робота на картках), комп’ютерне забезпечення.
роздатковий матеріал з картинками фруктів та овочів;
кросворд ( http://cross.highcat.org/ru_RU/# ); інтерактивна вправа ( http://learningapps.org/display?v=pmzo3ehnc16 ).
Тип уроку: урок засвоєння нових знань і вмінь
Форми роботи: фронтально-колективна з елементами гри, інтерактивна, групова.
Після цього уроку учні зможуть:
• застосовувати вивчені ЛО з теми «Fruit and vegetables» у монологічному та діалогічному мовленні;
• вірно вживати артиклі;
• вступати у різні види комунікації під час колективної і групової форм роботи.
Схематичний план уроку
I. Початок уроку.
1. Привітання. Організація класу.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
3. Мовленнєва зарядка. Розучування вірша.
II. Основна частина уроку.
4. Подача нових лексичних одиниць.
5. Удосконалення навичок письма та навичок монологічного мовлення та граматичних навичок. (Інтерактивна вправа).
6. Пауза для релаксації. Перегляд відео «Fruit and vegetables»;
7. Розв’язування кросворду
III. Заключна частина уроку.
8. Оголошення домашнього завдання.
9. Підсумки уроку.
ХІД УРОКУ
I. Початок уроку
1. Greeting: Good morning children. I am very glad to see you …
Сonversation with pupils on duty. Everybody is present today?...
2. Aim: Pupils, you now that fruit and vegetables are needed for our health. They contain many vitamins. And today we learn some words which consider with fruit and vegetables. So pupils, today we ‘ll try to speak about it and do some riddles and learn a short poem. But first I want you to answer some questions:
1) What fruit do you often eat?
2) What vegetables do you never eat?
3) What is your favorite fruit?
4) What is your favorite vegetables?
5) Do you prefer fruit or vegetables ?
3. Speech practice.
Apples are sour
Apples are sweet
Apples are juicy
And nice to eat!
II. Основна частина уроку.
4. Look at the presentation; there is a Lexical Starfall, new words from our topic. (Слайд 6 )
4 (а). Warming-up: I see you know some words well enough. So now you will get another task. Pupils, let’s see on the blackboard and do the task. You see two baskets and you must to divide fruit and vegetables for it. ( Слайд 7), (Дод. 1)
5. Writing: Now paint pictures. (Дод. 2)
Open your workbooks and put down the date. Today is…
5 (а)Grammar: I’d like us to revise some grammar material. Look at the article (a, an) or some and put it with correct word. Six minutes for you. Have you coped with the task? (Дод. 3)
1) Why you used article a with such words?
2) Why you used article an with such words?
3) Why you used some with such words?
6. Pause for relaxation.
7. Vocabulary: And now one more task for you: guess out the crossword (Дод. 4)
and do the exercise (Інтерактивна вправа – http://learningapps.org/display?v=pmzo3ehnc16 ). (Дод. 5)
III. Заключна частина уроку.
8. Оголошення домашнього завдання.
Your home task for the next lesson are: 1. Write new words to the vocabulary and remember it. 2. Paint your favourite fruit and vegetables and describe it.
9. Підсумки уроку.
You are worked well today. That's why you get good marks (8, 9, 10). Thank you for your work. See you next time.
Cписок використаних джерел:
1. Карпюк О. Робочий зошит для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О. Карпюк. – Тернопіль : ТОВ «Лібра Терра», 2014 – 79 с.
2. Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах / С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2002 – 328 с.
3. Ніколаєва С. Ю. Практикум з методики викладання іноземної мови у середніх навчальних закладах : Посібник. Вид 2-ге, доп. / С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2004 – 360 с.
4.[Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://learningapps.org/display?v=pmzo3ehnc16
5. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://cross.highcat.org/ru_RU/#